M3rs - Procedura, pops&bangs

Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

M3rs - Procedura, pops&bangs

Cześć!
Tak ostatnio rozmawiam sobie z Łukaszem z UniTronic-a, i dodali nowe nowości do programów do Megane, mianowicie:

1. Procedura startowa,
2. Pops&bangs - szczelanie z wydechu.

Są to opcję płatne, czy ktoś już się zaopatrzył w nowości? Czy wszystko przed nami? :)

Jestem ciekaw, czy na tej procedurze to jej bardziej nie zamula? :-P

aaaa, Pops&bangs - na tą chwilę dostępne tylko do Megane III RS, do GT i innych na razie nie, bo to działa na sport modzie :cry: Ale powiedział ,że to ogarnie.. :D

Tak się zapytam jeszcze, korzystając z okazji orientuje się ktoś czy w Megane III GT można jakimś sposobem ' zrobić,uaktywnić' sport mode?

Pzdr
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Procedura startowa działa na zasadzie:
1. wciskasz sprzęgło
2. gaz w opór
3. obroty utrzymują się na ustalonych przez programistę obrotach np. 4000
4. strzelasz ze sprzęgła i jedziesz :-)

Działa to na zasadzie wycinania zapłonów w przedziale prędkości 0-20. To już dawno jest do zrealizowania w PL i to prosty zabieg.
W Wawce wszystko jest dodatkowo płatne :lol:

P.S. pop&bangs to zagraniczni tunerzy dają w gratisie. nie każdy chce bo ma to wpływ na spalanie. Po odpuszczeniu gazu też jest po prostu cofnięty zapłon delikatnie + podawana dawka paliwa
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Shymek, jak sprzęgło bardzo dostaje na procedurce?
Pewnie ,ze szperą to musi lecieć pięknie :D

Oferta Unitronic-a to 800 brutto kpl /2 usługi.
Spróbuję zbić cenę na 400 brutto / 2 usługi. - ale to pewnie z 5 chętnych musiałoby być..



https://www.youtube.com/watch?v=rLHCdtBvZ84
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
Pawel_Wro
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 961
Rejestracja: 07 lut 2017, 14:41
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Megane RS

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Możesz zapytać czy możliwe jest do zrealizowania u nich tego samego w meg2 rs w sterowniku Sagem s3000?
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Pewnie zapytam :)
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Pawel_Wro pisze:Możesz zapytać czy możliwe jest do zrealizowania u nich tego samego w meg2 rs w sterowniku Sagem s3000?
Nie wiem czy u nich ale wiem że na s3000 się da cofnąć zapłony (ale musi być s3000 z polifta nie produkcji Sażema). W Clio3 spokojnie się to uruchamia
Awatar użytkownika
Pawel_Wro
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 961
Rejestracja: 07 lut 2017, 14:41
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Megane RS

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

No właśnie , obawiam się , że słowo Sagem może być tu kluczowe :-)
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Hmmmm ...... mi tam strzela bez programu :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Jak opanują w GT220 to tez będę zainteresowany.
Awatar użytkownika
koma600
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2020
Rejestracja: 24 kwie 2014, 1:08
Miejscowość: Nadarzyn
Samochód: Megane rs 3

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Ciekawe te strzały ale sporo kasy sobie liczą
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Bez sensu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

@LiszoGT
A Pytałeś Łukasza czy dałby radę rozszerzyć funkcjonalność RS Monitora w GT220 do wersji RS? Przy okazji powinien sie wtedy uaktywnic tryb RS (sport).
A w konsekwencji moze i stałe wyłączenie ESP?
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Do GT 220 te opcje jak - procedura i pops&bangs działają, kodowania monitora nie robi, nie jest to w sterowniku silnika.... :/ niestety czar prysnął... Chyba nie da się tego uaktywnić..
Do Megane GT na tą chwilę robi tak ,że - Pops&bangs jak wgra to działa to cały czas. W Rsi-e można zrobić cicho normalny tryb i pops&bangs na sport modzie.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Sterownik sagem tylko strojenie... :/ Gdyby ktoś był chętny to napiszcie np 2. (nick), jak uzbieramy 5 chętnych to nam zrobi po 200 zł za opcję.

1.LiszoGT
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Dobrze rozumiem, ze po wgraniu procedury nie rozpędzisz silnika na wciśniętym sprzęgle pow. 4 tys obr.? Skoro procedura będzie na stałe aktywna?
ODPOWIEDZ