Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Ciekawe jak długo wytrzyma silnik bo ostatnio padają jak muchy nawet przy mniejszych mocach niż 270KM
- golo89
- Fake RS Owner
- Posty: 113
- Rejestracja: 20 sty 2021, 23:15
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Samochód: Megane III GT
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Skąd takie złe informacje masz
Pewnie większość rozbija się o eksploatacje. Częste zmiany oleju, nie pałowanie na zimnym itd. Ale też i dlatego nie mam zamiaru podchodzić pod 300.
A silnik przecież ten sam co w RS tylko korby i szpilki inne?
Pewnie większość rozbija się o eksploatacje. Częste zmiany oleju, nie pałowanie na zimnym itd. Ale też i dlatego nie mam zamiaru podchodzić pod 300.
A silnik przecież ten sam co w RS tylko korby i szpilki inne?
-
- Real RS Owner
- Posty: 111
- Rejestracja: 01 gru 2021, 21:19
- Miejscowość: Bledzew / Lubuskie
- Samochód: Megane 2 RS
- Kontakt:
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Korby szpilki i tłoki inne , więc jak widać nie do końca taki sam silnik . Tłoki potrafią poddać się już przy okolicy 220 km
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Silnik ma ten sam feler co silnik w Megane 2 RS. Pękają półki na tłokach
Coraz więcej użytkowników ma tą przypadłość
Coraz więcej użytkowników ma tą przypadłość
- Aro
- Fake RS Owner
- Posty: 385
- Rejestracja: 27 cze 2014, 18:13
- Miejscowość: Katowice
- Samochód: Megane III GT mod RS 277KM_362Nm
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
U mnie na 10t wpierw 230 KM i 370 Nm ale wywalało błędy i szarpało a był IC z Rs i wydech 2,5 cala. Korekta do 220 KM i 378 Nm ale moment szybko leciał w dół. Auto górą słabo jechało. Po zmianie turbiny na 15t 277 Km i 360 Nm w miarę płaski moment (nie chciałem przesadzać ) i ciągnie do odcinki. Jeżeli zmieniłeś sprzęgło i dwumas z rs to nie ma się co bawić w strojenie tej małej turbinki tylko wsadzić z turbo z rs.
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Dla informacji autora postu ...
U mnie konfig taki :
-Ic rs
-wkładka kn
-rezonator wywalony z błotnika i dana kibel rura z puszki filtra na wprost w zderzak
-świece RS
- sprzęgło i dwymas RS
-końcowy wydech z RS.
Hamownia jako serie pokazała 196 ps i 330 niuta . Soft poszedł na 228 ps i 360 niuta . Niestety jak to 10 tka , zdycha bardzo góra , dlatego zakupiłem już używane turbo 14 t . Jako cel obieram sobie 250-260 ps i 370-380 niutka . W moim przypadku wyczyściłem jeszcze map sensory , włożony jest nowy zawór zmiennych faz bo stary przeciekał już wtyczką . 14 t zrobi bez problemu 270-280 konii , bo pamiętajcie , że 2.0 tce ma zmienne fazy , którymi można kilka konii ugrać więcej niż w 2rs np. podobno korby ma też troche lepsze niż poprzednicy . U mnie auto lata na lpg , także oszczędnie i w miare fajnie podaje
U mnie konfig taki :
-Ic rs
-wkładka kn
-rezonator wywalony z błotnika i dana kibel rura z puszki filtra na wprost w zderzak
-świece RS
- sprzęgło i dwymas RS
-końcowy wydech z RS.
Hamownia jako serie pokazała 196 ps i 330 niuta . Soft poszedł na 228 ps i 360 niuta . Niestety jak to 10 tka , zdycha bardzo góra , dlatego zakupiłem już używane turbo 14 t . Jako cel obieram sobie 250-260 ps i 370-380 niutka . W moim przypadku wyczyściłem jeszcze map sensory , włożony jest nowy zawór zmiennych faz bo stary przeciekał już wtyczką . 14 t zrobi bez problemu 270-280 konii , bo pamiętajcie , że 2.0 tce ma zmienne fazy , którymi można kilka konii ugrać więcej niż w 2rs np. podobno korby ma też troche lepsze niż poprzednicy . U mnie auto lata na lpg , także oszczędnie i w miare fajnie podaje