Cześć, szukałem trochę informacji i nie mogę za bardzo nic namierzyć.
Jaką wydajność ma seryna pompa paliwa w M3Rs? Do jakiej mocy powinna wystarczyć?
Z tego co zauważyłem jeżdżą M3Rs z seryjnymi pompami i mocami w okolicach 350KM. Ale ile jeszcze mają zapasu? W M2Rs już jest inaczej i z tego co widać w okolicach 300KM zaczyna brakować paliwa. Ludzie zakładają DW65C.
Czy ta pompa pasuje też do M3rs? A może jakieś Walbro... są po prostu tańsze a wydajność podobną.
Sportowa pompa paliwa.
Re: Sportowa pompa paliwa.
Walbro lubi " buczeć " taki jej urok , co do p&p nie wiem ale jestem w stanie przyjąć że na pewno tak nie pasuje i pewnie trzeba rzeźbić kosz
-
- Real RS Owner
- Posty: 100
- Rejestracja: 09 maja 2019, 7:03
- Miejscowość: Poznań
- Samochód: Megane 3 RS273 Cup S - Stage 2
Re: Sportowa pompa paliwa.
U mnie 347hp w meg3. Pompa seryjna. Działa bez najmniejszego zająknięcia w kazdych warunkach.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Sportowa pompa paliwa.
DW65c powinna pasować też do Meg3 - kosze są podobne tak samo wymiary pompy. Ogólnie fabryczna w Meg3 jest bardziej wydajna ale to też z powodu pracy na ciśnieniu wyjściowym 5BAR (w Meg2 z kosza wychodzi 3,5BAR, a na listwie jest może z 2,7) oraz powrocie do baku przez co łatwiej pompie utrzymać wysokie ciśnienie bo układ nie jest 0-1
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Sportowa pompa paliwa.
[quote="Shymek"].../quote]
Shymek, a czym zastąpić oryginalny pęknięty waż paliwowy przy listwie w M2? Założyłem teraz gumowy paliwowy fi 6 mm ale ostatnio czuć było znowu lekko paliwem choć żadnego wycieku nie było widać.
Shymek, a czym zastąpić oryginalny pęknięty waż paliwowy przy listwie w M2? Założyłem teraz gumowy paliwowy fi 6 mm ale ostatnio czuć było znowu lekko paliwem choć żadnego wycieku nie było widać.
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Sportowa pompa paliwa.
Tylko co? Bo zostaje kwestia zarobienia końcówek. Na metry w oplocie chyba nie kupi?
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Sportowa pompa paliwa.
Kup taki: https://turboworks.pl/product-pol-6593- ... onowy.html
Oplot nylonowy jest elastyczny - na oplocie metalowym ciężko zacisnąć opaskę przez co mogą być nieszczelności.
Tylko trzeba dobrać końcówki (ich wyjście na przewód bo fabryczne mają chyba lekko mniejszą średnicę niż 6mm)
Ja kupiłem takie https://archiwum.allegro.pl/oferta/szyb ... 96641.html ale to też na przewód o większej średnicy i od samej pompy aż po listwę.
Ogólnie zamiennikiem może być każdy przewód który jest przystosowany (odporny) na paliwo / oleje itp. (najłatwiej nawet 1m dostać w sklepie który zajmuje się hydrauliką siłową)
Oplot nylonowy jest elastyczny - na oplocie metalowym ciężko zacisnąć opaskę przez co mogą być nieszczelności.
Tylko trzeba dobrać końcówki (ich wyjście na przewód bo fabryczne mają chyba lekko mniejszą średnicę niż 6mm)
Ja kupiłem takie https://archiwum.allegro.pl/oferta/szyb ... 96641.html ale to też na przewód o większej średnicy i od samej pompy aż po listwę.
Ogólnie zamiennikiem może być każdy przewód który jest przystosowany (odporny) na paliwo / oleje itp. (najłatwiej nawet 1m dostać w sklepie który zajmuje się hydrauliką siłową)
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Sportowa pompa paliwa.
Dzięki Szymek.
Na razie kupiłem tak jak napisałem 6 mm gumowy do benzyny, bardzo ciężko nasunął się na ten metalowy obok zbiorniczka wyrównawczego i na szybko złączkę co idzie na listwę. .dałem opaski, nie zaciskając za mocno na tym plastikowym krućcu szybko złączki bo bałem się, że pęknie. Wszystko weszło bardzo ciasno. Boję się tylko, czy ciężar węża nie ułanów szybko złączki.
Wymienię pewnie na to co proponuje Szymek.
Na razie kupiłem tak jak napisałem 6 mm gumowy do benzyny, bardzo ciężko nasunął się na ten metalowy obok zbiorniczka wyrównawczego i na szybko złączkę co idzie na listwę. .dałem opaski, nie zaciskając za mocno na tym plastikowym krućcu szybko złączki bo bałem się, że pęknie. Wszystko weszło bardzo ciasno. Boję się tylko, czy ciężar węża nie ułanów szybko złączki.
Wymienię pewnie na to co proponuje Szymek.
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Sportowa pompa paliwa.
Tam nie ma metalowych przewodów. Fabryczne przewody są z tworzywa - zgrzewane i kształtowane na gorąco. Ogólnie to jest kilka punktów między pompą a listwą gdzie łączą się na szybkozłączki. W tych miejscach można wymienić cały przewód od konektora do konektora ale łączenie na opaskę zaciskową gdzieś w połowie da skutek taki jaki masz - nieszczelność
Re: Sportowa pompa paliwa.
Marcinowi chodzi o połączenie części przewodu metalowego który idzie za silnikiem (między przewodami abs, osłoną termiczną itp) a przewodem elastycznym ze złączką do listwy paliwowej. To na połączeniu tych dwóch przewodów jak połączenie sie uszkodzi to jest problem - fabrycznie elastyczny przewów jest w jakiś sposób zgrzany z metalowym sztywnymShymek pisze:Tam nie ma metalowych przewodów. Fabryczne przewody są z tworzywa - zgrzewane i kształtowane na gorąco. Ogólnie to jest kilka punktów między pompą a listwą gdzie łączą się na szybkozłączki. W tych miejscach można wymienić cały przewód od konektora do konektora ale łączenie na opaskę zaciskową gdzieś w połowie da skutek taki jaki masz - nieszczelność
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Sportowa pompa paliwa.
Dokładnie tak jak napisał Patryk. I z tego co mi mówił wymiana całego przewodu od listwy do kolejnej złączki bez wyjęcia polowy lub całego silnika jest niemożliwa.
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.