Strona 1 z 1

Modyfikacje silnika i dalsze kroki

: 19 sty 2023, 21:09
autor: Tubik95
Cześć wszystkim, w tym tygodniu zaczynam modyfikacje silnika i wydechu w mojej megi 3rs. Zacząłem od dp firmy rm motors, reszta wydechu jest w trakcie przygotowań, a a cały układ skończy się na tym ze będzie to przelot 3” z puszka końcowa sterowana przepustnica. Następna rzeczą jaka mam zamiar zrobić jest stage 1 w granicach 290/300 koni + launch + popsy. I teraz nadchodzi moje pytanie. Dostałem ostrzeżenie żeby uważać na tłoki ponieważ mogą pękać, a z tego co tutaj czytam i z innych źródeł prawie nikt nie pisał o tym aby jakoś mocno się tym przejmować. Dlatego moje pytanie brzmi co o tym sądzicie. Oczywiście wiadomo, zaraz po tym wjeżdża customowy ic dla lepszego chłodzenia. A kolejnym pytaniem jest to która hamownie polecacie bardziej i dlaczego, ponieważ zastanawiam się nad Unitroniciem a Kivi factory. Dzięki ;)

Re: Modyfikacje silnika i dalsze kroki

: 19 sty 2023, 21:26
autor: Kampos
Tłok może pęknąć, ale tylko gdy dmuchniesz na niego z 1.7 bara lub więcej, czego nie osiągniesz na seryjnej turbo. Poza tym tłoki to jeden z wytrzymalszych elementów tego silnika. Potrafi pęknąć głowica między świecą a zaworem najczęściej, ale to raczej zdarza się u użytkowników z LPG.

Re: Modyfikacje silnika i dalsze kroki

: 21 sty 2023, 20:16
autor: przemek2175
Ja u siebie nam 302 km i 470nm :) do tego mocne popsy. Launcha nie chciałem. Robiłem w hpm performance w Puławach gość dość dobrze się zna i sam ma kilka renowek. Jeżdżę tak od roku w tym raz na torze. Wydech to downpipe wycięty środkowy i przed końcem aktywny. Zmieniony mam też cooler na fmica ;) tak jak kolega wyżej pisał bardziej się martw o głowice bo lubi pękać

Re: Modyfikacje silnika i dalsze kroki

: 22 sty 2023, 21:52
autor: golo89
Panowie jak wygląda tutaj launch przy manualu? Sprzęgło, jedynka, gaz w podłogę i puszczasz sprzęgło? Na ile obrotów macie ustawionego?