Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Tylko auta Renault Sport
marcinecznik
Posty: 191
Rejestracja: 04 kwie 2016, 0:00
Samochód: megane

Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Witam!

Oto Perełka, z którą powoli się rozstaję:
forum2.jpg
1. Renault Megane III RS 265, maj 2012 r., polski salon, 61 130 km przebiegu
2. Cena: 79 999 zł do negocjacji.
3. Stan techniczny i wizualny: doskonały
4. Samochód jest w 100% bezwypadkowy i bezkolizyjny
5. OC/AC opłacone do stycznia 2018 r., przegląd do maja 2018 r.
6. Kontakt: Marcin, tel. 660 526 772, mail: szlachta.marcin@gmail.com
7. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-m ... yURlw.html

Wyposażenie:

- pakiet CUP- szpera+zawieszenie CUP
- fotele kubełkowe skórzane Recaro
- system hands free + alarm
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- system RS monitor
- automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu
- elektrochromatyczne lusterko wsteczne
- zaciski Brembo w kolorze czerwonym
- czujniki parkowania przód + tył
- przyciemniane szyby tył + bok
- reflektory bi-ksenonowe skrętne
- tempomat
- dach szklany stały
- elektrycznie składane i podgrzewane lusterka
- koło zapasowe- 17 cali

Samochód aktualnie dysponuje mocą ok. 320 KM i ponad 500 NM.
Brzmi i jeździ niesamowicie.
Nowy Focus RS (oprócz startu), zostaje daleko w tyle :-)

Modyfikacje:

- układ wydechowy customowy MG Motorsport (2 tłumiki + DP)- rasowe brzmienie ale nie agrotuningowe
- duży intercooler od MG Motorsport- oryginalny puchnie baaaardzo szybko przy wyższych temperaturach
powietrza
- filtr powietrza- wkładka firmy BMC
- program- Unitronic (Warszawa)
- zawór DV zamknięty (nie blow-off) ProPerfekt- oryginalny z membraną nie trzyma tak dobrze ciśnienia doładowania
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy HEL
- powłoka ceramiczna 9H CERAMIC PRO nałożona w 2015 roku przez autoryzowaną firmę

Koszt w/w modyfikacji to ok. 12 tys. zł.

Serwisowanie:

- olej silnikowy- od początku Millers CFS 5W40- absolutny TOP jeśli chodzi o parametry
i właściwości wśród olejów sportowych,
wymieniany co ok. 10 tys. km (ostatnia wymiana 5,5 tys. km temu).

- olej w skrzyni biegów- wymieniony przy 56 tys. km- Elf NFP75W80

- płyn chłodniczy- wymieniony przy 56 tys. km- Prestone

- tarcze przód i klocki Ferodo DS2500- ok. 12 tys. km. Stan klocków na dzisiaj: ok. 75%

Opony: letnie: przód- Michelin Cup 2, tył Michelin PS2
zimowe: Continental WinterContact- jak nowe

Przeze mnie samochód serwisowany był w KURO Mechanic w Krakowie.

Na wszystkie zakupy, inspekcje, wymiany itp., które robiłem posiadam paragony, faktury itp.

Na wszystkie pytania odpowiem mailowo bądź telefonicznie.

Zainteresowanych proszę o kontakt w celu udostępnienia informacji umożliwiających sprawdzenie historii samochodu we wszelakich internetowych serwisach (autoDNA, historiapojazdu.gov.pl itp.)

Zapraszam do obejrzenia samochodu na żywo- gwarantuję 100% zgodność z opisem.

Możliwe sprawdzenie samochodu na koszt potencjalnego nabywcy gdzie tylko kto chce :)

Samochód sprzedaję, ponieważ w planach mam realizację nowego projektu.
forum1.jpg
forum3.jpg
forum4.jpg
forum5.jpg
forum6.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Byłe auto Mateusza? :-)
marcinecznik
Posty: 191
Rejestracja: 04 kwie 2016, 0:00
Samochód: megane

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Zgadza się, wspominał o Shymku :D Niedawno kupiłem, popoprawiałem parę rzeczy i wystawiam bo w planie pojawił się projekt TrackCar z V10 BMW :)
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

No to dobry zakup. Kolejny kupujący może brać w ciemno - w 10000% polecam
Awatar użytkownika
Patryk
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 278
Rejestracja: 04 maja 2017, 15:24
Miejscowość: DBL
Samochód: Mégane RS III + prasowe
Kontakt:

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Piękny egzemplarz. Gdyby się mieścił w budżecie na kolejne auto to już bym oglądał. :-)
marcinecznik
Posty: 191
Rejestracja: 04 kwie 2016, 0:00
Samochód: megane

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Cena jest do negocjacji, a samochód wart ceny ;-)
Samochód, którego pochodzenie, losy, to jak dbał są do sprawdzenia, tym bardziej, że jest to samochód w miarę sportowy, jest moim zdaniem dość cenne ;-)
marcinecznik
Posty: 191
Rejestracja: 04 kwie 2016, 0:00
Samochód: megane

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Aktualizacja ceny: 74 999 zł ;-)
pawel124
Posty: 3
Rejestracja: 10 lis 2016, 15:08
Samochód: Megane RS

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Aktualne jeszcze czy auto znalazło już nowego właściciela ?
Awatar użytkownika
KKK
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 84
Rejestracja: 15 lip 2017, 17:03
Samochód: Megane RS 3

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

pawel124 pisze:Aktualne jeszcze czy auto znalazło już nowego właściciela ?
Marcin chyba postanowił zostawić RS-a. Samochód jak oglądałem w wakacje pedentycznie utrzymany bez wkładu.
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Od jednego pedanta trafił do drugiego pedanta tak więc z czystym sumieniem mogę go dalej polecać :-D
marcinecznik
Posty: 191
Rejestracja: 04 kwie 2016, 0:00
Samochód: megane

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Tak jest. Samochód zostawiłem, powymieniałem rozrząd, kzfr, pasek osprzętu, koło pasowe (profilaktycznie, oryginał do wglądu), alternator bo stary trochę "piszczał", ale działał- do wglądu.
Postanowiłem odświeżyć sprzęgło- wymieniłem na nowe, a tarcze dałęm do wymiany na kevlar do Maklandu. Po 66 tys. i trochę jazdy torowej, stan tarczy starej oceniam na dobry+. Dwumasa została, stan minus bardzo dobry. Docisk optycznie był z towarzystwa najsłabszy, ale dawał spokojnie radę.

Także jeżdżę i się cieszę :-)
A w ogóle, ostatnie 2 dni pokonowałem ok. 250 km dziennie, przy eco jeździe spalił równe 7l/100 :P
marcinecznik
Posty: 191
Rejestracja: 04 kwie 2016, 0:00
Samochód: megane

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Z nowym rokiem i pomysłami postanowiłem jednak rozpocząć sprzedaż Megi.

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-m ... yURlw.html

Jest udoskonalona mechanicznie i aktualnie bez totalnie żadnego wkładu ze strony kupującego (może ewentualnie tarcze na przód, ale spokojnie rok pojeżdzą).
Minusy tylko optyczne- trochę porysowane gdzieniegdzie felgi.

Z powyższych danych, zmienił się przebieg- jest teraz ok. 69 000 km. Ubezpieczenie OC gratis do 1 stycznia 2019 roku. Wszystko właściwie zostało dopracowane przeze mnie, na niczym nie było oszczędzane. Olej wymieniony 5,5 tys. km temu. Wymiana za ok.4 tys. km.

Z akcji serwisowych:

- wymiana rozrządu z KZFR i pompą wody- 64 100 km
- wymiana paska osprzętu i napinacza- 64 100 km
- wymiana koła pasowego (przy okazji, stare koło do wglądu- stan idealny)- 64 100 km
- wymiana docisku i sprzęgła, nowe sprzęgło zostało obite tarczą kevlarową w firmie Makland; nowiutką tarczę daję w komplecie, jak i stare sprzęgło i docisk w stanie bdb- 64 650 km
- wymiana wysprzęglika (przy wymianie sprzęgła zaleca się i jego wymianę)- 64 650 km
- kontrola skrzyni biegów- stan idealny- 64 650 km
- kontrola koła dwumasowego- stan bdb- 64 650 km
- nowe klocki na tył Ferodo DS2500- 66 000 km
- sprawdzone mocowanie skrzyni biegów (łamiąca się w starszych modelach śruba- u mnie jest ok)

Polecam :-)
Awatar użytkownika
KKK
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 84
Rejestracja: 15 lip 2017, 17:03
Samochód: Megane RS 3

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

marcinecznik pisze:Z nowym rokiem i pomysłami postanowiłem jednak rozpocząć sprzedaż Megi.

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-m ... yURlw.html

Jest udoskonalona mechanicznie i aktualnie bez totalnie żadnego wkładu ze strony kupującego (może ewentualnie tarcze na przód, ale spokojnie rok pojeżdzą).
Minusy tylko optyczne- trochę porysowane gdzieniegdzie felgi.

Z powyższych danych, zmienił się przebieg- jest teraz ok. 69 000 km. Ubezpieczenie OC gratis do 1 stycznia 2019 roku. Wszystko właściwie zostało dopracowane przeze mnie, na niczym nie było oszczędzane. Olej wymieniony 5,5 tys. km temu. Wymiana za ok.4 tys. km.

Z akcji serwisowych:

- wymiana rozrządu z KZFR i pompą wody- 64 100 km
- wymiana paska osprzętu i napinacza- 64 100 km
- wymiana koła pasowego (przy okazji, stare koło do wglądu- stan idealny)- 64 100 km
- wymiana docisku i sprzęgła, nowe sprzęgło zostało obite tarczą kevlarową w firmie Makland; nowiutką tarczę daję w komplecie, jak i stare sprzęgło i docisk w stanie bdb- 64 650 km
- wymiana wysprzęglika (przy wymianie sprzęgła zaleca się i jego wymianę)- 64 650 km
- kontrola skrzyni biegów- stan idealny- 64 650 km
- kontrola koła dwumasowego- stan bdb- 64 650 km
- nowe klocki na tył Ferodo DS2500- 66 000 km
- sprawdzone mocowanie skrzyni biegów (łamiąca się w starszych modelach śruba- u mnie jest ok)

Polecam :-)
Samochód godny polecenia.

Byłem w wakacje bliski zakupu, ale rozbiło się o cenę. Przy tej bym brał ;)
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: Renault Megane III RS- 2012, polski salon, 61 tys.

Znowu sprzedajesz? Kurde ale Ty jesteś niezdecydowany :-P
Zablokowany