M3rs - Procedura, pops&bangs
- PieeRdek
- Posty: 990
- Rejestracja: 25 lis 2016, 15:05
- Miejscowość: Sokołów Podl / WARSZAWA
- Samochód: Megane 2 GT 250km 360Nm
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Znacie kogoś kto potrafiłby zwiększyć częstotliwość strzałów w GTku? Chodzi mi o taki efekt jak jest w 2RS.
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Adriano! pochwal się popsami jak wrócisz na chatę
+ "podobno" Łukasz ogarnął esp - da się wyłączyć!!
+ "podobno" Łukasz ogarnął esp - da się wyłączyć!!
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- adekl95
- Fake RS Owner
- Posty: 185
- Rejestracja: 09 lis 2017, 20:24
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: Megane III GT
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Esp nie udało się wyłączyć ale jeszcze będziemy nad tym myśleć, lunch control niestety nie udało się w Gt zrobić, a strzały są i to konkretne potem wstawię filmik
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Non stop strzela czy tylko w trybie sport (o ile są tryby jazdy w GT)? Jak non stop to na krótką metę fajne, ale na dłuższą średnio. ;-)
- usn
- Fake RS Owner
- Posty: 742
- Rejestracja: 24 lut 2017, 22:02
- Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
- Samochód: Superb
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Jeżeli to ma tak hałasować nonstop to nie wchodzę. Efekt przegięty...
-
- Real RS Owner
- Posty: 1171
- Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: M3GT220@304 kombi
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Tez tak sadze. Nie bardzo rozumiem czemu w GT a szczególnie gt220 nie można uruchomić trybu sport i wyłączyć ESP. Przecież teoretycznie silnik i sterownik jest ten sam co w RS.
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Adriano, ma zrobiony cały wydech dlatego mu to tak sadzi... ale wali jak z ak47 dla mnie booomba chłopaki no cóż można powiedzieć.. starość nie radość..
Też właśnie się zastanawiam, jak to wszystko to samo to czemu sie nie da tego włączyć... Odnośnie procedury, to w GT nie każdym się da to zrobić, ale się da.
W RS działa to wszystko na tryby więc petarda... a no u nas.. no... grubo albo wcale .. poza tym szczały się włączają od 3,5k
Też właśnie się zastanawiam, jak to wszystko to samo to czemu sie nie da tego włączyć... Odnośnie procedury, to w GT nie każdym się da to zrobić, ale się da.
W RS działa to wszystko na tryby więc petarda... a no u nas.. no... grubo albo wcale .. poza tym szczały się włączają od 3,5k
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Wolne termin to - 13.09; 14.09; 18.09; 20.09 i od 24.09-28.09 luźno.
Napiszcie co chcecie zrobić, czy program,procedure,bangs.
Terminy wysłałem wszystkim, więc kto pierwszy ten lepszy.
Napiszcie co chcecie zrobić, czy program,procedure,bangs.
Terminy wysłałem wszystkim, więc kto pierwszy ten lepszy.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- Bartek.Decar
- Real RS Owner
- Posty: 349
- Rejestracja: 10 wrz 2015, 9:25
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: Megane RS340
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
a w końcu sterownik johnson control w Megane II też wchodzi w grę?
In Progress Megane III R.S. 265+
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Niestety nie... :/
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Dobra mordy, ktoś chce? bo warunki są zrobione, a każdy mi piszę ,że mu DWUMAS pada hahahaha
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...