Strona 2 z 2

Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)

: 13 maja 2022, 10:17
autor: FookU
Ciekawe jak długo wytrzyma silnik bo ostatnio padają jak muchy nawet przy mniejszych mocach niż 270KM :-D

Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)

: 13 maja 2022, 12:46
autor: golo89
Skąd takie złe informacje masz :P
Pewnie większość rozbija się o eksploatacje. Częste zmiany oleju, nie pałowanie na zimnym itd. Ale też i dlatego nie mam zamiaru podchodzić pod 300.
A silnik przecież ten sam co w RS tylko korby i szpilki inne?

Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)

: 15 maja 2022, 20:05
autor: danielo9
Korby szpilki i tłoki inne , więc jak widać nie do końca taki sam silnik . Tłoki potrafią poddać się już przy okolicy 220 km

Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)

: 16 maja 2022, 9:46
autor: koma600
Glowica , walki inne też

Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)

: 17 maja 2022, 22:26
autor: FookU
Silnik ma ten sam feler co silnik w Megane 2 RS. Pękają półki na tłokach :-D

Coraz więcej użytkowników ma tą przypadłość

Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)

: 13 cze 2022, 21:37
autor: Aro
U mnie na 10t wpierw 230 KM i 370 Nm ale wywalało błędy i szarpało a był IC z Rs i wydech 2,5 cala. Korekta do 220 KM i 378 Nm ale moment szybko leciał w dół. Auto górą słabo jechało. Po zmianie turbiny na 15t 277 Km i 360 Nm w miarę płaski moment (nie chciałem przesadzać ) i ciągnie do odcinki. Jeżeli zmieniłeś sprzęgło i dwumas z rs to nie ma się co bawić w strojenie tej małej turbinki tylko wsadzić z turbo z rs.

Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)

: 16 lip 2022, 18:15
autor: Malinex2
Dla informacji autora postu ...
U mnie konfig taki :
-Ic rs
-wkładka kn
-rezonator wywalony z błotnika i dana kibel rura z puszki filtra na wprost w zderzak
-świece RS
- sprzęgło i dwymas RS
-końcowy wydech z RS.

Hamownia jako serie pokazała 196 ps i 330 niuta . Soft poszedł na 228 ps i 360 niuta . Niestety jak to 10 tka , zdycha bardzo góra , dlatego zakupiłem już używane turbo 14 t . Jako cel obieram sobie 250-260 ps i 370-380 niutka . W moim przypadku wyczyściłem jeszcze map sensory , włożony jest nowy zawór zmiennych faz bo stary przeciekał już wtyczką . 14 t zrobi bez problemu 270-280 konii , bo pamiętajcie , że 2.0 tce ma zmienne fazy , którymi można kilka konii ugrać więcej niż w 2rs np. podobno korby ma też troche lepsze niż poprzednicy . U mnie auto lata na lpg , także oszczędnie i w miare fajnie podaje