Kto przerabiał z zebranych tu układ paliwowy?
W sensie mocniejsza pompka listwa regulator ciśnienia oraz powrót paliwa... nie wiem jak się do tego zabrać :-/
Jakieś zdjęcia albo użyte regulatory albo jaką listwę wtryskową można do tego zaadaptować
Pompka to wiem że ta DW65C - coś do niej trzeba dokupić? Bo jeszcze do zbiornika nie zaglądałem - czekam na piękną pogodę :-D
Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Ja :-)
DW65C pasuje P&P
Żeby zrobić powrót do baku to albo dorabiasz zwrot w koszu albo zmieniasz górną część kosza pompy na taką z fabrycznym powrotem.
Listwa najlepiej z Megane 3RS bo jest z nierdzewki i najłatwiej ją zmodyfikować lub opcja nr 2 samemu wyrzeźbić z nierdzewki listwę.
Regulatorów paliwa jest całe mnóstwo - to już kwestia widzimisię co wybrać.
Ponad to warto wymienić przewody paliwowe na takie o większej średnicy (fabrycznie jest całe 4mm)
DW65C pasuje P&P
Żeby zrobić powrót do baku to albo dorabiasz zwrot w koszu albo zmieniasz górną część kosza pompy na taką z fabrycznym powrotem.
Listwa najlepiej z Megane 3RS bo jest z nierdzewki i najłatwiej ją zmodyfikować lub opcja nr 2 samemu wyrzeźbić z nierdzewki listwę.
Regulatorów paliwa jest całe mnóstwo - to już kwestia widzimisię co wybrać.
Ponad to warto wymienić przewody paliwowe na takie o większej średnicy (fabrycznie jest całe 4mm)
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
hmm a jaka górna część kosza ma powrót i pasuje P&P do mojej dolnej na której osiądzie pompka :-D Od mr3 podejdzie?
Bo u mnie w okolicy meganek jak na marsie.. ciężko u kogoś, gdzieś coś podpatrzeć,
A najgorsze... nikt takowej nie przerabiał :roll:
Listwa faktycznie na alledrogo jest dostępna, IN & OUT jest jak w dwójce czy przewody trójka ma już trochę większą średnice?
W regulatory nigdy się nie bawiłem... dzielą się na problemowe i bezproblemowe? Czy różnica tylko w cenie i kolorach?
Bo u mnie w okolicy meganek jak na marsie.. ciężko u kogoś, gdzieś coś podpatrzeć,
A najgorsze... nikt takowej nie przerabiał :roll:
Listwa faktycznie na alledrogo jest dostępna, IN & OUT jest jak w dwójce czy przewody trójka ma już trochę większą średnice?
W regulatory nigdy się nie bawiłem... dzielą się na problemowe i bezproblemowe? Czy różnica tylko w cenie i kolorach?
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
od Meg 3 nie podejdzie ale np. ja u siebie w Clio 3 przypasowałem górę z Dacii Sandero bodajże (1,2 tCe bo ma seryjnie powrót do baku)
Listwę mam jak chcesz już przygotowaną pod Meg2 - wejście jest niestety delikatnie mniejszej średnicy i z ori końcówki meg2 ciekło, a w sumie to nawet lało się.
Ja bym raczej proponował przeróbkę listwy pod końcówki AN6 lub AN8 (zależy jaki przewód paliwowy byś zakładał)
U siebie mam tak:
Listwę mam jak chcesz już przygotowaną pod Meg2 - wejście jest niestety delikatnie mniejszej średnicy i z ori końcówki meg2 ciekło, a w sumie to nawet lało się.
Ja bym raczej proponował przeróbkę listwy pod końcówki AN6 lub AN8 (zależy jaki przewód paliwowy byś zakładał)
U siebie mam tak:
- Bartek.Decar
- Real RS Owner
- Posty: 349
- Rejestracja: 10 wrz 2015, 9:25
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: Megane RS340
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Sandero nie miało nigdy silnika 1.2 TCe ;p
In Progress Megane III R.S. 265+
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Miało być 0,9 tCe ;-) pamiętałem że tCe w sumie tylko
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Pytanie częściowo w temacie. Samochód byl strojony na downpipe, teraz okazuje się, ze ktoś założył katalizator seryjny, ale program bez zmian. Jak to ma się do eksploatacji? Skróci żywotność turbiny itd? Traz pewno dmucha większe ciśnienie, a trafia wiekszy opór, niz w momencie strojenia. Na logikę komputer raczej sam nie wprowadzi zadnej korekty?
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Najgorsza możliwa opcja bo:
1. Turbo bez katalizatora mogło produkować wyższe ciśnienie i miało luźniej, a teraz ma dużą restrykcję
2. Było mniejsze EGT
1. Turbo bez katalizatora mogło produkować wyższe ciśnienie i miało luźniej, a teraz ma dużą restrykcję
2. Było mniejsze EGT
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Jedyny plus, ze byl tam jakiś sportowy katalizator, 200cell, czy coś takiego. Wiec, choć trochę restrykcji mialo. Teraz koszty DP, to, to samo co nowy program... ale raczej osiągów sobie nie chcę pogarszać :p
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Dolicz koszta wymiany. Mało kto bierze mniej niż 500 ;-)
- Kampos
- Real RS Owner
- Posty: 867
- Rejestracja: 19 lip 2018, 17:59
- Miejscowość: Słupia J.
- Samochód: Megane II RS 293hp_402nm
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
A co trudnego w wymianie samemu? :-P jedyne utrudnienie to to, że wypadałoby mieć dostęp do kanału
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Nie każdy potrafi, nie każdy ma czas, narzędzia czy chęć ;-) a większość mechaników wie ile jest z tym zabawy dlatego stawka 500 za wymianę jest i tak niska :-P
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Trudność wymiany w moim przypadku, sprowadza sie do tego, jak zniszczone sa sruby i jak ciezko je odkręcić bedzie... a ost nie lubię sie wk... ost wymienić mialem gumę na przegubie... a skończyło się na jego regeneracji i wymianie sworznia...
Gorzej, ze teraz strach bez kata, dp+kat=1800 z montażem. Termin- sierpień...
Ile ma wydech akrapovica srednicy? 2.75? Pod niego to auto bylo strojone.
Gorzej, ze teraz strach bez kata, dp+kat=1800 z montażem. Termin- sierpień...
Ile ma wydech akrapovica srednicy? 2.75? Pod niego to auto bylo strojone.
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Witam, :-)
też stroiłem Gt 220 na DP 3 w poznańskim Tuneforce ' teraz chce zpowrotem założyć kat. Po konsultacji z tuneforce, twierdzą że mogę śmiało założyć kata bez żadnej korekty mapy, chyba chyba że była wyłączona sonda to trzeba aktywować. Mam jakieś mieszane uczucia co do tego, :-/
Co na toznawcy z forum?
też stroiłem Gt 220 na DP 3 w poznańskim Tuneforce ' teraz chce zpowrotem założyć kat. Po konsultacji z tuneforce, twierdzą że mogę śmiało założyć kata bez żadnej korekty mapy, chyba chyba że była wyłączona sonda to trzeba aktywować. Mam jakieś mieszane uczucia co do tego, :-/
Co na toznawcy z forum?