Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

gary

Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Chyba brakuje tu takiego tematu, patrząc po tym co działo się dziś na fb.

Więc kto gdzie stroił, kogo poleca?

Wykresy mile widziane :mrgreen:

Filmy z kresek też jak najbardziej :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 12:05 przez gary, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
molo_
Posty: 56
Rejestracja: 05 kwie 2014, 8:52
Miejscowość: Wisła
Samochód: Megane R.S. RBR RB7

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

to ja zaczne

Megane RS 3 ph2, auto robione w Bielsko-Biała Compsport

Hamowane było 3 razy do tej pory
1wszy raz po 3tys, po wymianie oleju, wykres porównanie sport i normal

Obrazek

pozniej zostało poddane modyfikacją, przebieg 31 tys.
-wydech bez kata, bez środkowego, końcowy przelotowy MG Motorsport,
-intercooler Forge
-wkładka K&N,
-program Patryk Compsport

Obrazek

wykres porównuje, sport bez modyfikacji, sport po modyfikacja bez programu, oraz sport po modyfikacja z programem


trzeci pomiar dokonałem na spontana, przebieg 44tys.
była tutaj zastosowana technika pana unitronica czyli wpieprzyliśmy czujnik temperatury zasysanego powietrza pod maske, zeby norma din przekłamywała

Obrazek



enjoy :)
Awatar użytkownika
arni88
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 563
Rejestracja: 14 kwie 2014, 19:57
Miejscowość: Kraków
Samochód: LY R26

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Compsport, dynosoft, jetronic,Ecu Performance, R-performance moim zdaniem firmy wiarygodne i godne polecenia, jak bym miał stroić auto to w którejś z nich. Każdy z tunerów tak na prawdę ma swoją wyspecjalizowana grupę , i w tych autach siedzą, a nasze rs`y to takie trochę egzotyki, słabo rozpracowane w Pl niestety ...
Ostatnio zmieniony 23 lis 2014, 20:57 przez arni88, łącznie zmieniany 1 raz.
gary

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Liczyłem na jakieś słowne przepychanki :evil:

Jak to jest o ile dobrze widzę, że unitronic pokazuje więcej mocy i mniej momentu w porównaniu do hamowni z compsportu? :mrgreen:
Lukione

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Czyli Patryk nie wiedział jak się wytłumaczyć i wcisnął historyjkę o wsadzaniu sobie czujnika w d.... Otóż prawda jest inna i temperaturę mierzymy przy użyciu złącza OBD z fabrycznego czujnika którym posługuje się sterownik silnika. Jeżeli chodzi o porównania to ostatnio przyjechał do nas klient Audi S3 8V (to najnowsze) na montaż wydechu Milltek, mierzył auto przed przyjazdem w compsport i wyszło mu 343KM w serii i ponad 400Nm u nas magicznie auto osłabło i pokazało 304KM i 380Nm czyli podręcznikową serię i dokładnie takie parametry jak Golf R którego miałem kilka dni wcześniej. Także proszę, nie budujcie teorii spiskowych bo takich nie ma, na 2.0TCE zjedliśmy zęby i jedyni w PL oferujemy modyfikację wersji zwykłej TCE 180 na 300KM oraz wiele etapów pośrednich o czym innym firmom się nawet nie śniło.
foxik

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

gary pisze:Liczyłem na jakieś słowne przepychanki :evil:

Jak to jest o ile dobrze widzę, że unitronic pokazuje więcej mocy i mniej momentu w porównaniu do hamowni z compsportu? :mrgreen:
A żeby to sprawdzić, to trzeba by jedno auto zmierzyć na tej obydwu hamowniach.
Ja tam nigdy nie widziałem takiego w .uj poprowadzonego momentu jak w turbo dieslu, jaki rzekomo wyszedł przy próbie ala unitronick. I nie chciałbym mieć takiego programu u siebie. Wywalony moment przy 3 tyś, a później leci na ryj.

Nie miałem montowanego czujnika temperatury pod maskę, parametry były brane z odczytu obd. Tak jak przykazała MAHA.

Na hamowni KIVIVRACING pokazało się 319,8km@ 472,7nm , a w parę dni później Unitronicku 314,2km@ 442,8nm, (czego się spodziewałem) więc z tymi komentarzami z pokazywaniem więcej mocy i momentu to bym się w wstrzymał, aż ktoś to sprawdzi faktycznie , bo u mnie wyszło odwrotnie.
Ostatnio zmieniony 25 lis 2014, 19:15 przez foxik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
niuniek28
Posty: 21
Rejestracja: 22 maja 2014, 20:39
Miejscowość: Kraków
Samochód: GT220

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Jeżeli nie chcesz się później przepychać z ewentualną utratą gwarancji to proponuje zrobić przez Jaszpol w V-techu.

http://www.renault.jaszpol.pl/Chiptunin ... tm?scat=44

Auto robisz w Krakowie w V-tech, a faktura jest z serwisu renault.

http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Renault-Megane-III
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 10:38 przez niuniek28, łącznie zmieniany 1 raz.
...hop siup trala lala...
gary

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Jak nie chce mieć problemów, to nawet boxa z DE ściągnę i będzie hulać, aż miło :-D
Awatar użytkownika
zip
Posty: 203
Rejestracja: 15 kwie 2014, 9:07
Miejscowość: wawa
Samochód: Rs 350

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

chyba jak chcesz miec niesprawne auto to v-tech jest idealny :lol:
poziek

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

A gdzie się działo na FB ? Możecie podesłac linka ?
Awatar użytkownika
molo_
Posty: 56
Rejestracja: 05 kwie 2014, 8:52
Miejscowość: Wisła
Samochód: Megane R.S. RBR RB7

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

niuniek28 pisze:Jeżeli nie chcesz się później przepychać z ewentualną utratą gwarancji to proponuje zrobić przez Jaszpol w V-techu.

http://www.renault.jaszpol.pl/Chiptunin ... tm?scat=44

Auto robisz w Krakowie w V-tech, a faktura jest z serwisu renault.

http://vtech.pl/katalog/chip-tuning-Renault-Megane-III
widzialem auto po vtechu krakowskim i jego wykres, niby 297ps, niby 460nm, ale zakres uzytecznych obrotów był tak mały ze śmiechu warte, dziecko w przedszkolu rysuje prostrze linie

dodam ze bez coolera i bez wydechu

[ Dodano: 2014-11-29, 23:47 ]
Lukione pisze:Czyli Patryk nie wiedział jak się wytłumaczyć i wcisnął historyjkę o wsadzaniu sobie czujnika w d.... Otóż prawda jest inna i temperaturę mierzymy przy użyciu złącza OBD z fabrycznego czujnika którym posługuje się sterownik silnika. Jeżeli chodzi o porównania to ostatnio przyjechał do nas klient Audi S3 8V (to najnowsze) na montaż wydechu Milltek, mierzył auto przed przyjazdem w compsport i wyszło mu 343KM w serii i ponad 400Nm u nas magicznie auto osłabło i pokazało 304KM i 380Nm czyli podręcznikową serię i dokładnie takie parametry jak Golf R którego miałem kilka dni wcześniej. Także proszę, nie budujcie teorii spiskowych bo takich nie ma, na 2.0TCE zjedliśmy zęby i jedyni w PL oferujemy modyfikację wersji zwykłej TCE 180 na 300KM oraz wiele etapów pośrednich o czym innym firmom się nawet nie śniło.

nie mam ochoty sie sprzeczać i bronić ani jednego ani drugiego<

wiem jedno do poki nie wytknałem na fb tego, ze zawyzana jest temperatura pow. zasysanego przez co norma din podwyzsza moc( nie jest to problemem wrzucic taka temperature przez OBD) bo tak też były mierzone samochody u was, pozniej dostałem bloka, i nagle zaczeło sie mierzenie normalnie

praktycznie wszystkie auta byly tak mierzone do tamtego momentu


dla mnie to nie problem wybecalować 2 tysie i przyjechac do was, ale prosta sprawa, i mozemy nawet oboje z takiego układu skorzystać,

ja przyjeżdzam kłade hajs i robicie program na drugiej mapie, jeżeli wyjdzie wiecej u was i pozniej na hamowni w compsporcie to zostaje wam kasa, i z ręką na sercu polece was kazdemu uzytkownikowi megane rs w polsce, a znam wielu, ale spodziewam sie wyników rzędu 330ps, i jestem na hamowni podczas wszystkich czynnosci z samochodem

natomiast jezeli tak nie będzie, to zwracacie mi koszty dojazdu do warszawy, koszty hamowni w compsporcie, zostaje stary program oraz bijecie sie w klate ze mówiłem prawde przed całą polską


to co dil?
Awatar użytkownika
zip
Posty: 203
Rejestracja: 15 kwie 2014, 9:07
Miejscowość: wawa
Samochód: Rs 350

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

slaba oferta

zaproponuj placisz x2 albo zwrot wtedy pewnie podejma temat
a tak to ty chcesz zaplacic normalnie a jak nie to zwroty :-P
Shymek

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Ale dlaczego ma płacić więcej niż każdy inny klient?
Michał tu ma racje - jeśli tuner jest pewny tego co robi i twierdzi że ma najlepsze know-how w PL na temat Meg3RS to zdecyduje się na taki układ. Będzie to wtedy kolejny zadowolony klient, który do tej pory był "złą" reklamą. Unitronic straci tylko wtedy kiedy okaże się jednak że wynik jest słaby albo i gorszy niż to co jest obecnie u Michała po programie z Composportu. W przeciwnym razie obie strony mogą tylko tylko zyskać.
Czasami zadowolony klient i dobra reklama jest ważniejszy niz jednokrotny zarobek.

Teraz piłka jest po stronie Unitronic'a.

P.S. Ja w przepychankach o wyniki więcej uczestniczyć nie chcę. Ofertę Michała uznaję za słuszną i godną rozważenia ;-)
Od siebie dodam tylko iż producent hamowni MAHA metodę z pomiarem temperatury zasysanego powietrza z czujnika pod maską bądź po OBD uznaje za prawidłową. Stąd "zabawa" normą za granicą jest powszechna i auto strojone w UK (K-tec) na ponad 300KM nie pokazało tego wyniku na polskiej hamowni.
gary

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

Słyszałem, że boxy z vtechu to niezłe śmieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
molo_
Posty: 56
Rejestracja: 05 kwie 2014, 8:52
Miejscowość: Wisła
Samochód: Megane R.S. RBR RB7

Re: Vtech, Unitronic, Compsport? Przepychanki

zip pisze:slaba oferta

zaproponuj placisz x2 albo zwrot wtedy pewnie podejma temat
a tak to ty chcesz zaplacic normalnie a jak nie to zwroty :-P
zip czasami sie zastanawiam czy ty sie nie minąłeś z powołaniem, jak dla mnie to kazdy ma swoją głowe i umie napisać co myśli, a ty sie bawisz w adwokata
ODPOWIEDZ