Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Prawda jest taka że jak ktoś się raz podejmie strojenia i nawet mu wyjdzie to drugiego takiego auta już nie chce ;-)
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Są jeszcze tacy którzy twierdzą że bez problemu ogarniają S3000 ale potem w praniu wychodzi że wszelkie modyfikacje ich przerastają bo do tej pory ładowali gotowce z chomikuj.pl ;-)
Z jednej strony ciekawe jest to że w Megane S3000 jest mega wyzwaniem, a już to samo w Clio 3 programowalne jest bez problemu. Wydaje mi się że w Clio już tak nie zagmatwali limiterów itp. Tak samo podobno poliftowe Meganki łatwiej się programuje niż wersje z początku produkcji (bo była zmiana z Sagema na Valeo i jakiś inny ecu)
Z jednej strony ciekawe jest to że w Megane S3000 jest mega wyzwaniem, a już to samo w Clio 3 programowalne jest bez problemu. Wydaje mi się że w Clio już tak nie zagmatwali limiterów itp. Tak samo podobno poliftowe Meganki łatwiej się programuje niż wersje z początku produkcji (bo była zmiana z Sagema na Valeo i jakiś inny ecu)
- PatiEK_PL
- Posty: 645
- Rejestracja: 03 kwie 2019, 15:51
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: MIIRSphI SCIIphII
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
To w którym punkcie zaczynają się schody? Przy większych wtryskach?
Bo może jakąś opcją będzie albo zostanie na seryjnych albo po prostu zapodanie EMU?
Bo może jakąś opcją będzie albo zostanie na seryjnych albo po prostu zapodanie EMU?
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Czy S3000 do silnika 163KM jest taki sam jak S3000 do silnika 225KM? Chodzi mi o wsad, nastawy ECU.
Bo jeśli zrobić z S3000 Valeo dziewicę lub przekopiować immo to można by go użyć do jednego i drugiego silnika?
Bo jeśli zrobić z S3000 Valeo dziewicę lub przekopiować immo to można by go użyć do jednego i drugiego silnika?
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
- Pawel_Wro
- Real RS Owner
- Posty: 961
- Rejestracja: 07 lut 2017, 14:41
- Miejscowość: Wrocław
- Samochód: Megane RS
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Sagem S3000 163 ps, i 224 ps są takie same,
W Clio stroi się łatwiej bo nie ma Turbo i tu właśnie zaczynają się schody z przeladowywaniem itp
W Clio stroi się łatwiej bo nie ma Turbo i tu właśnie zaczynają się schody z przeladowywaniem itp
- PatiEK_PL
- Posty: 645
- Rejestracja: 03 kwie 2019, 15:51
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: MIIRSphI SCIIphII
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Przejście na Valeo też jest pewną opcją, jeśli pasuje do przedlifta i da się łatwiej wystroić.
-
- Real RS Owner
- Posty: 91
- Rejestracja: 25 gru 2014, 21:25
- Miejscowość: Piaseczno
- Samochód: megane sport
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Witam,
Trochę odświeżę temat, wynik ze strojenia mojej M3RS w piątek. Modyfikacje: DP, Wagner, DV. Okazało się ze juz był jakiś wirus na pokładzie ale Kivi i tak zrobił dobra robotę. Czuć różnicę w jeździe. Aż zacząłem myśleć o hybrydzie ale dla 20-25 KM chyba nie warto.
Trochę odświeżę temat, wynik ze strojenia mojej M3RS w piątek. Modyfikacje: DP, Wagner, DV. Okazało się ze juz był jakiś wirus na pokładzie ale Kivi i tak zrobił dobra robotę. Czuć różnicę w jeździe. Aż zacząłem myśleć o hybrydzie ale dla 20-25 KM chyba nie warto.
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Ładnie wyszło :-)
Które ph?arekkowal pisze:mojej M3RS
Jak zawsze :mrgreen:arekkowal pisze: Kivi i tak zrobił dobra robotę
- Coupe2009
- Fake RS Owner
- Posty: 246
- Rejestracja: 12 wrz 2017, 22:27
- Miejscowość: EL
- Samochód: M III TCe 180 _ 212KM 360Nm
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
To KIVI w końcu zabiera na swój warsztat Megane? Kiedyś tam pisałem i usłyszałem że nie biorą na warsztat francuzów
- Coupe2009
- Fake RS Owner
- Posty: 246
- Rejestracja: 12 wrz 2017, 22:27
- Miejscowość: EL
- Samochód: M III TCe 180 _ 212KM 360Nm
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Panowie,
Pytanie czysto teoretyczne
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, aby przerzucić całość spod maski od Meg III RS tj F4RM874 + turbo + pk4018 + sterownik
Jak wygląda kodowanie po przeszczepie wszystkiego spod maski + sterownik z RS ?
Zegary i wszystkie inne moduły zostają od GT
Z tego co zdążyłem się zorientować, to pod względem mechaniki cały ten zestaw wchodzi plug&play - potwierdzi ktoś
Pytanie czysto teoretyczne
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, aby przerzucić całość spod maski od Meg III RS tj F4RM874 + turbo + pk4018 + sterownik
Jak wygląda kodowanie po przeszczepie wszystkiego spod maski + sterownik z RS ?
Zegary i wszystkie inne moduły zostają od GT
Z tego co zdążyłem się zorientować, to pod względem mechaniki cały ten zestaw wchodzi plug&play - potwierdzi ktoś
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1004
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Jeśli M3RS miały takie same sterowniki (tzn. z innymi nastawami ale takie same) to wystarczy zrobić czyszczenie sterownika od silnika i przy podpięciu sam się zakoduje.
Ja zrobiłem tak. Kupiłem wtryski z RSa i wyczyszczony komputer z RSa od @pershing i wystarczyło podpiąć komputer w miejsce tego z GT. W paręnaście sekund wszystko się zakodowało i samochód jeździ.
Ja zrobiłem tak. Kupiłem wtryski z RSa i wyczyszczony komputer z RSa od @pershing i wystarczyło podpiąć komputer w miejsce tego z GT. W paręnaście sekund wszystko się zakodowało i samochód jeździ.
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki
Nie lepiej kupić rsa?Coupe2009 pisze:Panowie,
Pytanie czysto teoretyczne
Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie, aby przerzucić całość spod maski od Meg III RS tj F4RM874 + turbo + pk4018 + sterownik
Jak wygląda kodowanie po przeszczepie wszystkiego spod maski + sterownik z RS ?
Zegary i wszystkie inne moduły zostają od GT
Z tego co zdążyłem się zorientować, to pod względem mechaniki cały ten zestaw wchodzi plug&play - potwierdzi ktoś
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk