Robi się ciepło w związku z czym planuję zawirusować mojego sleepera :-)
Chciałbym odblokować dodatkowe koniki które z racji wersji GT zostały w tym silniku ukryte. Specjalista twierdzi a ja nie mam powodów by mu nie wierzyć, że auto będzie puchnąć przy oryginalnym intercoolerze jak się zrobi ciepło. Pytanie czy w wersji GT220 jest intercooler o takiej samej wydajności jak w wersji RS czy mniejszej? Zgaduję, że jeśli jest mniejszy to wystarczyłoby wymienić go na ten z wersji RS i powinien dawać radę na początek.
Zdaję sobie sprawę, że najlepiej byłoby założyć wagnera i po sprawie, ale póki co cena dla mnie zaporowa :-(
Z góry dzięki za odpowiedzi :-)
[MIIIPH2] GT220 Intercooler
-
- Real RS Owner
- Posty: 1171
- Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: M3GT220@304 kombi
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Zrób sobie program a zamiast kasy na intercooler to wydaj ja na poprawienie hamulców. Te są ważniejsze.
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Bezsensu zważywszy na fakt, iż GT220 ma tarczę 320mm i dobry klocek z grubsza załatwi temat - o ile nie będzie jeździł na tor.maxkorzen pisze:Zrób sobie program a zamiast kasy na intercooler to wydaj ja na poprawienie hamulców. Te są ważniejsze.
-
- Real RS Owner
- Posty: 1171
- Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: M3GT220@304 kombi
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Tarcza ma chyba nawet 322 mm. Ale właśnie zostaje jeszcze dobry klocek, przewody w oplocie, płyn hamulcowy.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Przewody seryjne są ok. Oplot tylko na tor tak samo jak lepszy klocek czy płyn
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Hamulce już trochę ogarnięte ;-)
- przód Brembo nawęglane + DS2500
- tył Brembo + DS2500
- płyn DOT5.1 TRW
Na tor się póki co nie wybieram a do normalnej jazdy wystarczają :-D
- przód Brembo nawęglane + DS2500
- tył Brembo + DS2500
- płyn DOT5.1 TRW
Na tor się póki co nie wybieram a do normalnej jazdy wystarczają :-D
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Pewnie tak, ale zgaduję, że ich już więcej nie zmienię ;-) chociaż kto wie :lol:
W takim razie trzeba się umówić na wizytę i odblokować co trzeba :mrgreen:
W takim razie trzeba się umówić na wizytę i odblokować co trzeba :mrgreen:
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Spec ma racie seryjny intercooler jest lipny auto po chipie puchnie latem strasznie dlatego sporo właścicieli RS zmienia na większy.
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Potwierdzam, po zmianie jest duuuuża różnica, w RSie oczywiście, więc warto
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Tego jestem pewien, że po zmianie serii jest duża różnica na plus i nie ma znaczenia czy to GT czy RS :-)
A czy jak zrobię program na standardowym IC i będzie mega dupa w lato to czy po zmianie IC na większy trzeba będzie coś jeszcze robić z programem czy nie?
A czy jak zrobię program na standardowym IC i będzie mega dupa w lato to czy po zmianie IC na większy trzeba będzie coś jeszcze robić z programem czy nie?
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
- Puco
- Fake RS Owner
- Posty: 157
- Rejestracja: 18 maja 2015, 11:07
- Miejscowość: KrK
- Samochód: Gt220 Grandtour 309km 435nm
Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler
Ja bym tez polecał zacząć od hamulców, w seryjnym aucie są ok, mają całkiem dużą średnice, ale problemem jest jednotłoczkowy zacisk z gównolitiu, i w gt220 po programie już dostają ostro po dupie, i nie mówię tutaj o torze, na ulicy też można je przegrzać całkiem łatwo, sam klocek i płyn niestety nie pomaga, wiadomo zależy też jak jak kto jeździ, ale mnie seria kilka razy niemiło zaskoczyła i żałuje że nie zrobiłem tego wcześniej, szczególnie że nowe zaciski brembo z clio 3rs można już mieć za ok 700-800zł+ adaptery na seryjnej tarczy. Ic to napewno słaby punkt, z seryjną mocą puchnie w lato, po programie narazie nie jeździłem w upały i jest ok, ale jak będzie +25 to napewno spadek mocy będzie odczuwalny, wiadomo najlepiej stroić na docelowym setupie, ale jak zrobisz program na seryjnym ic też da rade, tylko można zapomnieć o zabawie w cieplejsze dni, no i jak już się zdecydujesz na wymianę ic nie baw się w żadne chińczyki, niestety trzeba się szarpnąć na wagnera lub airtec żeby działało to jak trzeba.