Modyfikacje na 350hp
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1712
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Modyfikacje na 350hp
W Środę montuje DP, wywalam tłumik środkowy i stroimy, przy okazji dam sprężyny Eibach Dam znać co wyszło
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1712
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Modyfikacje na 350hp
Odkopie temat ...... powoli biorę się za Turbo, wydech 3", DP bez kata, IC Wagner'a, programik jest ........... coś jeszcze zaleca się "podrasować"?
- MATI
- Fake RS Owner
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lis 2015, 16:04
- Miejscowość: Mysłowice
- Samochód: Laguna 2 GT
Re: Modyfikacje na 350hp
DV i zimniejsze świece od seryjnychklaudiusz76 pisze:Odkopie temat ...... powoli biorę się za Turbo, wydech 3", DP bez kata, IC Wagner'a, programik jest ........... coś jeszcze zaleca się "podrasować"?
Laguna 2 GT stg1 - 251@380nm stg2 - incomming :)
- MATI
- Fake RS Owner
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lis 2015, 16:04
- Miejscowość: Mysłowice
- Samochód: Laguna 2 GT
Re: Modyfikacje na 350hp
Nie mowie że nie są, ale dla bezpieczeństwa bym wymienił
Laguna 2 GT stg1 - 251@380nm stg2 - incomming :)
- usn
- Fake RS Owner
- Posty: 742
- Rejestracja: 24 lut 2017, 22:02
- Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
- Samochód: Superb
Re: Modyfikacje na 350hp
Czy wymiana samych korb na kute, na seryjnym tłoku, jest dopuszczalna i ma sens?
Re: Modyfikacje na 350hp
Dopuszczalna jest ale czy ma sen? Imo żadnego jak już dłubać kupić do kompletu tłoki wossnera cały zestaw można mieć w UK za 750 funtów, jak dobrze poszukasz to i taniej znajdziesz. Kute korby to nawet chinole już robią
- MATI
- Fake RS Owner
- Posty: 358
- Rejestracja: 17 lis 2015, 16:04
- Miejscowość: Mysłowice
- Samochód: Laguna 2 GT
Re: Modyfikacje na 350hp
Nie ma kutych korb pod tłok z meg3 ze wzgłedu na główke ori korby... w gre wchodzi przeróbka kutej korby albo custom korba
Przeróbka na wossnera to za duży hajs. Bo to że kupisz tłoki kute to połowa kosztów tak naprawde. Dochodzi koszt obróbki bloku, koszt panewek, upg itd. To nie jest tak że kupujesz tłoki za ~2500zl i korby za ~1200 i masz zakuty słupek
Przeróbka na wossnera to za duży hajs. Bo to że kupisz tłoki kute to połowa kosztów tak naprawde. Dochodzi koszt obróbki bloku, koszt panewek, upg itd. To nie jest tak że kupujesz tłoki za ~2500zl i korby za ~1200 i masz zakuty słupek
Laguna 2 GT stg1 - 251@380nm stg2 - incomming :)
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Modyfikacje na 350hp
PotwierdzamMATI pisze:To nie jest tak że kupujesz tłoki za ~2500zl i korby za ~1200 i masz zakuty słupek
- PieeRdek
- Posty: 990
- Rejestracja: 25 lis 2016, 15:05
- Miejscowość: Sokołów Podl / WARSZAWA
- Samochód: Megane 2 GT 250km 360Nm
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1712
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Modyfikacje na 350hp
Nie wkurwiajcie Mnie bo jeżdże jak żeńska część rozrodcza bo sie boje że mi coś pierdolnie .... a Ja z dzieckiem na wyjeżdzie ..... w Trójmieście
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk