300 KM i 430 Nm to chyba maxLiS pisze:Czyli rozumiem pisarstwo że z rs 265 można zrobić 323 km i 480nm to bajkopisarstwo?
Renault Megane RS 265 - modyfikacje
-
- Real RS Owner
- Posty: 1171
- Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: M3GT220@304 kombi
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
- Tanner
- Real RS Owner
- Posty: 656
- Rejestracja: 05 kwie 2014, 7:44
- Miejscowość: Gdańsk/Kraków/Bielsko-Biała
- Samochód: Renault Megane III Trophy
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
CUP-S ma inny sterownik niż trophy? Bo jeden kolega z forum robił program w trophy raczej bez problemu, a to też ma już euro6.
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
witm, poniżej zdjęcia tej z Elbląga. Ohlinsa jednak ma. przeglądając zdjęcia w internecie widziałem, że kolor sprężyn jest blado zielonkawy, tutaj są czarne. czy są różne opcje dla ohlinsa???
Ostatnio zmieniony 14 paź 2016, 17:36 przez LiS, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
Na zdjęciu są zwykłe stalowe sprężyny. W opcji można było dokupić kompozytowe.
- magicboom
- Real RS Owner
- Posty: 151
- Rejestracja: 09 cze 2015, 13:15
- Miejscowość: Gdańsk
- Samochód: Megane II R.S.
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
kompozytowe wychodziły tylko w Trophy-R z tego co się orientuję ...
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
kompozytowe sprezyny byly montowane tylko w trophy. mozna je dokupic za ok 1000 pln obie .
problem tego ohlinsa to brak mozliwosci obnizenia auta i brak regulacji na gornych mocowaniach do ustawienia pochylenia kola.
jedyna regulacja z przodu to obnizenie o 0.8cm .. auto nadal stoi jak wystraszona koza.
co do dzialania jest calkiem przyjemne na codzien, auto jest sztywne , dosc twarde , ale przyjemne w prowadzeniu.
jesli mialbym wybierac zawieszenie to blalbym kw z gornymi camberami.
co do strojenia to jak najbardziej mozna uzyskac 320KM/470Nm : potrzebujemy wynmienic : wkladke filtra powietrza , IC , DP 3'' , wydech , zawor BOV , remap
te nowe meganki 2016 sa juz na nowym sterowniku , ktorego na ta chwile jeszcze nie zlamano. wiec trzeba sie wstrzymac chwile z remapem ;-)
nowy sterownik to niestety tez wieksze spalanie o jakies 3L / 100km - potweirdzone na kilku nowych autach
problem tego ohlinsa to brak mozliwosci obnizenia auta i brak regulacji na gornych mocowaniach do ustawienia pochylenia kola.
jedyna regulacja z przodu to obnizenie o 0.8cm .. auto nadal stoi jak wystraszona koza.
co do dzialania jest calkiem przyjemne na codzien, auto jest sztywne , dosc twarde , ale przyjemne w prowadzeniu.
jesli mialbym wybierac zawieszenie to blalbym kw z gornymi camberami.
co do strojenia to jak najbardziej mozna uzyskac 320KM/470Nm : potrzebujemy wynmienic : wkladke filtra powietrza , IC , DP 3'' , wydech , zawor BOV , remap
te nowe meganki 2016 sa juz na nowym sterowniku , ktorego na ta chwile jeszcze nie zlamano. wiec trzeba sie wstrzymac chwile z remapem ;-)
nowy sterownik to niestety tez wieksze spalanie o jakies 3L / 100km - potweirdzone na kilku nowych autach
Megane 3 RS CUP - Tor Poznan 1.50.1
- Tanner
- Real RS Owner
- Posty: 656
- Rejestracja: 05 kwie 2014, 7:44
- Miejscowość: Gdańsk/Kraków/Bielsko-Biała
- Samochód: Renault Megane III Trophy
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
Serio 0.8cm? Myślałem, że tam normalny gwint jest i można zrobić niemiecką glebę...
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
Faktycznie... niewiele gwintu zostaje. Lipa, w takim przypadku pomyślałbym nad KW V3. :mrgreen:
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
nie znam KW, widać wypadłem delikatnie z obiegu. zakładam jednak, że nie odbiega bardzo jakością od ohlinsa widząc na forum opisy i polecenia tej marki. jak wygląda sprawa użytkowania codziennego. Z wielu źródeł słyszałem?czytałem, że ohlinsy mimo swojej twardości są jednak przyjazne i w użytkowaniu codziennym. Proszę jeszcze o podpowiedź i w tej kwestii.
Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje
Ohlins i KW V3 ma regulację kompresji i odbicia. Myślę, że przy ustawieniu "na miękko" narzekał nie będziesz. Ja mam gwint Bilsteina B14 bez regulacji twardości i wybiera drobne nierówności lepiej niż seryjne zawieszenie, więc myślę, że Ohlins jak i KW się sprawdzi. Przy KW bardziej bałbym się camberów bo to wpływa na komfort z racji, że w camber plate nie ma poduszki amortyzatora. Musisz poczytać opinie na jakichś zagranicznych forach jak KW V3 z camberami się sprawdza jeźli o komfort chodzi. Chyba, że na forum jest jakiś użytkownik.