Clio 3 rs pop &bang
-
- Real RS Owner
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 sty 2019, 9:02
- Samochód: Clio 3 rs
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Clio 3 rs pop &bang
Jest firma która robi od razu 3 opcje:
1. Pops
2. Bangs
3. DESTROY :lol:
Tak więc nie wiem czy jesteś zainteresowany ;-)
1. Pops
2. Bangs
3. DESTROY :lol:
Tak więc nie wiem czy jesteś zainteresowany ;-)
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: Clio 3 rs pop &bang
UNITRONIC wawa
Napisz na prv to Cię umówię z lepszą ceną.
Napisz na prv to Cię umówię z lepszą ceną.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
- Real RS Owner
- Posty: 20
- Rejestracja: 09 sty 2019, 9:02
- Samochód: Clio 3 rs
Re: Clio 3 rs pop &bang
Haha shymek za ta pierwsza firme podziekuję
Az tak destrukcyjnie wplywa taki remap?
Az tak destrukcyjnie wplywa taki remap?
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Clio 3 rs pop &bang
W Clio nie ma co robić takiej modyfikacji - wystarczy odblokować wydech. Usunąć drugiego kata i zmienić końcowy tłumik. Moje ex Clio na akrapovicu naprawdę mocno strzelało plus przy wcześniejszym odpuszczeniu gazu i ponownej lekkiej przygazówce potrafiło sobie "chrząkać" (nie wiem jak to opisać bo na nagraniu tego dobrze nie słychać)
https://www.youtube.com/watch?v=rD6IvF41r1U
https://www.youtube.com/watch?v=rD6IvF41r1U
Re: Clio 3 rs pop &bang
Shymek, czyli aby otrzymać piękny dźwięk i zerowy spadek mocy, to najsensowniejszym wyborem zostaje wydech Acrapovic ?
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Clio 3 rs pop &bang
Akrap daje przyrost na poziomie 5-7KM i troszkę więcej niuta (plus mocno poprawia przebieg momentu w dolnym zakresie)
Mi po akrapie + wkłądce KN na hamowni pokazało serię 201KM i 217Nm (seria ma mieć niby 215Nm).
P.S. Całkowicie seryjne Clio 3 jeśli jest zdrowe to pokazuje koło 190KM dla wersji 197 i koło 194KM dla wersji 201 ;-)
Mi po akrapie + wkłądce KN na hamowni pokazało serię 201KM i 217Nm (seria ma mieć niby 215Nm).
P.S. Całkowicie seryjne Clio 3 jeśli jest zdrowe to pokazuje koło 190KM dla wersji 197 i koło 194KM dla wersji 201 ;-)
Re: Clio 3 rs pop &bang
Wiem, że clio nie trzyma seryjnie mocy. Miałem decata od Baq Exhaust ale jak zacząłem użytkować clio na co dzień to wróciłem do serii. Jazda na customowym wydechu miała więcej wad niż zalet, od większego zapotrzebowania na paliwo po znaczne zmniejszenie mocy.
Co do dźwięku to darło mordę prze okrutnie, strzelało prychało kichało. Może nie jak w silniku z turbiną ale to już coś. Dodatkowo clio jest tak słabo wyciszone, że wszyscy mieli wrażenie jazdy odrzutowcem :mrgreen: , w mieście dało się przyrzec ale nad morze już jechałem w zatyczkach do uszu :shock:
Co do dźwięku to darło mordę prze okrutnie, strzelało prychało kichało. Może nie jak w silniku z turbiną ale to już coś. Dodatkowo clio jest tak słabo wyciszone, że wszyscy mieli wrażenie jazdy odrzutowcem :mrgreen: , w mieście dało się przyrzec ale nad morze już jechałem w zatyczkach do uszu :shock:
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Clio 3 rs pop &bang
To nie tylko wina wydechu czy wygłuszenia, a zestopniowania skrzyni biegów - zobacz ile masz obr przy 130km/h (o ile mnie pamięć nie myli dobrze powyżej 4tys)
Dlatego Clio w trasie jeździłem mega spokojnie - by było jak najbardziej komfortowo dla uszu ;-)
Dlatego Clio w trasie jeździłem mega spokojnie - by było jak najbardziej komfortowo dla uszu ;-)
- biernat
- Real RS Owner
- Posty: 256
- Rejestracja: 22 gru 2014, 9:53
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Clio 3ph2 RS
Re: Clio 3 rs pop &bang
Przy 140km/h jest koło 4 tys. obr. No nie jest to samochód na trasy i chyba trzeba się z tym pogodzić, albo kulać się autostradą 120km/h. Co ciekawe do tych 120 jest całkiem przyzwoicie, potem nagle robi się dość głośno przy 140, a powyżej znów trochę ciszej. Mam wrażenie, że ten silnik/wydech wpada w jakiś rezonans przy 4 tys. obr. i stąd takie efekty.
Co do pops&bangs to po wywaleniu precata zaczął wydawać całkiem fajne dźwięki po odpuszczeniu gazu, a po kompletnym decacie potrafi strzelić nawet zmieniając bieg poniżej 3 tys. obr. (choć nie wiem jak na stockowej mapie silnika, tutaj jest jakaś modyfikowana, ale pod moc a nie strzelanie). Akrap jest fajny, ale strasznie drogi. A te przyrosty KM/Nm to nie moc i moment maksymalne, tylko największa różnica na wykresie obrotów, można to zobaczyć na stronie, czyli ze 190KM Akrap nie zrobi nagle 195KM, tylko będzie te 5 koni więcej przykładowo przy 4tys. obr.
Co do pops&bangs to po wywaleniu precata zaczął wydawać całkiem fajne dźwięki po odpuszczeniu gazu, a po kompletnym decacie potrafi strzelić nawet zmieniając bieg poniżej 3 tys. obr. (choć nie wiem jak na stockowej mapie silnika, tutaj jest jakaś modyfikowana, ale pod moc a nie strzelanie). Akrap jest fajny, ale strasznie drogi. A te przyrosty KM/Nm to nie moc i moment maksymalne, tylko największa różnica na wykresie obrotów, można to zobaczyć na stronie, czyli ze 190KM Akrap nie zrobi nagle 195KM, tylko będzie te 5 koni więcej przykładowo przy 4tys. obr.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Clio 3 rs pop &bang
Nie no przyrost jest w pełnym zakresie obr a nie na samym końcu ;-)
Poszukam wykresu to wkleję
Poszukam wykresu to wkleję
Re: Clio 3 rs pop &bang
Oczywiście, że auto nie nadaję się w dalekie trasy ale niestety czasem trzeba przycisnąć, tym bardziej jak jest czym
Wszystkie posty potwierdzają moje pomysły, że trzeba iść na grubo i robić już wszystko łącznie z puszką od R3. Tylko jedno mi zaprząta głowę, kto to wszystko wystroi...
Wszystkie posty potwierdzają moje pomysły, że trzeba iść na grubo i robić już wszystko łącznie z puszką od R3. Tylko jedno mi zaprząta głowę, kto to wszystko wystroi...
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Clio 3 rs pop &bang
Kurca nie mogę znaleźć wykresu pomiaru gdzie dociągnęło do 201KM
Od tego co jest różnił się tylko lekko i to w zakresie powyżej 6900 (na załączonym widać tam "lekką" przymułkę)
Nie wiem czemu się tak działo ale w pierwszych 3 pomiarach tak wychodziło (1 i 2 były nawet o wiele wiele gorsze)
EDIT - znalazłem wykres gdzie widać mega przymułkę...
Od tego co jest różnił się tylko lekko i to w zakresie powyżej 6900 (na załączonym widać tam "lekką" przymułkę)
Nie wiem czemu się tak działo ale w pierwszych 3 pomiarach tak wychodziło (1 i 2 były nawet o wiele wiele gorsze)
EDIT - znalazłem wykres gdzie widać mega przymułkę...
- biernat
- Real RS Owner
- Posty: 256
- Rejestracja: 22 gru 2014, 9:53
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Clio 3ph2 RS
Re: Clio 3 rs pop &bang
W pełnym zakresie, ale te największe wartości, o które mi chodziło są gdzieś w połowie, przynajmniej tak sugeruje strona Akrapivić'a.https://d1sfhav1wboke3.cloudfront.net/I ... 7cd07e.pdf