Bo nie potrafiąadekl95 pisze:Skoro niczym się nie różni to dlaczego nie mogli odblokować doładowania ?
ew. nie chciało im się szukać - czyt. nie da sie
Bo nie potrafiąadekl95 pisze:Skoro niczym się nie różni to dlaczego nie mogli odblokować doładowania ?
Masz konkretne info, że silnik w GT jest słabszy czy znów jakieś legendy zasłyszane?? Bo póki co nikt tego nie potwierdził na 100%.adekl95 pisze:Nie odblokowali bo nie umieli turbiny odblokować poczytaj w opisach samochodu liszo i drive. Unitronic też robił sporo rs I jeżdżą do tej pory. A że okazało się że gt ma słabszy silnik i nie wytrzymują takich modyfikacji to kto wiedział , każdy robił żeby mieć podobną moc jak w rs
liszoGT chyba ma z tce 180Pływak pisze:Podeślijcie mi korby z RSa i TCE 180 to podrzucę do zbadania twardości materiału
Popatrz w wątek USNa tam napisałem na szybko co znalazłemAro pisze:Masz konkretne info, że silnik w GT jest słabszy czy znów jakieś legendy zasłyszane?? Bo póki co nikt tego nie potwierdził na 100%.adekl95 pisze:Nie odblokowali bo nie umieli turbiny odblokować poczytaj w opisach samochodu liszo i drive. Unitronic też robił sporo rs I jeżdżą do tej pory. A że okazało się że gt ma słabszy silnik i nie wytrzymują takich modyfikacji to kto wiedział , każdy robił żeby mieć podobną moc jak w rs
Przecież wystarczy, ze będą się różnic obróbką cieplno-chemiczną i/lub kontrolą jakości i przy tym samym odlewie jakość materiału może być inna. Swego czasu na studiach zwiedzałem fabrykę pewnego dużego koncernu gdzie robili akurat tłoki i to nie jest tak proste jak się wydajęShymek pisze:W Megane 2 RS / GT też są inne numery coc kompletnie o niczym nie świadczy bo korby są identyczne.
Moim zdaniem Renault poszło w dużą unifikację i silniki są identyczne
Tak jak pływak napisał... korby mogą wychodzić z tego samego odlewu ale mogą wgl inną obróbkę termiczną przechodzić przez co finalnie inne wytrzymałościowo są.... dlatego inne nr.Shymek pisze:W Megane 2 RS / GT też są inne numery coc kompletnie o niczym nie świadczy bo korby są identyczne.
Moim zdaniem Renault poszło w dużą unifikację i silniki są identyczne
Nie mam potwierdzonych informacji jedynie to co się z tego forum dowiedziałemAro pisze:Masz konkretne info, że silnik w GT jest słabszy czy znów jakieś legendy zasłyszane?? Bo póki co nikt tego nie potwierdził na 100%.adekl95 pisze:Nie odblokowali bo nie umieli turbiny odblokować poczytaj w opisach samochodu liszo i drive. Unitronic też robił sporo rs I jeżdżą do tej pory. A że okazało się że gt ma słabszy silnik i nie wytrzymują takich modyfikacji to kto wiedział , każdy robił żeby mieć podobną moc jak w rs
Troszkę mnie nie było na forum tak ze sorki za powrót do starszych postów. Wiesz może jaki dokładnie rocznik tego GT? Bardzo ładny wykres, ładniejszy niż mój po uni, ale sterowniki nie są takie same we wszystkich modelach, u mnie był np problem z wystrojeniem dopiero właśnie uni ogarnęło temat, no nic zobaczymy co wyjdzie po sekcji usn, ale troszkę koledzy straszycie, jak coś ja już ciułam na ic, i korektę softu z bardziej płaskim momentem na dole ;-)Pływak pisze:Poznański tuneforce i GT220. Jak widać nie tylko jeden tuner w kraju ogarnia Meganki i o ile wiem jest sporo taniej