Cześć!
Tak ostatnio rozmawiam sobie z Łukaszem z UniTronic-a, i dodali nowe nowości do programów do Megane, mianowicie:
1. Procedura startowa,
2. Pops&bangs - szczelanie z wydechu.
Są to opcję płatne, czy ktoś już się zaopatrzył w nowości? Czy wszystko przed nami?
Jestem ciekaw, czy na tej procedurze to jej bardziej nie zamula? :-P
aaaa, Pops&bangs - na tą chwilę dostępne tylko do Megane III RS, do GT i innych na razie nie, bo to działa na sport modzie Ale powiedział ,że to ogarnie..
Tak się zapytam jeszcze, korzystając z okazji orientuje się ktoś czy w Megane III GT można jakimś sposobem ' zrobić,uaktywnić' sport mode?
Pzdr
M3rs - Procedura, pops&bangs
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Procedura startowa działa na zasadzie:
1. wciskasz sprzęgło
2. gaz w opór
3. obroty utrzymują się na ustalonych przez programistę obrotach np. 4000
4. strzelasz ze sprzęgła i jedziesz :-)
Działa to na zasadzie wycinania zapłonów w przedziale prędkości 0-20. To już dawno jest do zrealizowania w PL i to prosty zabieg.
W Wawce wszystko jest dodatkowo płatne :lol:
P.S. pop&bangs to zagraniczni tunerzy dają w gratisie. nie każdy chce bo ma to wpływ na spalanie. Po odpuszczeniu gazu też jest po prostu cofnięty zapłon delikatnie + podawana dawka paliwa
1. wciskasz sprzęgło
2. gaz w opór
3. obroty utrzymują się na ustalonych przez programistę obrotach np. 4000
4. strzelasz ze sprzęgła i jedziesz :-)
Działa to na zasadzie wycinania zapłonów w przedziale prędkości 0-20. To już dawno jest do zrealizowania w PL i to prosty zabieg.
W Wawce wszystko jest dodatkowo płatne :lol:
P.S. pop&bangs to zagraniczni tunerzy dają w gratisie. nie każdy chce bo ma to wpływ na spalanie. Po odpuszczeniu gazu też jest po prostu cofnięty zapłon delikatnie + podawana dawka paliwa
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Shymek, jak sprzęgło bardzo dostaje na procedurce?
Pewnie ,ze szperą to musi lecieć pięknie
Oferta Unitronic-a to 800 brutto kpl /2 usługi.
Spróbuję zbić cenę na 400 brutto / 2 usługi. - ale to pewnie z 5 chętnych musiałoby być..
https://www.youtube.com/watch?v=rLHCdtBvZ84
Pewnie ,ze szperą to musi lecieć pięknie
Oferta Unitronic-a to 800 brutto kpl /2 usługi.
Spróbuję zbić cenę na 400 brutto / 2 usługi. - ale to pewnie z 5 chętnych musiałoby być..
https://www.youtube.com/watch?v=rLHCdtBvZ84
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- Pawel_Wro
- Real RS Owner
- Posty: 961
- Rejestracja: 07 lut 2017, 14:41
- Miejscowość: Wrocław
- Samochód: Megane RS
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Możesz zapytać czy możliwe jest do zrealizowania u nich tego samego w meg2 rs w sterowniku Sagem s3000?
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Pewnie zapytam
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Nie wiem czy u nich ale wiem że na s3000 się da cofnąć zapłony (ale musi być s3000 z polifta nie produkcji Sażema). W Clio3 spokojnie się to uruchamiaPawel_Wro pisze:Możesz zapytać czy możliwe jest do zrealizowania u nich tego samego w meg2 rs w sterowniku Sagem s3000?
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Hmmmm ...... mi tam strzela bez programu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
-
- Real RS Owner
- Posty: 1171
- Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: M3GT220@304 kombi
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
@LiszoGT
A Pytałeś Łukasza czy dałby radę rozszerzyć funkcjonalność RS Monitora w GT220 do wersji RS? Przy okazji powinien sie wtedy uaktywnic tryb RS (sport).
A w konsekwencji moze i stałe wyłączenie ESP?
A Pytałeś Łukasza czy dałby radę rozszerzyć funkcjonalność RS Monitora w GT220 do wersji RS? Przy okazji powinien sie wtedy uaktywnic tryb RS (sport).
A w konsekwencji moze i stałe wyłączenie ESP?
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Do GT 220 te opcje jak - procedura i pops&bangs działają, kodowania monitora nie robi, nie jest to w sterowniku silnika.... :/ niestety czar prysnął... Chyba nie da się tego uaktywnić..
Do Megane GT na tą chwilę robi tak ,że - Pops&bangs jak wgra to działa to cały czas. W Rsi-e można zrobić cicho normalny tryb i pops&bangs na sport modzie.
Do Megane GT na tą chwilę robi tak ,że - Pops&bangs jak wgra to działa to cały czas. W Rsi-e można zrobić cicho normalny tryb i pops&bangs na sport modzie.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Sterownik sagem tylko strojenie... :/ Gdyby ktoś był chętny to napiszcie np 2. (nick), jak uzbieramy 5 chętnych to nam zrobi po 200 zł za opcję.
1.LiszoGT
1.LiszoGT
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
- Real RS Owner
- Posty: 1171
- Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: M3GT220@304 kombi
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Dobrze rozumiem, ze po wgraniu procedury nie rozpędzisz silnika na wciśniętym sprzęgle pow. 4 tys obr.? Skoro procedura będzie na stałe aktywna?