Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
BTW sama zmiana turbo z T10 na T14 bez zmiany wtrysków (są niestety brązowe) i wydechu coś da. czy nic ze względu na to iż pozostałe elementy będą je ograniczać?
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
U mnie wpadło około 15-20KMMarcinekNu2 pisze:BTW sama zmiana turbo z T10 na T14 bez zmiany wtrysków (są niestety brązowe) i wydechu coś da. czy nic ze względu na to iż pozostałe elementy będą je ograniczać?
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
To i tak całkiem znośnie.
Domyślam się, że ten wzrost mocy doszedł bez żadnego strojenia, na oryginalnych nastawach ECU?
Domyślam się, że ten wzrost mocy doszedł bez żadnego strojenia, na oryginalnych nastawach ECU?
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Tak, wydaje mi się że przez inny wirnik gorącej strony turbo, zimniejsze powietrze w dolocie i mniejsze opory powietrzaMarcinekNu2 pisze:To i tak całkiem znośnie.
Domyślam się, że ten wzrost mocy doszedł bez żadnego strojenia, na oryginalnych nastawach ECU?
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Wirnik na stronie gorącej jest identyczny: L6
Różnica jest tylko i wyłącznie w wirniku strony zimnej: 10T vs 14T
Różnica jest tylko i wyłącznie w wirniku strony zimnej: 10T vs 14T
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Akurat tu mam pewność, więc jestem w stanie sie na ten temat kłócić. W muszle od 10T nie wejdzie wirnik od 14T. Mam obydwa, jutro je zmierze i podam dokładne wymiary.Shymek pisze:Wirnik na stronie gorącej jest identyczny: L6
Różnica jest tylko i wyłącznie w wirniku strony zimnej: 10T vs 14T
Gdyby były identyczne to teraz bym nie miał problemu z zaciętą klapką w żeliwie 14T którego nie można nigdzie dostać, w przeciwieństwie od tego 10T.
Pójdę o krok dalej, i zaryzykuję stwierdzenie że sama oś też jest grubsza w 14T
Jutro robię pomiary
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Wymiary zewnętrzne są identyczne. Chyba logiczne że wirnik strony zimnej jest większy więc nie wejdzie w mniejsza od środka muszlę. Wirniki gorącej muszą być takie same bo miałem kilka tych turbin przerabianych na hybrydy
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Możesz napisać coś więcej o regeneracji? Bo czytałem, że wykonujesz coś takiego.
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
- Patryk
- Real RS Owner
- Posty: 278
- Rejestracja: 04 maja 2017, 15:24
- Miejscowość: DBL
- Samochód: Mégane RS III + prasowe
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Gdzie polecacie ogarniać program do 2.0T na Dolnym Śląsku? Zakładając, że silnik i komponenty zdrowe, jaki przyrost na samym programie jest możliwy? Pacjent to Megane III GT (seryjnie 190 KM i 300 Nm). Dziękuje. :-)
-
- Real RS Owner
- Posty: 31
- Rejestracja: 03 gru 2019, 22:34
- Samochód: Megane IV RS
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Czy ktoś z forum zakładał już boxa do Megane 4 RS ?
Zastanawiam się nad tym, wiecie kto mógłby się tego podjąć w okolicy Warszawy i jaki był by tego koszt? Ciężko znaleźć cokolwiek na temat zmiany mapy tego silnika na polskich stronach.
Dzięki za info ;-)
Zastanawiam się nad tym, wiecie kto mógłby się tego podjąć w okolicy Warszawy i jaki był by tego koszt? Ciężko znaleźć cokolwiek na temat zmiany mapy tego silnika na polskich stronach.
Dzięki za info ;-)
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Punch.Milanówek pisze:Czy ktoś z forum zakładał już boxa do Megane 4 RS ?
Zastanawiam się nad tym, wiecie kto mógłby się tego podjąć w okolicy Warszawy i jaki był by tego koszt? Ciężko znaleźć cokolwiek na temat zmiany mapy tego silnika na polskich stronach.
Dzięki za info ;-)
Masz 2 strony o boxie https://renault-sport.pl/viewtopic.php?p=42737#p42737
Generalnie takie zwykłe 2 kanałowe boxy nie będą działać dobrze z EDC. Spróbowałbym jeszcze 3 kanałowego czyli takiego, który jest wpięty w wiązkę czujnika wałka rozrządów i może wtedy odczytywać prędkość obrotową silnika dzięki czemu sam boxa jest bardziej precyzyjny. Tylko nikt takiego nie produkuje do 1.8
- Patryk
- Real RS Owner
- Posty: 278
- Rejestracja: 04 maja 2017, 15:24
- Miejscowość: DBL
- Samochód: Mégane RS III + prasowe
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Dzięki. Ciekawe czy byłoby to odczuwalne pod względem dynamiki. :-)usn pisze:Na seryjnych gratach 210-215KM, 350Nm.
- Aro
- Fake RS Owner
- Posty: 385
- Rejestracja: 27 cze 2014, 18:13
- Miejscowość: Katowice
- Samochód: Megane III GT mod RS 277KM_362Nm
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Teraz mam około 220KM i 370 Nm i jest różnica odczuwalna w stosunku do serii 190/300.Patryk pisze:Dzięki. Ciekawe czy byłoby to odczuwalne pod względem dynamiki. :-)usn pisze:Na seryjnych gratach 210-215KM, 350Nm.
- Patryk
- Real RS Owner
- Posty: 278
- Rejestracja: 04 maja 2017, 15:24
- Miejscowość: DBL
- Samochód: Mégane RS III + prasowe
- Kontakt:
Re: Co, ile i jak? Zbiór info odnośnie mocy KM/NM
Ale kolega chyba nie ma samego programu? Czy to na samym wirusie takie ładne wartości?Aro pisze:Teraz mam około 220KM i 370 Nm i jest różnica odczuwalna w stosunku do serii 190/300.Patryk pisze:Dzięki. Ciekawe czy byłoby to odczuwalne pod względem dynamiki. :-)usn pisze:Na seryjnych gratach 210-215KM, 350Nm.