M4RS poradnik kupującego

tomaszha
Posty: 5
Rejestracja: 21 gru 2023, 21:00
Samochód: Fiat Bravo Sport
Kontakt:

M4RS poradnik kupującego

Witam wszystkich!
Mam zamiar w przyszłym roku nabyć drogą kupna powyższy wóz, najlepiej w wersji trophy albo ultime. Mialbym pare pytan odnosnie auta, a jak wiadomo odpowiedzi najlepiej szukac na forum zajawkowiczow danego modelu i marki.

1. Jak to jest z ta skrzynia edc? jest to loteria? Czy moze modele po liftingu mialy poprawione wersje tej skrzyni i nie sa, az tak awaryjne? Jak domyslam sie przy wiekszych przebiegach konieczna jest wymiana w niej oleju, lecz czytajac forum i grupy zauwazylem, ze skrzynie potrafialy odmawiac posluszenstwa przy symbolicznych przebiegach. Widze te auta na torach z tymi skrzyniami i lataja, az milo wiec chyba takiej tragedii nie moze byc. Jaki jest koszt jej naprawy w przypadku kiedy auto jest juz po gwarancji?

2. Jakie przelozenie ma powyzsza skrzynia? Jakie obroty ma w zakresie 130-140kmh?

3. Czy system multimedialny jest na tyle zoptymalizowany z iphonami, zeby wykorzystywac wszystkie funkcje bez kabla?

4. Czym defacto roznia sie modele m4rs przed i po liftingu? Z tego co wyczytalem lifting byl w 2020roku?

5. Czy rs monitor mozna dograc do wersji bez niego?

6. Kazda m4rs posiada naglosnienie bose?

7. Czy jest cos jeszcze na co warto zwrocic uwage podczasu zakupu nawet swiezego egzemplarza? Jakie inne bolaczki maja te auta? Usterke skrzyni rozpoznac po tym, ze gwaltownie rusza? Co jeszcze charakteryzuje jej uszkodzenie?

Na ten moment to wszystkie pytania, bede bardzo wdzieczny za kazde wartosciowe odpowiedzi i porady.

Zycze wszystkim wesolych swiat oraz szczesliwego nowego roku!
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1705
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M4RS poradnik kupującego

Mam manuala wiec na temat EDC sie nie wypowiem
Odnosnie Carplay i Iphone to w wersjach przed liftem da sie wgrac i zaaktualizowac i potem tylko po kablu.
System Bose chyba kazda M4RS ma w standarcie.
RS Monitora nie mialem ale juz mam, kwestia wgrania.
Co do bolączek to nie wiem, dopiero 35 tysi zrobione ….. ale auto z 2020 roku przedlift


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
tomaszha
Posty: 5
Rejestracja: 21 gru 2023, 21:00
Samochód: Fiat Bravo Sport
Kontakt:

Re: M4RS poradnik kupującego

Dzięki za odpowiedź! Jak przełożenie w manualu z kolei? 6bieg i 130-140kmh to ile obrotów i jakie spalanie ?
Awatar użytkownika
Patryk
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 268
Rejestracja: 04 maja 2017, 15:24
Miejscowość: DBL
Samochód: Mégane RS III + prasowe
Kontakt:

Re: M4RS poradnik kupującego

Nie jestem właścicielem, niemniej testowałem jedną i drugą wersję. Być może w moich materiałach znajdziesz przynajmniej część odpowiedzi na swoje pytania. :)

https://startengine.pl/2018/10/05/nowe- ... -edc-test/
https://startengine.pl/2020/01/28/pucha ... -rozsadek/
https://startengine.pl/2021/05/29/renau ... 2021-test/
tomaszha
Posty: 5
Rejestracja: 21 gru 2023, 21:00
Samochód: Fiat Bravo Sport
Kontakt:

Re: M4RS poradnik kupującego

Patryk pisze: 12 sty 2024, 13:50 Nie jestem właścicielem, niemniej testowałem jedną i drugą wersję. Być może w moich materiałach znajdziesz przynajmniej część odpowiedzi na swoje pytania. :)

https://startengine.pl/2018/10/05/nowe- ... -edc-test/
https://startengine.pl/2020/01/28/pucha ... -rozsadek/
https://startengine.pl/2021/05/29/renau ... 2021-test/
Super, dzieki bardzo! Skoro testowales te dwie wersje to moze tez jestes w stanie mi powiedziec czy pod wzgledem sztywnosci zawieszenia wersja trophy jest duzo twardsza od zwylej RS? Trophy nada sie tez jako auto daily? Nie sa obce mi gwintowane zawieszenia czy poli tuleje, ale duzo czytalem o tym, ze w trophy jest naprawde twardo, miales moze z tym do czynienia?
Awatar użytkownika
Patryk
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 268
Rejestracja: 04 maja 2017, 15:24
Miejscowość: DBL
Samochód: Mégane RS III + prasowe
Kontakt:

Re: M4RS poradnik kupującego

tomaszha pisze: 14 sty 2024, 21:18
Patryk pisze: 12 sty 2024, 13:50 Nie jestem właścicielem, niemniej testowałem jedną i drugą wersję. Być może w moich materiałach znajdziesz przynajmniej część odpowiedzi na swoje pytania. :)

https://startengine.pl/2018/10/05/nowe- ... -edc-test/
https://startengine.pl/2020/01/28/pucha ... -rozsadek/
https://startengine.pl/2021/05/29/renau ... 2021-test/
Super, dzieki bardzo! Skoro testowales te dwie wersje to moze tez jestes w stanie mi powiedziec czy pod wzgledem sztywnosci zawieszenia wersja trophy jest duzo twardsza od zwylej RS? Trophy nada sie tez jako auto daily? Nie sa obce mi gwintowane zawieszenia czy poli tuleje, ale duzo czytalem o tym, ze w trophy jest naprawde twardo, miales moze z tym do czynienia?

Jestem raczej przyzwyczajony do sztywnego zawiasu, ale w Trophy jest zauważalnie bardziej twardo, niż w zwykłym R.S.. To zależy niemniej od samego kierowcy - jeżeli przyzwyczajony jesteś do gwintu, to może się okazać, że w Trophy będzie Ci całkiem dobrze. :) Ja na daily wolałbym zwykłe R.S.. :)
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1705
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: M4RS poradnik kupującego

tomaszha pisze:Dzięki za odpowiedź! Jak przełożenie w manualu z kolei? 6bieg i 130-140kmh to ile obrotów i jakie spalanie ?
Musiał bym sie przejechać i sprawdzić ObrazekObrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ODPOWIEDZ