Mialem niemalze identyczne urzadzonko do Hondy, tyle ze nazywalo sie FlashPro. Wydajesz ponad 3k, dostajesz mapy pod rozne konfiguracje np z modem intercooler Airtec, Wagner, Downpipe supersprint itp - dopoki masz stock lub aftermarketowe gotowe rozwiazania to jest w miare ok, ale niech ci sie zamarzy jakis customowy dolot/ic lub wylot, to za zdalna kalibracje pod twoje auto musisz dodatkowo zabulic (w pl ok. 700zl) a i tak kalibracja moze wyjsc inna niz gdyby robilo sie ją na miejscu i poprawialo wszystkie bledy na biezaco. Koszt juz masz ponad 3700 gdzie na miejscu ze wszystkim w Unitronicu wyjdzie ci 1700-2100zl z tego co widze.MrHT pisze:No to jak ogarniają w uk. To nie możesz sobie kupić czegoś takiego?
http://www.rstuning.co.uk/shop/fastchip ... ing-slave/
"The unit not only allows reading and writing of the ECU data but full data logging on supported ECU’s. This means we can actually custom map your vehicle remotely based on logs provided using the device. The only requirement for a full custom map is that you can provide us with air fuel ratio plotted against RPM."
Wiec jakby placisz pare tysiecy za poczucie, ze wgrywasz witaminke do auta samodzielnie i za fajnie ruszające sie wskazniki na logach, ktorych i tak się nie rozumie