Marco pisze:Coś się ruszyło? Od zamknięcia listy na 4-tą turę mija 2 miesiące :-|
Wy się ciągle chcecie w takie coś pchać? :roll:
Marco pisze:Coś się ruszyło? Od zamknięcia listy na 4-tą turę mija 2 miesiące :-|
Hę :?: Mój post jest z lutego, a sam DP od kilku miesięcy już w aucie jeździ :roll:Shymek pisze:Marco pisze:Coś się ruszyło? Od zamknięcia listy na 4-tą turę mija 2 miesiące :-|
Wy się ciągle chcecie w takie coś pchać? :roll:
Też tak właśnie patrze na ten DP od GTPerformance i się zastanawiam czemu on ma inny kształt niż DP markowe dedykowane do megany?kulca pisze:Pytanie do tych co zamontowali już u siebie: też macie go bardzo blisko rozrusznika? Praktycznie się o niego opiera.
Dodatkowe mocowanie, które nie jest niezbędnewander pisze: - do czego są te 1/2 uchwyty w innych DP a w tym z GTP ich nie ma
No właśnie przecież ten post odnośnie opierania się cytowałem wyżej dlatego moje wątpliwości co do kształtu- gdzieś spotkałem się z opinią że DP z GTP dotyka do chyba rozrusznika. Prawda to?
Dodatkowy otwór na mocowanie w dolnej flanszy ale pasują zamiennie- czy i jaka jest różnica w DP między meg 2 RS a meg 3rs. Tu na forum była gdzieś odpowiedź ze to to samo a wszędzie na stronach jak są gotowe DP to rest rozróżnienie między meg 2 RS a meg 3 RS
Może nieco obniżyć temperaturę pod maską- na jakiejś stronie był dopisek że dobrze by było owinąć DP bandażem termoizolującym. Poprawi to coś?
Chyba jednak nie ma, Ragazzon ma 2,75 i wygląda jak pozostałe. Moim zdaniem różnica wynika z tego jak został odwzorowany DP czy został zrobiony na podstawie seryjnego kata czy też odwzorowany bezpośrednio na aucie. Np. kąt flanszy od turbo, w GTP prosty jak w kacie, w pozostałych pochylony o jakieś 20 stopni.Shymek pisze:Ma - są inne kolanka z których DP się spawa ;-)