Witam
Planuje przeprowadzić kolejny etap modyfikacji w mojej meg3rs.
aktualnie generuje 290hp oraz 458nm.
Mam wstawiony większy IC oraz pełen przelot, filtr sportowy.
Planuje teraz przekroczyć 350hp wymieniając turbo na hybrydę.
Oczywiście dodatkowo wymienię chłodnicę oleju na większą, sprzęgło na mocniejsze, oraz łożyska w skrzyni.
Co jeszcze trzeba zrobić przy takich modyfikacjach?
Polecicie jakieś części, gdzie co kupić? Ew gdzie zadzwonić, kogo podpytać.
Pozdrawiam
MS
Modyfikacje na 350hp
- mek
- Fake RS Owner
- Posty: 539
- Rejestracja: 28 lis 2014, 17:50
- Miejscowość: NE
- Samochód: RuinedGT
- Kontakt:
Re: Modyfikacje na 350hp
Witam.
Z tego co się orientowałem (mam u siebie w M2RS dół silnika z M3RS) to poza tym co masz i co planujesz zrobić, to będziesz potrzbował większych wtrysków. W grę wchodzą jedynie Siemens DEKA 630CC, lub Bosch 714CC, które nie są dostępne. Rozmawiałem też na ten temat z chłopakiem z RS-R i on twierdzi, że przy hybrydzie na dobrym programie można wycisnąć około 360KM/520Nm. Zalecił też nie przekraczać ładowania 1,6 bara
Co do wtrysków, ja mam Bosch 714CC i jakoś w przeciągu 2 tygodni będę stroił na nich auto. Jeżeli się nie uda to będą na sprzedaż.
Z tego co się orientowałem (mam u siebie w M2RS dół silnika z M3RS) to poza tym co masz i co planujesz zrobić, to będziesz potrzbował większych wtrysków. W grę wchodzą jedynie Siemens DEKA 630CC, lub Bosch 714CC, które nie są dostępne. Rozmawiałem też na ten temat z chłopakiem z RS-R i on twierdzi, że przy hybrydzie na dobrym programie można wycisnąć około 360KM/520Nm. Zalecił też nie przekraczać ładowania 1,6 bara
Co do wtrysków, ja mam Bosch 714CC i jakoś w przeciągu 2 tygodni będę stroił na nich auto. Jeżeli się nie uda to będą na sprzedaż.
Re: Modyfikacje na 350hp
Wtryski seryjne wystarczą - w Megane3 RS rośnie ciśnienie na listwie wraz z wzrostem doładowania.
Jak już chcesz na jakieś zamieniać to Bosche 980cc z fmic.pl - są identyczne jak seria tylko dużo wydajniejsze
Chłodnicę oleju na większą? To jest tam już jakaś? ;-)
IC - tylko Wagner
Wydech: DP
Jakie mocniejsze sprzęgło planujesz?
Jak już chcesz na jakieś zamieniać to Bosche 980cc z fmic.pl - są identyczne jak seria tylko dużo wydajniejsze
Chłodnicę oleju na większą? To jest tam już jakaś? ;-)
IC - tylko Wagner
Wydech: DP
Jakie mocniejsze sprzęgło planujesz?
Re: Modyfikacje na 350hp
Witam
Rozmawiałem dziś z Panem z Perun Turbo, powiedział, że koszt przerobienia mojej turbiny to około 1900zł
Strojenie 1200
Pozdrawiam
MS
Patrzyłem u sąsiada silnik 2.0t z renault i tam za filtrem była chłodnica. Ewentualnie wiadomo jaką i gdzie kupić?Shymek pisze:Chłodnicę oleju na większą? To jest tam już jakaś? ;-)
Słyszałem wiele opinii, że przy ponad 500nm seryjne sprzęgło jest do bani i trzeba założyć coś sportowego. Dlatego pytamShymek pisze:Jakie mocniejsze sprzęgło planujesz?
Rozmawiałem dziś z Panem z Perun Turbo, powiedział, że koszt przerobienia mojej turbiny to około 1900zł
Strojenie 1200
Pozdrawiam
MS
- MATI
- Fake RS Owner
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lis 2015, 16:04
- Miejscowość: Mysłowice
- Samochód: Laguna 2 GT
Re: Modyfikacje na 350hp
Jak masz dolot i wydech to powinienes na seryjnej turbinie niec 330.. bez ruszania czegokolwiek wiecej.
Laguna 2 GT stg1 - 251@380nm stg2 - incomming :)
Re: Modyfikacje na 350hp
To jest seryjny wymiennik ciepła, który pomaga dogrzać olej. Jeśli nie ma tam termostatu (a na pewno nie ma bo to Renault) to w skrajnych warunkach zamiast chłodzić to podgrzewa olej. Proponuję zewnętrzną chłodnicę oleju Mocal/Setrab/Mishimoto. Wystarczy 9-13 rzędów na rdzeniu 13cm jeśli tylko do jazdy na co dzień. Choć nie jest konieczna według mnie. ;-)EmEs pisze:
Patrzyłem u sąsiada silnik 2.0t z renault i tam za filtrem była chłodnica. Ewentualnie wiadomo jaką i gdzie kupić?
Re: Modyfikacje na 350hp
Nie ma takiej opcji! ;-)MATI pisze:Jak masz dolot i wydech to powinienes na seryjnej turbinie niec 330.. bez ruszania czegokolwiek wiecej.
Prawdziwych koni max 320i to już na granicy jej możliwości.
- Tanner
- Real RS Owner
- Posty: 656
- Rejestracja: 05 kwie 2014, 7:44
- Miejscowość: Gdańsk/Kraków/Bielsko-Biała
- Samochód: Renault Megane III Trophy
- Tanner
- Real RS Owner
- Posty: 656
- Rejestracja: 05 kwie 2014, 7:44
- Miejscowość: Gdańsk/Kraków/Bielsko-Biała
- Samochód: Renault Megane III Trophy
Re: Modyfikacje na 350hp
Ok, czyli jasna sprawa:
IC + remap = 290 koni
DP + IC + remap = 320 koni
DP + IC + hybryda + remap = 360 koni
Opcjonalnie chłodnica oleju ale to w zależności od sposobu używania auta, sama w sobie nic nie daje, ale na torze może być wymagana, zależy jak się ciśnie. Temp oleju podana w rs-monitor jest z czujnika czy jakieś dziwne liczenie?
Wtryski - nie trzeba zmieniać, seryjne są ok, chyba, że jest jakiś zysk z większych wtrysków pracujących na mniejszym otwarciu względem serii na długich czasach?
IC + remap = 290 koni
DP + IC + remap = 320 koni
DP + IC + hybryda + remap = 360 koni
Opcjonalnie chłodnica oleju ale to w zależności od sposobu używania auta, sama w sobie nic nie daje, ale na torze może być wymagana, zależy jak się ciśnie. Temp oleju podana w rs-monitor jest z czujnika czy jakieś dziwne liczenie?
Wtryski - nie trzeba zmieniać, seryjne są ok, chyba, że jest jakiś zysk z większych wtrysków pracujących na mniejszym otwarciu względem serii na długich czasach?
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Modyfikacje na 350hp
Raczej dziwne liczenie, choć na zagranicznych forach wyczytałem, że da się OBD pobierać dane z "czujnika temperatury", więc może jest fizycznie. Trzeba w dialogysie poszperać.Tanner pisze:Temp oleju podana w rs-monitor jest z czujnika czy jakieś dziwne liczenie?
- Bartek.Decar
- Real RS Owner
- Posty: 349
- Rejestracja: 10 wrz 2015, 9:25
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: Megane RS340
Re: Modyfikacje na 350hp
Podepnę się pod temat. Lepiej do RS2 włożyć dół od RS3 -korby, tłoki, wał? pasuje 1 do 1, czy kupić kucizne dedykowaną do RS2?
In Progress Megane III R.S. 265+
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm
Re: Modyfikacje na 350hp
Lepiej kucizne - wtedy możesz i 500KM robić ;-) a dół Meg3 to tak na oko do 360KM
- MATI
- Fake RS Owner
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lis 2015, 16:04
- Miejscowość: Mysłowice
- Samochód: Laguna 2 GT
Re: Modyfikacje na 350hp
Potwierdzam.. jak raz zakujesz to potem nie otwierasz tylko zmieniasz turbo i wtryski
Chociaz w meg 2 bym sie zastanowil.. bo malo kto dobrze ogarnia tego zasranego SAGEMa
Chociaz w meg 2 bym sie zastanowil.. bo malo kto dobrze ogarnia tego zasranego SAGEMa
Laguna 2 GT stg1 - 251@380nm stg2 - incomming :)