Nie nie, kompletnie bez szydery. Poprostu na takim Poznaniu to 25KM więcej nic nie ugra. Chyba, że mamy kompletnie przygotowane auto, z zawiasem, odchudzone, na świetnej oponie Co innego jak ścigamy się na autostradzie, albo mierzymy 100-200, ale realnie takie podniesienie mocy nie przeniesie się super na szybkość kółka. Tak uważam
[M4RS] Modyfikacje Softu (Chiptuning) - Doświadczenia
- Aleksy
- Real RS Owner
- Posty: 84
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 8:34
- Samochód: Megane 3 RS e36 328i
- Kontakt:
Re: [M4RS] Modyfikacje Softu (Chiptuning) - Doświadczenia
- beh
- Real RS Owner
- Posty: 265
- Rejestracja: 30 lip 2017, 17:28
- Miejscowość: Krakow
- Samochód: CIV RS Trophy
Re: [M4RS] Modyfikacje Softu (Chiptuning) - Doświadczenia
hmm no nie do konca sie zgodze. Fakt, ze przyrost 25 koni z 280 czy 300 to nie przyrosty 25koni z 220 koni, ale jesli roznica 100-200 to 2.5 sek to na poznaniu czy silesi czas wg mnie spadnie zauwazalnie. Takie cos bedzie widoczne na wykresach przy wiekszych predkosciach i powinno sie ladnie przeniesc na czas.
Jakies tam odniesienie w clio, 25 koni i ~40 niuta wiecej dalo mi na silesi ponad 2 sekundy. Na Poznaniu nie wiem jeszcze, bo przeniesli HHC niestety, ale tez obstwiam okolo 2 sek. Znowu. w clio przyrost wzgledny byl wiekszy, ale nadal te konie/niut na torach z dlugimi prostymi powinny byc zdecydowanie widoczne na zegarku.
Jakies tam odniesienie w clio, 25 koni i ~40 niuta wiecej dalo mi na silesi ponad 2 sekundy. Na Poznaniu nie wiem jeszcze, bo przeniesli HHC niestety, ale tez obstwiam okolo 2 sek. Znowu. w clio przyrost wzgledny byl wiekszy, ale nadal te konie/niut na torach z dlugimi prostymi powinny byc zdecydowanie widoczne na zegarku.