Wersja skrócona opisu:
rocznik: 2014
pierwsza rejestracja 24.04.2014
przebieg: 143tyś. km
kupiony w polskim salonie
bezwypadkowy, ale były malowane elementy przy otarciu parkingowy (mam wszystkie zdjęcia)
dwa komplety kół, felgi oryginale (czarne, zimówki i szare letnie)
zrobiony program - CINSOFT
zamontowany wypinany hak
regularnie serwisowany na oryginalnych częściach
najbogatsza wersja wyposażenia
tel. 663525228
Cena: 60tyś. zł. (oczywiście do negocjacji)
Póki co nigdzie nie wystawiony, najpierw ogłaszam tutaj.
Długi opis dla ciekawskich i wytrwałych

Moje wcześniejsze auto to Renault Scenic II też w sumie z rzadkim silnikiem 2.0T spowodowało, że szukałem również czegoś ciekawego. Kupiłem Hyundai i40 z najmocniejszym silnikiem 2.0 i to była moja największa porażka samochodowa. Wytrzymałem rok i się pozbyłem. Rodzina się śmieje, że wyparłem to auto z pamięci. Szukałem dalej i ostatecznie padło na wersje GT220. Powód to kompromis z żoną - z jednej strony super auto rodzinne (mega duży bagażnik), ale z drugiej strony fajny sleeper. Jestem zakochany w tym aucie

Auto wykorzystywane praktycznie na dłuższe wyjazdy rodzinne. Ostatni w zeszłym tygodniu wyjazd na narty do Austrii. W pełni załadowany z boxem i jazdą zgodnie z przepisami średnie spalanie 9l. Jak na prawie 300KM uważam, że fajny wynik. Nigdy nas nie zawiódł a trochę Europy zwiedziliśmy

Biuro przenieśli mi koło domu, dzieci do szkoły zaczęły chodzić na piechotę, dlatego auto stoi teraz głównie w garażu. Normalnie po mieście jeździmy Toyota Yaris.
Szczerze uwielbiam to auto i cholernie ciężko mi się z nim rozstać

Nie mam pięknych zdjęć bo to normalne auto użytkowe i po powrocie z ferii nie zostało jeszcze jakoś super posprzątane. Wrzucam ostatnie które wysłałem do ubezpieczyciela robione na szybko przed garażem

Posiadam prywatną książkę serwisową (zeszyt) w której mam wpisane wszystko co związane z tym autkiem łącznie z każdym tankowaniem

W zacnym gronie

