końcowy tłumik przelot czy custom?

mpu86
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 42
Rejestracja: 10 sie 2019, 15:51
Miejscowość: Gliwice
Samochód: Megane III RS
Kontakt:

końcowy tłumik przelot czy custom?

Witam, chciałbym zrobić coś żeby było głośniej, usunąłem już środkowy wydech i teraz myślę nad końcowym.

czy ktoś z was jeździ z przelotem za katem? jakieś nagrania macie?
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

DP bez kata, nie mam srodkowego tylko custom na końcu ..... rura 3”


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Aki94
Posty: 68
Rejestracja: 16 sie 2019, 17:02
Miejscowość: Ede
Samochód: Laguna coupe GT

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Jak z głośnością na długie trasy przy takim zestawie Klaudiusz?
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Mi tam nie przeszkadza, Radio slysze, dzieciaki śpią


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
PatiEK_PL
Posty: 645
Rejestracja: 03 kwie 2019, 15:51
Miejscowość: Warszawa
Samochód: MIIRSphI SCIIphII

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

klaudiusz76 pisze:...dzieciaki śpią Obrazek
w domu? ;)
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

PatiEK_PL pisze:
klaudiusz76 pisze:...dzieciaki śpią Obrazek
w domu? ;)
W domu tez


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
drive
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 296
Rejestracja: 29 mar 2016, 19:03
Samochód: Megane

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

U mnie w m3 gt przy dp i samym końcowym tłumiku przelotowym i to na średnicy 2.5" nie dało się jeździć w trasy W mieście zaj... Detonacje jakby miało tlumik rozerwać plus strzały non stop przy 3tys obr i muskaniu gazu, ale w trasy tragedia - dron. Teraz po dodaniu środkowego strzela ciszej i jest bardziej basowy i w końcu można jeździć w długie trasy, także coś za coś.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Matik
Posty: 11
Rejestracja: 10 lip 2018, 16:01
Samochód: Megane III RS

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Ja mam.
Kat, brak środkowego i przed końcowym przepustnica wydechu
Awatar użytkownika
koma600
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2020
Rejestracja: 24 kwie 2014, 1:08
Miejscowość: Nadarzyn
Samochód: Megane rs 3

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Musze kiedy zobaczeć jak to u Klaudiusza chodzi bo też tylko środkowy wycięty ponad 3 lata i tak jakoś mało ale niechce przedobrzyć, Matik masz jakies foto?
Matik
Posty: 11
Rejestracja: 10 lip 2018, 16:01
Samochód: Megane III RS

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

koma600 pisze:Matik masz jakies foto?
Ciężko ze zdjęciami, muszę dorwać kanał :-)
Awatar użytkownika
Pływak
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 565
Rejestracja: 03 paź 2017, 22:03
Samochód: Megane III RS
Kontakt:

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Aki94 pisze:Jak z głośnością na długie trasy przy takim zestawie Klaudiusz?
Do 3K obrotów jest w miarę cicho, do 4K obrotów akceptowalnie, powyżej 5 z butem w podłodze jak startujące F16. Mam DP. brak środkowego i końcowy Ragazzon. Jest na forum temat o poprawianiu wydechu i wrzucałem tam filmiki.
Awatar użytkownika
wander
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 681
Rejestracja: 24 sie 2018, 20:51
Miejscowość: Płock
Samochód: MIII RS CUP

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

u mnie DP, oryginalny środkowy a za nim customowa rura... po miescie fajnie pochałasować ale w trasie męczy. Zastanawiam sie czy nie założyć jakiegoś przelotowego końcowego z przepustnicą.
Awatar użytkownika
Aki94
Posty: 68
Rejestracja: 16 sie 2019, 17:02
Miejscowość: Ede
Samochód: Laguna coupe GT

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Ja właśnie chciałbym zrobić u siebie DP 2,5'' potem sportowy kat CPI 200 również na 2,5'' i gdzieś za plecionką zwężka na 60mm i na dwóch tłumikach przelotowych od BaqExhaus o wymiarach 50cm długi i 12cm średnicy. Robię długie trasy i nie chciałbym aby wydech męczył. Miałem już auta po których 900km w jedną stronę doprowadzały do prób samobójczych
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1711
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

Jacyś delikatni jesteście .........


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
manszet
Posty: 14
Rejestracja: 06 sty 2020, 21:24
Miejscowość: Tarnobrzeg
Samochód: Megane III Grandtour GT180 na 210km

Re: końcowy tłumik przelot czy custom?

odświeżę kotleta i zadam pytanie - końcowy custom przelot czy custom komorowy?
Niemal rok jeździłem na przelocie cat-back 2,5" własnej roboty z 2 tłumikami przelotowymi środek 12x40, końcowy ok. 30x 20 - dopóki był fabryczny kat - było miło, basowo, ale nie męcząco. Teraz wrzuciłem dp z katem 200 cpi od Franuzów z GTPerformance i drze jape przy bucie niemiłosiernie, ale jeszcze gorzej bo buczy przy schodzeniu z obrotów.
Przeloty podobno nie tłumią tego basu, tylko wyższe częstotliwości. Na basy tylko tłumik komorowy. Jakie macie doświadczenia?
ODPOWIEDZ