Siemka, od niedawna mam lagune 3 2.0T GT 205km 2009r. Chciałbym zapytać jak wygląda modyfikacja tego silnika. W internecie jest bardzo mało informacji szczególnie o lagunie z tym silnikiem. Chciałbym zrobić okolice 300km i tu się rodzi moje pytanie, co dokładnie należy zrobić aby uzyskać tyle koni.
Zadam kilka pytań pod spodem, będę wdzięczny za wszystkie informacje i rady
Do ilu KM wystarczają seryjne wtryski (jeśli nie starczą do 280/290km to o jakim oznaczeniu szukać aby pasowały p&p)
Czy można bez problemu przełożyć turbo od Megany RS (który rok, oznaczenia)
DP 3" i reszta na 2,5" z przelotowymi tłumikami?
Jak spisuje się seryjny intercooler, i jakie są alternatywy
Nie zamierzam kuć silnika, i robić tam ponad 400nm.
Laguna 2.0T
- Coupe2009
- Fake RS Owner
- Posty: 246
- Rejestracja: 12 wrz 2017, 22:27
- Miejscowość: EL
- Samochód: M III TCe 180 _ 212KM 360Nm
Re: Laguna 2.0T
Poniżej masz linki do dwóch tematów. W gruncie dotyczą one różnych wariantów silnika 2.0T (F4r)
https://renault-sport.pl/viewtopic.php?f=100&t=392
https://renault-sport.pl/viewtopic.php?f=100&t=2586
Turbo z Megane 3 RS, będzie pasować P&P. Jest ono o oznaczeniu z końcówką 15T. Mam takie na sprzedaż z przebiegiem 5k km jakbyś chciał. Wtryski prawdopodobnie możesz mieć takie jak w 3 RS, tak czy inaczej - i tak zaleca się ich wymianę na nowe przy robieniu modów. Seryjne do tych 300KM zdaje się że wystarczą. Można dostać nowy komplet w cenach 600-800zł
https://renault-sport.pl/viewtopic.php?f=100&t=392
https://renault-sport.pl/viewtopic.php?f=100&t=2586
Turbo z Megane 3 RS, będzie pasować P&P. Jest ono o oznaczeniu z końcówką 15T. Mam takie na sprzedaż z przebiegiem 5k km jakbyś chciał. Wtryski prawdopodobnie możesz mieć takie jak w 3 RS, tak czy inaczej - i tak zaleca się ich wymianę na nowe przy robieniu modów. Seryjne do tych 300KM zdaje się że wystarczą. Można dostać nowy komplet w cenach 600-800zł
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Laguna 2.0T
Seryjne wtryski nie wystarczą do 300KM.
Intercooler zawsze warto zmienić (ale nie ma nic p&p)
Ogólnie silnik (cały z osprzętem czy turbiną) jest taki sam jak w Megane2RS więc tym można się sugerować przy modyfikacjach
Intercooler zawsze warto zmienić (ale nie ma nic p&p)
Ogólnie silnik (cały z osprzętem czy turbiną) jest taki sam jak w Megane2RS więc tym można się sugerować przy modyfikacjach
Re: Laguna 2.0T
Shymek, a jakie wtryski będą na tyle wydajne aby nie chodziły na 100% w okolicach tych 300km?. Fajnie gdyby też były p&p. Ostatnie pytanie to pompa paliwa wiem że są zamienniki p&p, ale czy seria poddaje się już przy tych 280km +/-
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Laguna 2.0T
I wtryski i pompa nie są rewelacyjne. Pompa jest taka sama jak w Megane 1,6. Ma wydajność 110l/h
Wtryski z Meg3, pompa DW65c bo wymiarowo pasuje w kosz pompy idealnie. Dalej blokerem jest regulator ciśnienia. Jest w koszu. Ma 3,5BAR ale na listwie może z 2,8 (o ile reszta działa idealnie)
Wtryski z Meg3, pompa DW65c bo wymiarowo pasuje w kosz pompy idealnie. Dalej blokerem jest regulator ciśnienia. Jest w koszu. Ma 3,5BAR ale na listwie może z 2,8 (o ile reszta działa idealnie)
Re: Laguna 2.0T
Świec szukać tylko irydowych z przerwą 0,7mm czy są jakieś inne? które spisują się w tym silniku?