Cześć. W związku z tym ze "usprawniam" swoj silnik po zimie, chciałbym zmienic filtr powietrza. I moje pytanie brzmi czy lepiej kupić caly uklad rura dolotowa+filtr+lodowka. Firmy simota.
Czy poprostu zmienic wkładkę na pipercross lub k&n?
(Ponoc fabryczna obudowa jest okej)
Dodam ze chciałbym zmienic troche dźwięk silnika, ale boje sie o utrate momentu.
Filtr powietrza
- Badass66611
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 lut 2021, 22:26
- Samochód: Clio sport 2
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza
Simota to jeden z większych fuckupów jaki mógłbyś zafundować do auta ;-)
Pipercross z racji że to gąbka to dużo syfu puszcza i z czasem zakleja się bardziej iż zwykły papierowy (nawet jeśli się go często "pierze")
Najlepszym wyborem są filtry bawełniane typ KN, BMC czy francuski GREEN ale tez jest to jedna z droższych opcji no i trzeba o nie dbać (zwykle co 10kkm ale jeśli dużo w mieście czy na wsi to nawet co 5kkm)
Pipercross z racji że to gąbka to dużo syfu puszcza i z czasem zakleja się bardziej iż zwykły papierowy (nawet jeśli się go często "pierze")
Najlepszym wyborem są filtry bawełniane typ KN, BMC czy francuski GREEN ale tez jest to jedna z droższych opcji no i trzeba o nie dbać (zwykle co 10kkm ale jeśli dużo w mieście czy na wsi to nawet co 5kkm)
- Badass66611
- Posty: 13
- Rejestracja: 14 lut 2021, 22:26
- Samochód: Clio sport 2
Re: Filtr powietrza
Rozumiem, powiedz mi jeszcze czy fabryczna obudowa (z dolotem zimnego) moze zostac czy dac coś innego?Shymek pisze:Simota to jeden z większych fuckupów jaki mógłbyś zafundować do auta ;-)
Pipercross z racji że to gąbka to dużo syfu puszcza i z czasem zakleja się bardziej iż zwykły papierowy (nawet jeśli się go często "pierze")
Najlepszym wyborem są filtry bawełniane typ KN, BMC czy francuski GREEN ale tez jest to jedna z droższych opcji no i trzeba o nie dbać (zwykle co 10kkm ale jeśli dużo w mieście czy na wsi to nawet co 5kkm)
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Filtr powietrza
Zostaje, dedykowane wklady wsadzasz w miejsce filtra fabrycznego.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3365
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Filtr powietrza
Możesz na fabryczną puszkę doprowadzić sobie ze zderzaka nawiew zimnego powietrza