[MIIIPH2] GT220 Intercooler

Awatar użytkownika
Rumcajs
Posty: 49
Rejestracja: 30 lis 2018, 9:12
Samochód: Renault Megane GT220

[MIIIPH2] GT220 Intercooler

Robi się ciepło w związku z czym planuję zawirusować mojego sleepera :-)

Chciałbym odblokować dodatkowe koniki które z racji wersji GT zostały w tym silniku ukryte. Specjalista twierdzi a ja nie mam powodów by mu nie wierzyć, że auto będzie puchnąć przy oryginalnym intercoolerze jak się zrobi ciepło. Pytanie czy w wersji GT220 jest intercooler o takiej samej wydajności jak w wersji RS czy mniejszej? Zgaduję, że jeśli jest mniejszy to wystarczyłoby wymienić go na ten z wersji RS i powinien dawać radę na początek.

Zdaję sobie sprawę, że najlepiej byłoby założyć wagnera i po sprawie, ale póki co cena dla mnie zaporowa :-(

Z góry dzięki za odpowiedzi :-)
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

W GT220 jest to samo co w RSie
Awatar użytkownika
Aro
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 385
Rejestracja: 27 cze 2014, 18:13
Miejscowość: Katowice
Samochód: Megane III GT mod RS 277KM_362Nm

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Śmiało rób nowa mapę i pochwal się wykresem.
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Zrób sobie program a zamiast kasy na intercooler to wydaj ja na poprawienie hamulców. Te są ważniejsze.
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

maxkorzen pisze:Zrób sobie program a zamiast kasy na intercooler to wydaj ja na poprawienie hamulców. Te są ważniejsze.
Bezsensu zważywszy na fakt, iż GT220 ma tarczę 320mm i dobry klocek z grubsza załatwi temat - o ile nie będzie jeździł na tor.
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Tarcza ma chyba nawet 322 mm. Ale właśnie zostaje jeszcze dobry klocek, przewody w oplocie, płyn hamulcowy.
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Przewody seryjne są ok. Oplot tylko na tor tak samo jak lepszy klocek czy płyn
Awatar użytkownika
Rumcajs
Posty: 49
Rejestracja: 30 lis 2018, 9:12
Samochód: Renault Megane GT220

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Hamulce już trochę ogarnięte ;-)
- przód Brembo nawęglane + DS2500
- tył Brembo + DS2500
- płyn DOT5.1 TRW

Na tor się póki co nie wybieram a do normalnej jazdy wystarczają :-D
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Ds2500 na tyle to przerost formy nad treścią ;-)
Awatar użytkownika
Rumcajs
Posty: 49
Rejestracja: 30 lis 2018, 9:12
Samochód: Renault Megane GT220

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Pewnie tak, ale zgaduję, że ich już więcej nie zmienię ;-) chociaż kto wie :lol:

W takim razie trzeba się umówić na wizytę i odblokować co trzeba :mrgreen:
Awatar użytkownika
Pływak
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 565
Rejestracja: 03 paź 2017, 22:03
Samochód: Megane III RS
Kontakt:

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Spec ma racie seryjny intercooler jest lipny auto po chipie puchnie latem strasznie dlatego sporo właścicieli RS zmienia na większy.
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Potwierdzam, po zmianie jest duuuuża różnica, w RSie oczywiście, więc warto


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Rumcajs
Posty: 49
Rejestracja: 30 lis 2018, 9:12
Samochód: Renault Megane GT220

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Tego jestem pewien, że po zmianie serii jest duża różnica na plus i nie ma znaczenia czy to GT czy RS :-)

A czy jak zrobię program na standardowym IC i będzie mega dupa w lato to czy po zmianie IC na większy trzeba będzie coś jeszcze robić z programem czy nie?
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Wpierw IC potem program


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Puco
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 157
Rejestracja: 18 maja 2015, 11:07
Miejscowość: KrK
Samochód: Gt220 Grandtour 309km 435nm

Re: [MIIIPH2] GT220 Intercooler

Ja bym tez polecał zacząć od hamulców, w seryjnym aucie są ok, mają całkiem dużą średnice, ale problemem jest jednotłoczkowy zacisk z gównolitiu, i w gt220 po programie już dostają ostro po dupie, i nie mówię tutaj o torze, na ulicy też można je przegrzać całkiem łatwo, sam klocek i płyn niestety nie pomaga, wiadomo zależy też jak jak kto jeździ, ale mnie seria kilka razy niemiło zaskoczyła i żałuje że nie zrobiłem tego wcześniej, szczególnie że nowe zaciski brembo z clio 3rs można już mieć za ok 700-800zł+ adaptery na seryjnej tarczy. Ic to napewno słaby punkt, z seryjną mocą puchnie w lato, po programie narazie nie jeździłem w upały i jest ok, ale jak będzie +25 to napewno spadek mocy będzie odczuwalny, wiadomo najlepiej stroić na docelowym setupie, ale jak zrobisz program na seryjnym ic też da rade, tylko można zapomnieć o zabawie w cieplejsze dni, no i jak już się zdecydujesz na wymianę ic nie baw się w żadne chińczyki, niestety trzeba się szarpnąć na wagnera lub airtec żeby działało to jak trzeba.
ODPOWIEDZ