końcowy tłumik przelot czy custom?

Awatar użytkownika
manszet
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2020, 21:24
Miejscowość: Tarnobrzeg
Samochód: Megane III Grandtour GT180 na 210km

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

odświeżę kotleta i zadam pytanie - końcowy custom przelot czy custom komorowy?
Niemal rok jeździłem na przelocie cat-back 2,5" własnej roboty z 2 tłumikami przelotowymi środek 12x40, końcowy ok. 30x 20 - dopóki był fabryczny kat - było miło, basowo, ale nie męcząco. Teraz wrzuciłem dp z katem 200 cpi od Franuzów z GTPerformance i drze jape przy bucie niemiłosiernie, ale jeszcze gorzej bo buczy przy schodzeniu z obrotów.
Przeloty podobno nie tłumią tego basu, tylko wyższe częstotliwości. Na basy tylko tłumik komorowy. Jakie macie doświadczenia?
Awatar użytkownika
PatiEK_PL
Posty: 645
Rejestracja: 03 kwie 2019, 15:51
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Jeśli by Ci ten DP z katem od GTP zawadzał, przytulę ;)
Awatar użytkownika
koma600
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2020
Rejestracja: 24 kwie 2014, 1:08
Miejscowość: Nadarzyn
Samochód: Megane rs 3

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Z tego co wiem to raczej komorowy jak ma tłumić
drive
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 296
Rejestracja: 29 mar 2016, 19:03
Samochód: Megane

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Środkowy rezonator polecam na buczenie (drone effect).


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Ja mam 3” z DP i tylko koncowy custom (nieprzelotowy) ........ podobno mnie slychać, Ja w środku nie słyszę no ale jak wdepne to drze sie strasznie a przy redukcji ładnie popcorni. Jestem zadowolony


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ODPOWIEDZ