Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

adrianRS

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

czyli co compsport bb robi ok wg wiekszości? ? bo coraz czesciej słysze że vtech i unitronik to lipa, a co z jetronikiem bo evo stroja dobrze
Awatar użytkownika
molo_
Posty: 56
Rejestracja: 05 kwie 2014, 8:52
Miejscowość: Wisła
Samochód: Megane R.S. RBR RB7

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

adrianRS pisze:czyli co compsport bb robi ok wg wiekszości? ? bo coraz czesciej słysze że vtech i unitronik to lipa, a co z jetronikiem bo evo stroja dobrze
podobno ale to nie jest sprawdzone info, programy dla jetronica pisze patryk z compsportu
yawnman

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

dyskusja ma sens, oferta Michała również, kilku przyszłych programujących czyta ten wątek ;-)
Shymek

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

W ramach programowania kompów Renault napiszę wam tylko małą ciekawostkę.
Komputery w RS mają możliwość tylko 100krotnego programowania pamięci. Każda nowa mapa / poprawka to -1 z liczby 100. Każde nowe przyuczanie np. koła zamachowego po resecie ustawień to też -1.
Właśnie z tego powodu nie mogłem wystroić do końca swojego auta - ostatnia mapa jest taka że cokolwiek się nie zmieni i wgra to i tak na kompie pozostaje poprzednia...
gary

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Shymek, czyli trzeba wymienić kompa, ale ten pewnie tani nie jest..
Awatar użytkownika
q3ok
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 390
Rejestracja: 06 wrz 2014, 17:08
Miejscowość: Śląsk
Samochód: R26

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Albo znaleźć elektronika co przelutuje kostki EEPROMU i wtedy dopiero flashować ...
Shymek

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

gary pisze:Shymek, czyli trzeba wymienić kompa, ale ten pewnie tani nie jest..
No jest wymieniany.... na EMU :roll:
Kompa używkę można dostać za około 800 zł... Gorzej że nie ma kto przegrać danych ze starego na "nowy" bo tam też jest "zawartość" immobilizera, a z tym zawsze jest problem.
Jedyna opcja to ASO... czyli taniej wychodzi zrobić to na zewnętrznym kompie jakim jest EMU
seba
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 837
Rejestracja: 06 kwie 2014, 15:06
Miejscowość: Poznań
Samochód: Megane

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Shymek, a tuner "na stole" nie może przegrać całej zawartości z tego co się orientuje to nie jest jakiś wielki problem?
Obrazek
Shymek

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Za bardzo tunerzy nie chcą się tego podjąć...
gary

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Shymek, A jak wpinam boxa to też tracę -1 z tej liczby 100?
Awatar użytkownika
kudlaty
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 539
Rejestracja: 04 kwie 2014, 15:34
Miejscowość: Lublin
Samochód: L3GT C4RS
Kontakt:

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Shymek pisze:Za bardzo tunerzy nie chcą się tego podjąć...
Fabryka Mocy w LBN to robi
Awatar użytkownika
molo_
Posty: 56
Rejestracja: 05 kwie 2014, 8:52
Miejscowość: Wisła
Samochód: Megane R.S. RBR RB7

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Shymek pisze:W ramach programowania kompów Renault napiszę wam tylko małą ciekawostkę.
Komputery w RS mają możliwość tylko 100krotnego programowania pamięci. Każda nowa mapa / poprawka to -1 z liczby 100. Każde nowe przyuczanie np. koła zamachowego po resecie ustawień to też -1.
Właśnie z tego powodu nie mogłem wystroić do końca swojego auta - ostatnia mapa jest taka że cokolwiek się nie zmieni i wgra to i tak na kompie pozostaje poprzednia...
wydaje mi sie ze dotyczy to tylko MK2 SPORT, MK3 RS juz tak nie ma
Lukione

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

molo_ pisze:
niuniek28 pisze:Jeżeli nie chcesz się później przepychać z ewentualną utratą gwarancji to proponuje zrobić przez Jaszpol w V-techu.

http://www.renault.jaszpol.pl/Chiptunin ... tm?scat=44

Auto robisz w Krakowie w V-tech, a faktura jest z serwisu renault.

http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Renault-Megane-III
widzialem auto po vtechu krakowskim i jego wykres, niby 297ps, niby 460nm, ale zakres uzytecznych obrotów był tak mały ze śmiechu warte, dziecko w przedszkolu rysuje prostrze linie

dodam ze bez coolera i bez wydechu

[ Dodano: 2014-11-29, 23:47 ]
Lukione pisze:Czyli Patryk nie wiedział jak się wytłumaczyć i wcisnął historyjkę o wsadzaniu sobie czujnika w d.... Otóż prawda jest inna i temperaturę mierzymy przy użyciu złącza OBD z fabrycznego czujnika którym posługuje się sterownik silnika. Jeżeli chodzi o porównania to ostatnio przyjechał do nas klient Audi S3 8V (to najnowsze) na montaż wydechu Milltek, mierzył auto przed przyjazdem w compsport i wyszło mu 343KM w serii i ponad 400Nm u nas magicznie auto osłabło i pokazało 304KM i 380Nm czyli podręcznikową serię i dokładnie takie parametry jak Golf R którego miałem kilka dni wcześniej. Także proszę, nie budujcie teorii spiskowych bo takich nie ma, na 2.0TCE zjedliśmy zęby i jedyni w PL oferujemy modyfikację wersji zwykłej TCE 180 na 300KM oraz wiele etapów pośrednich o czym innym firmom się nawet nie śniło.

nie mam ochoty sie sprzeczać i bronić ani jednego ani drugiego<

wiem jedno do poki nie wytknałem na fb tego, ze zawyzana jest temperatura pow. zasysanego przez co norma din podwyzsza moc( nie jest to problemem wrzucic taka temperature przez OBD) bo tak też były mierzone samochody u was, pozniej dostałem bloka, i nagle zaczeło sie mierzenie normalnie

praktycznie wszystkie auta byly tak mierzone do tamtego momentu


dla mnie to nie problem wybecalować 2 tysie i przyjechac do was, ale prosta sprawa, i mozemy nawet oboje z takiego układu skorzystać,

ja przyjeżdzam kłade hajs i robicie program na drugiej mapie, jeżeli wyjdzie wiecej u was i pozniej na hamowni w compsporcie to zostaje wam kasa, i z ręką na sercu polece was kazdemu uzytkownikowi megane rs w polsce, a znam wielu, ale spodziewam sie wyników rzędu 330ps, i jestem na hamowni podczas wszystkich czynnosci z samochodem

natomiast jezeli tak nie będzie, to zwracacie mi koszty dojazdu do warszawy, koszty hamowni w compsporcie, zostaje stary program oraz bijecie sie w klate ze mówiłem prawde przed całą polską


to co dil?
Problem jest taki, że nic w pomiarach się nie zmieniło i nie zmieni. Nie muszę bawić się w udowadnianie i robienie programu, żeby zaraz go sobie compoty ściągneli, jest to bardzo kuszącą propozycją, ale jednak cenimy sobie swoją pracę i nie idę na taki układ. Mam już dwa przypadki samochodów mierzonych w bielsku które u mnie wyszły przynajmniej 30KM mniej. Ostatnio wpadł do nas Golf 7 R z ich stage 0.5 i zamiast 380KM pokazał 350KM mierzone naszą "cudowną" metodą, gdybym wyłączył normowanie tak jak zalecają "znawcy" tematu to można powiedzieć, że miał nawet 330KM więc różnica jeszcze większa. Chcesz zrobić porównanie to wpadaj się zmierzyć, zrobię to z przyjemnością za darmo i możesz nawet siedzieć na prawym, ale programu nie kupisz nawet za potrójną stawkę ;-)
Ostatnio zmieniony 23 gru 2014, 22:56 przez Lukione, łącznie zmieniany 1 raz.
Shymek

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

To nie szyfrujecie swoich programów? :lol:
Każdy tuner bez problemu jest w stanie swój program zablokować tak by nikt inny go nie ściągnął... :roll:
ODPOWIEDZ