Zgodnie z sugestiami zakładam nowy temat i przenoszę dyskusję z mojego tematu.
W między czasie wróciły moje przednie amortyzatory KW po serwisie w Niemczech. Miałem problem z jednym - minimalnie podciekało przy regulacji odbicia. Zostało wymienione tłoczysko i uszczelniacze. Drugi po pomiarach wykazał znikome zużycie i stwierdzili, że nie zalecają rewizji tego amortyzatora. Wszystko było robione na mój koszt. Wymiana tłoczyska z uszczelniaczami + testy dwóch amortyzatorów... 2000 PLN. :lol: Tak czy siak tańsza opcja niż nowe V3 za 8000.
Szukając alternatyw 2 miesiące temu nie znalazłem żadnego serwisu robiącego rewizję KW. Kilka dni temu znalazłem jeden serwis, który rzekomo naprawia KW na oryginalnych częściach i następnym razem pewnie tam bym wysłał. Na pocieszenie KW przynajmniej dało nowe naklejki z nowymi numerami seryjnymi. ;-)
Naprawa zawieszeń gwintowanych KW V3 / Clubsport i innych
- Aleksy
- Real RS Owner
- Posty: 84
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 8:34
- Samochód: Megane 3 RS e36 328i
- Kontakt:
Re: Megane 4 RS Trophy Facelift
Jest taki zakład co się nazywa Nagengast, w Trójmieście. Regenerują KW, podsyłałem im naszego Clubsporta w tragicznym stanie. Regenerują kompleksowo amor, cena coś koło 550 zł za sztukę. Dorobili mi nawet za te pieniądze dolne pokrętła od regulacji. Auto przejechało cały sezon i amory dalej w świetnym stanie. Także na przyszłość polecam
Re: Megane 4 RS Trophy Facelift
Kurła to za cenę jednego bym wszystkie 4 przeserwisował. :shock: Po ilu sezonach Clubsport potrzebował regeneracji?
- Aleksy
- Real RS Owner
- Posty: 84
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 8:34
- Samochód: Megane 3 RS e36 328i
- Kontakt:
Re: Megane 4 RS Trophy Facelift
Bo zawieszenie miało parę torowych lat za sobą i miało prawo już niedomagać. Tłoczyska dostały sporego luzu i amory mocno stukały.beh pisze:i czemu nie na gwarancje tego CS skoro "tragiczny stan"?
Z gwarancją w KW jest też słaby temat, można czekać na decyzje miesiącami, a koniec końców nic z tego nie wychodzi
Ciężko powiedzieć, poprzedni właściciel kupował ten zawias, obstawiam że miał jakieś 3-4 lata.Vasterad pisze:Kurła to za cenę jednego bym wszystkie 4 przeserwisował. :shock: Po ilu sezonach Clubsport potrzebował regeneracji?
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Megane 4 RS Trophy Facelift
Że ja o nich zapomniałem. Faktycznie regenerują i to dobrze amorki różnych marek. Dobrze że mi przypomniałeś to im wyślę swój do poprawki bo mi się ułamało górne mocowanie tylnego amora :/
- Aleksy
- Real RS Owner
- Posty: 84
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 8:34
- Samochód: Megane 3 RS e36 328i
- Kontakt:
Re: Megane 4 RS Trophy Facelift
Bardzo polecam, ja zapłaciłem niecałe 1100 zł za przednie z wysyłką i akcja trwała 10 dni. Z tego co Pan mi mówił to rozbierają amory w dokument, dorabiają sami części na wzór oryginalnych i składają na nowo. Ja sobie ich sprawdziłem bo to było najlepsze wyjście, no i co najwyżej miałem do stracenia dwa amory w złym stanie. Auto zrobiło w tym sezonie około 1500 km torowych, z ostrym atakowaniem tarek (w tym tych wysokich na ringu i pomarańczowych na Poznaniu) i brak oznak zużycia. Każdemu ich polecamShymek pisze:Że ja o nich zapomniałem. Faktycznie regenerują i to dobrze amorki różnych marek. Dobrze że mi przypomniałeś to im wyślę swój do poprawki bo mi się ułamało górne mocowanie tylnego amora :/
KW chce żeby wysłać im amory na swój koszt do DE, tam dopiero diagnozują i naprawiają to co trzeba - czasowo trwa to długo, a o koszcie nawet nie wspominam.
Sorry za OT :mrgreen:
- beh
- Real RS Owner
- Posty: 265
- Rejestracja: 30 lip 2017, 17:28
- Miejscowość: Krakow
- Samochód: CIV RS Trophy
Re: Megane 4 RS Trophy Facelift
to nie jest OT! to jest dobre info, ktore przyda sie przyszlym pokoleniom! np moze mi, bo kupilem CS :)
Re: Megane 4 RS Trophy Facelift
Dokładnie. Też jestem za aby w dziale Mechanika założyć temat o amorach/zawieszeniu i wspomnieć o tej firmie od regeneracji.Shymek pisze:Trzeba jakiś temat stworzyć albo coś
Naprawa zawieszeń gwintowanych KW / Bilstein itd.
Zgodnie z sugestiami zakładam nowy temat i przenoszę dyskusję z mojego tematu.
Firma którą znalazłem i która deklaruje naprawę KW na oryginalnych częściach zmiennych to MXprofi Suspension
https://www.facebook.com/mxprofisuspension/
Napisałem do KW z zapytaniem czy mają zapisane wykres z testu amortyzatorów. Podesłali mi wykres sztuki, którą uznali za w pełno sprawną ze znikomym zużyciem. Nie wiem tylko czy na wykresie jest porównany mój do wzorca czy to dwa testy tego jednego amortyzatora. Dowiedziałem się również, że charakterystyka jest badana na domyślnych ustawieniach kompresji i odbicia.
Firma którą znalazłem i która deklaruje naprawę KW na oryginalnych częściach zmiennych to MXprofi Suspension
https://www.facebook.com/mxprofisuspension/
Napisałem do KW z zapytaniem czy mają zapisane wykres z testu amortyzatorów. Podesłali mi wykres sztuki, którą uznali za w pełno sprawną ze znikomym zużyciem. Nie wiem tylko czy na wykresie jest porównany mój do wzorca czy to dwa testy tego jednego amortyzatora. Dowiedziałem się również, że charakterystyka jest badana na domyślnych ustawieniach kompresji i odbicia.