M3rs - Procedura, pops&bangs

Awatar użytkownika
adekl95
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 185
Rejestracja: 09 lis 2017, 20:24
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Megane III GT

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Czy przez te strzały może się dziać tak że podlewa za dużo paliwa i samochód po zmianie biegu i depnieciu przez chwilę muli ?
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Same problemy z tą procedurą


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

klaudiusz76 pisze:Same problemy z tą procedurą


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja nie wiem stary co ty wygadujesz? nie masz pojęcia o czym piszesz ale napiszesz :D :D ten tapalk Ci źle służy :mrgreen: 8-)

Wy bardziej się troszczycie o dobijanie niż ja sam :) jebło to jebło :)

Neerek, oni to są bojne dupy albo lecisz grubo albo lecisz chudo :-P :!:
Młody jesteś, kiedy jak nie teraz? Oni to starzy wyjadacze z dziećmi z żonami (Żona by się ze wstydu spaliła jakby tak jebło na ulicy jak u mnie) :-P
Ostatnio zmieniony 17 paź 2018, 9:38 przez LiszoGt, łącznie zmieniany 2 razy.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Pewnie jakiegoś dizelka chciałeś myknąć na światłach i zdechło, co? :-D
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Widze ze kuje mocno Liszo, wyluzuj, tak sobie komentujemy, Tobie jebło, drugiemu coś zamula ....... looooz, warto dla pierdzenia, warto :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Luz bluss :) tylko nie mam pojęcia dlaczego w poście napisałeś o mnie ? :D chciałeś coś wszystkim pokazać? czy to już wiesz ... starość.... i nie wiesz co dokładnie robisz :D
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

M3rs - Procedura, pops&bangs

Pokazać???? przecież wszyscy już wiedzą ale jakoś tu nie szukasz odpowiedz na to co sie stalo ...... wstydzisz sie czy jak?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Po co mam się wypuszczać jak i tak Wy wszyscy wiecie ,że to przez mapę i przez strzały.. :D :D
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
usn
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 742
Rejestracja: 24 lut 2017, 22:02
Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
Samochód: Superb

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Obrazek
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

LiszoGt pisze:Po co mam się wypuszczać jak i tak Wy wszyscy wiecie ,że to przez mapę i przez strzały.. :D :D
Napisz co się stało, po prostu ........ chyba korona z głowy nie spadnie.
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Opcje są tylko dwie:
1. mapa
2. pops & jebuts & bangs

1. było za ubogo (wysokie EGT)
2. zapłon był zbyt mocno cofnięty co wpłynęło na wysokie EGT

Ja tam nie chcę się wymądrzać - Ty uważasz że to wtrysk to daj wszystkie do sprawdzenia na przepływy (idę o zakład że wszystkie wyjdą na równym poziomie)
To że akurat destrukcja powstała na tylko 1 cylindrze to po prostu zbieg okoliczności

Pisałem to wcześniej że p&b nie są zdrowe dla silnika co sprawdziło już moich kilku znajomych z UK (w tym i ja na swoim silniku)
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Wiecie co zrobiłem? :D zapomniałem wyłączyć gazu... + jechałem na nim dość ostro przez jakieś 300km... :-x

I co powiecie na to? : :-D
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

A przed procedurą jechałeś też na gazie tylko lżej? czy tak jak po programie?
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

LiszoGt pisze:Wiecie co zrobiłem? :D zapomniałem wyłączyć gazu... + jechałem na nim dość ostro przez jakieś 300km... :-x

I co powiecie na to? : :-D
Jeśli to była przyczyna to co mamy mówić. Bywa.
Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: M3rs - Procedura, pops&bangs

Niestety... Gaz ma to do siebie ,że no musi być dobrze wyregulowany po jakichkolwiek modach... a tak podjarany byłem redukcjami biegów,strzałami + jak się zbiera od 180 w góre ,że no ku**wa zapomniałem zobaczyć do podłokietnika czy się świeci.. :D za mocno darłem na tym gazie.. pewnie jakbym jechał z 100km/h by było git... :D a było grubo pow 200-250 km/h ....
Ostatnio zmieniony 17 paź 2018, 11:28 przez LiszoGt, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
ODPOWIEDZ