Witam, chciałbym zrobić coś żeby było głośniej, usunąłem już środkowy wydech i teraz myślę nad końcowym.
czy ktoś z was jeździ z przelotem za katem? jakieś nagrania macie?
końcowy tłumik przelot czy custom?
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1712
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
DP bez kata, nie mam srodkowego tylko custom na końcu ..... rura 3”
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Jak z głośnością na długie trasy przy takim zestawie Klaudiusz?
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1712
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Mi tam nie przeszkadza, Radio slysze, dzieciaki śpią
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1712
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
W domu tezPatiEK_PL pisze:w domu?klaudiusz76 pisze:...dzieciaki śpią
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
U mnie w m3 gt przy dp i samym końcowym tłumiku przelotowym i to na średnicy 2.5" nie dało się jeździć w trasy W mieście zaj... Detonacje jakby miało tlumik rozerwać plus strzały non stop przy 3tys obr i muskaniu gazu, ale w trasy tragedia - dron. Teraz po dodaniu środkowego strzela ciszej i jest bardziej basowy i w końcu można jeździć w długie trasy, także coś za coś.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Ja mam.
Kat, brak środkowego i przed końcowym przepustnica wydechu
Kat, brak środkowego i przed końcowym przepustnica wydechu
- koma600
- Real RS Owner
- Posty: 2019
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 1:08
- Miejscowość: Nadarzyn
- Samochód: Megane rs 3
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Musze kiedy zobaczeć jak to u Klaudiusza chodzi bo też tylko środkowy wycięty ponad 3 lata i tak jakoś mało ale niechce przedobrzyć, Matik masz jakies foto?
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Ciężko ze zdjęciami, muszę dorwać kanał :-)koma600 pisze:Matik masz jakies foto?
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Do 3K obrotów jest w miarę cicho, do 4K obrotów akceptowalnie, powyżej 5 z butem w podłodze jak startujące F16. Mam DP. brak środkowego i końcowy Ragazzon. Jest na forum temat o poprawianiu wydechu i wrzucałem tam filmiki.Aki94 pisze:Jak z głośnością na długie trasy przy takim zestawie Klaudiusz?
- wander
- Real RS Owner
- Posty: 681
- Rejestracja: 24 sie 2018, 20:51
- Miejscowość: Płock
- Samochód: MIII RS CUP
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
u mnie DP, oryginalny środkowy a za nim customowa rura... po miescie fajnie pochałasować ale w trasie męczy. Zastanawiam sie czy nie założyć jakiegoś przelotowego końcowego z przepustnicą.
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Ja właśnie chciałbym zrobić u siebie DP 2,5'' potem sportowy kat CPI 200 również na 2,5'' i gdzieś za plecionką zwężka na 60mm i na dwóch tłumikach przelotowych od BaqExhaus o wymiarach 50cm długi i 12cm średnicy. Robię długie trasy i nie chciałbym aby wydech męczył. Miałem już auta po których 900km w jedną stronę doprowadzały do prób samobójczych
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1712
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Jacyś delikatni jesteście .........
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- manszet
- Posty: 14
- Rejestracja: 06 sty 2020, 21:24
- Miejscowość: Tarnobrzeg
- Samochód: Megane III Grandtour GT180 na 210km
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
odświeżę kotleta i zadam pytanie - końcowy custom przelot czy custom komorowy?
Niemal rok jeździłem na przelocie cat-back 2,5" własnej roboty z 2 tłumikami przelotowymi środek 12x40, końcowy ok. 30x 20 - dopóki był fabryczny kat - było miło, basowo, ale nie męcząco. Teraz wrzuciłem dp z katem 200 cpi od Franuzów z GTPerformance i drze jape przy bucie niemiłosiernie, ale jeszcze gorzej bo buczy przy schodzeniu z obrotów.
Przeloty podobno nie tłumią tego basu, tylko wyższe częstotliwości. Na basy tylko tłumik komorowy. Jakie macie doświadczenia?
Niemal rok jeździłem na przelocie cat-back 2,5" własnej roboty z 2 tłumikami przelotowymi środek 12x40, końcowy ok. 30x 20 - dopóki był fabryczny kat - było miło, basowo, ale nie męcząco. Teraz wrzuciłem dp z katem 200 cpi od Franuzów z GTPerformance i drze jape przy bucie niemiłosiernie, ale jeszcze gorzej bo buczy przy schodzeniu z obrotów.
Przeloty podobno nie tłumią tego basu, tylko wyższe częstotliwości. Na basy tylko tłumik komorowy. Jakie macie doświadczenia?