Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

chebum pisze:7dct500.
Zazdraszczam. :cry:
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

7 - to ilość biegów
DCT to dwusprzęgłowa
500 to max Nm?
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Tak.
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Na Fejsie widzialem jakis tuning, ponad 400 KM i tylko 460 Nm ....... o co biega?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

O co biega?
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Przeróbka Megane 4GT w 4RS

No tuning 4 RS ........ tak zagadalem bo jakos tak duzo KM a mało Nm

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

No na hybrydowej turbosprężarce tyle i z kompletnym wydechem SuperSprinta. Odejmij 20KM i będzie jakieś polskie 380KM. :D
Awatar użytkownika
wander
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 681
Rejestracja: 24 sie 2018, 20:51
Miejscowość: Płock
Samochód: MIII RS CUP

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Może celowo ograniczone Nm w celu "ochrony" skrzyni
Awatar użytkownika
chebum
Posty: 26
Rejestracja: 28 cze 2019, 16:14
Samochód: Megane 4 GT

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Przejechałem się dziś M4RS Trophy. Nie ma sensu przerabiać GT w RS. Cup – to na poziom lepsze zawieszenie niż w GT. Też jest twarde się nie "bije". Być może to wynik nowego i jeszcze cichego wnętrza, być może to wynik tych rozbudowanych amortyzatorów, ale jechać można nawet po dość rozbitych drogach w okolicach Warszawy. Z tego punktu jestem pod wrażeniem. Z powodu 14l/100km też jestem zaskoczony ale już negatywnie. GT u mnie pali ok. 10.5
handerek97
Posty: 10
Rejestracja: 03 lut 2017, 9:44
Samochód: Megane IV GT 205 EDC

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Cześć tez mam GT z tym 1.6 czy ktoś mi mógłby doradzić czy jest możliwość przełożenia turbo od megane 4RS czy lepiej szukać czegoś od clio4Rs, czy wgl to olać i szukać innej turbiny ?
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Zależy której 1.6 bo były 2 wypusty i w nowszym nie będzie pasować turbo ani a Clio ani Megane bo jest inny kolektor. Najprościej kupić oryginalną i dać do obróbki.
handerek97
Posty: 10
Rejestracja: 03 lut 2017, 9:44
Samochód: Megane IV GT 205 EDC

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

Tylko przy przeróbce turbiny później one nie idą tak fajnie od dołu stad też moje pytanie czy pod blok M5M 450 jakaś firma produkuje większe turbiny lub dostosowuje coś na zasadzie plug&play
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

W Talismanie byly te same silniki?
Awatar użytkownika
majsterskla
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 34
Rejestracja: 29 sty 2017, 22:12
Miejscowość: Gdynia
Samochód: Megane IV RS Trophy

Re: Przeróbka Megane 4GT w 4RS

chebum pisze:Przejechałem się dziś M4RS Trophy. Nie ma sensu przerabiać GT w RS. Cup – to na poziom lepsze zawieszenie niż w GT. Też jest twarde się nie "bije". Być może to wynik nowego i jeszcze cichego wnętrza, być może to wynik tych rozbudowanych amortyzatorów, ale jechać można nawet po dość rozbitych drogach w okolicach Warszawy. Z tego punktu jestem pod wrażeniem. Z powodu 14l/100km też jestem zaskoczony ale już negatywnie. GT u mnie pali ok. 10.5
Co do spalania w GT i RS (Trophy) to różnica wynosi 1,5 litra. Sprawdzone na przestrzeni 50kkm w GT i 10kkm w RS, przy identycznym stylu i warunkach jazdy.
Renault Megane 4 GT 1.6Tce 205>235KM
Renault Megane 4 RS Trophy 1.8Tce 300KM
ODPOWIEDZ