odświeżę kotleta i zadam pytanie - końcowy custom przelot czy custom komorowy?
Niemal rok jeździłem na przelocie cat-back 2,5" własnej roboty z 2 tłumikami przelotowymi środek 12x40, końcowy ok. 30x 20 - dopóki był fabryczny kat - było miło, basowo, ale nie męcząco. Teraz wrzuciłem dp z katem 200 cpi od Franuzów z GTPerformance i drze jape przy bucie niemiłosiernie, ale jeszcze gorzej bo buczy przy schodzeniu z obrotów.
Przeloty podobno nie tłumią tego basu, tylko wyższe częstotliwości. Na basy tylko tłumik komorowy. Jakie macie doświadczenia?
końcowy tłumik przelot czy custom?
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Środkowy rezonator polecam na buczenie (drone effect).
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: końcowy tłumik przelot czy custom?
Ja mam 3” z DP i tylko koncowy custom (nieprzelotowy) ........ podobno mnie slychać, Ja w środku nie słyszę no ale jak wdepne to drze sie strasznie a przy redukcji ładnie popcorni. Jestem zadowolony
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk