M3rs - Procedura, pops&bangs
- adekl95
- Fake RS Owner
- Posty: 185
- Rejestracja: 09 lis 2017, 20:24
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: Megane III GT
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Czy przez te strzały może się dziać tak że podlewa za dużo paliwa i samochód po zmianie biegu i depnieciu przez chwilę muli ?
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Ja nie wiem stary co ty wygadujesz? nie masz pojęcia o czym piszesz ale napiszesz ten tapalk Ci źle służy :mrgreen: 8-)klaudiusz76 pisze:Same problemy z tą procedurą
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wy bardziej się troszczycie o dobijanie niż ja sam jebło to jebło
Neerek, oni to są bojne dupy albo lecisz grubo albo lecisz chudo :-P :!:
Młody jesteś, kiedy jak nie teraz? Oni to starzy wyjadacze z dziećmi z żonami (Żona by się ze wstydu spaliła jakby tak jebło na ulicy jak u mnie) :-P
Ostatnio zmieniony 17 paź 2018, 9:38 przez LiszoGt, łącznie zmieniany 2 razy.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Pewnie jakiegoś dizelka chciałeś myknąć na światłach i zdechło, co? :-D
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Widze ze kuje mocno Liszo, wyluzuj, tak sobie komentujemy, Tobie jebło, drugiemu coś zamula ....... looooz, warto dla pierdzenia, warto
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Luz bluss tylko nie mam pojęcia dlaczego w poście napisałeś o mnie ? chciałeś coś wszystkim pokazać? czy to już wiesz ... starość.... i nie wiesz co dokładnie robisz
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
M3rs - Procedura, pops&bangs
Pokazać???? przecież wszyscy już wiedzą ale jakoś tu nie szukasz odpowiedz na to co sie stalo ...... wstydzisz sie czy jak?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Po co mam się wypuszczać jak i tak Wy wszyscy wiecie ,że to przez mapę i przez strzały..
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Napisz co się stało, po prostu ........ chyba korona z głowy nie spadnie.LiszoGt pisze:Po co mam się wypuszczać jak i tak Wy wszyscy wiecie ,że to przez mapę i przez strzały..
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Opcje są tylko dwie:
1. mapa
2. pops & jebuts & bangs
1. było za ubogo (wysokie EGT)
2. zapłon był zbyt mocno cofnięty co wpłynęło na wysokie EGT
Ja tam nie chcę się wymądrzać - Ty uważasz że to wtrysk to daj wszystkie do sprawdzenia na przepływy (idę o zakład że wszystkie wyjdą na równym poziomie)
To że akurat destrukcja powstała na tylko 1 cylindrze to po prostu zbieg okoliczności
Pisałem to wcześniej że p&b nie są zdrowe dla silnika co sprawdziło już moich kilku znajomych z UK (w tym i ja na swoim silniku)
1. mapa
2. pops & jebuts & bangs
1. było za ubogo (wysokie EGT)
2. zapłon był zbyt mocno cofnięty co wpłynęło na wysokie EGT
Ja tam nie chcę się wymądrzać - Ty uważasz że to wtrysk to daj wszystkie do sprawdzenia na przepływy (idę o zakład że wszystkie wyjdą na równym poziomie)
To że akurat destrukcja powstała na tylko 1 cylindrze to po prostu zbieg okoliczności
Pisałem to wcześniej że p&b nie są zdrowe dla silnika co sprawdziło już moich kilku znajomych z UK (w tym i ja na swoim silniku)
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Wiecie co zrobiłem? zapomniałem wyłączyć gazu... + jechałem na nim dość ostro przez jakieś 300km... :-x
I co powiecie na to? : :-D
I co powiecie na to? : :-D
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
A przed procedurą jechałeś też na gazie tylko lżej? czy tak jak po programie?
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Jeśli to była przyczyna to co mamy mówić. Bywa.LiszoGt pisze:Wiecie co zrobiłem? zapomniałem wyłączyć gazu... + jechałem na nim dość ostro przez jakieś 300km... :-x
I co powiecie na to? : :-D
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: M3rs - Procedura, pops&bangs
Niestety... Gaz ma to do siebie ,że no musi być dobrze wyregulowany po jakichkolwiek modach... a tak podjarany byłem redukcjami biegów,strzałami + jak się zbiera od 180 w góre ,że no ku**wa zapomniałem zobaczyć do podłokietnika czy się świeci.. za mocno darłem na tym gazie.. pewnie jakbym jechał z 100km/h by było git... a było grubo pow 200-250 km/h ....
Ostatnio zmieniony 17 paź 2018, 11:28 przez LiszoGt, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...