Różnice w sprzęgłach
Różnice w sprzęgłach
Siemka, mam pewien problem i kilka pytań. Chodzi o L3 GT 2.0T 204KM zrobioną na 242KM i 370NM. Nowe sprzęgło po około roku czasu zaczęło się ślizgać i czuć w kabinie ten piękny zapach. Sama tarcza przed montażem została wysłana do Maklandu na zmianę tarczy na LuK B8090-S z włóknami kevlaru co miało zapewnić dłuższą żywotność. Zastanawiam się nad zmianą kompletu z M3 RS, czy oprócz innej dwumasy są tam jakieś różnice wpływające na korzyść tego sprzęgła z M3?. Czy nie kombinować, kupić kolejny nowy zestaw i jeździć wolniej :D
Re: Różnice w sprzęgłach
Bardzo szybko, ja rozumiem że lekkiej nogi nie mam i się do tego przynaje ale ludzie mają ori sprzęgła od GT i upalają bez ślizgania się.
- Pawel_Wro
- Real RS Owner
- Posty: 961
- Rejestracja: 07 lut 2017, 14:41
- Miejscowość: Wrocław
- Samochód: Megane RS
Re: Różnice w sprzęgłach
No właśnie, sam zastanawiam się czy do nich nie wysłać, sam już nie wiem :-/
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Różnice w sprzęgłach
Niekoniecznie to wina tarczy ;-) Może ślizga się na docisku który jest samoregulujący się.
Możliwe że w RSie docisk jest mocniejszy
Możliwe że w RSie docisk jest mocniejszy