Renault Megane RS 265 - modyfikacje

maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

LiS pisze:Czyli rozumiem pisarstwo że z rs 265 można zrobić 323 km i 480nm to bajkopisarstwo?
300 KM i 430 Nm to chyba max
maxkorzen
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1171
Rejestracja: 06 gru 2015, 11:14
Miejscowość: Warszawa
Samochód: M3GT220@304 kombi

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

Masz do mnie niedaleko gdybys chciał zobaczyć kombi ;)
Awatar użytkownika
Tanner
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 656
Rejestracja: 05 kwie 2014, 7:44
Miejscowość: Gdańsk/Kraków/Bielsko-Biała
Samochód: Renault Megane III Trophy

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

CUP-S ma inny sterownik niż trophy? Bo jeden kolega z forum robił program w trophy raczej bez problemu, a to też ma już euro6.
LiS

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

witm, poniżej zdjęcia tej z Elbląga. Ohlinsa jednak ma. przeglądając zdjęcia w internecie widziałem, że kolor sprężyn jest blado zielonkawy, tutaj są czarne. czy są różne opcje dla ohlinsa???
Załączniki
IMG_4598.JPG
IMG_4597.JPG
Ostatnio zmieniony 14 paź 2016, 17:36 przez LiS, łącznie zmieniany 1 raz.
frelub
Posty: 87
Rejestracja: 06 kwie 2014, 13:18
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Renault Laguna III GT

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

Tak są dwa kolory ale tylko dla przednich.
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

Na zdjęciu są zwykłe stalowe sprężyny. W opcji można było dokupić kompozytowe.
Awatar użytkownika
magicboom
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 151
Rejestracja: 09 cze 2015, 13:15
Miejscowość: Gdańsk
Samochód: Megane II R.S.

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

kompozytowe wychodziły tylko w Trophy-R z tego co się orientuję ...
buni
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 35
Rejestracja: 06 kwie 2014, 17:28
Miejscowość: Wawa
Samochód: Meg CUP-S

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

kompozytowe sprezyny byly montowane tylko w trophy. mozna je dokupic za ok 1000 pln obie .
problem tego ohlinsa to brak mozliwosci obnizenia auta i brak regulacji na gornych mocowaniach do ustawienia pochylenia kola.
jedyna regulacja z przodu to obnizenie o 0.8cm .. auto nadal stoi jak wystraszona koza.

co do dzialania jest calkiem przyjemne na codzien, auto jest sztywne , dosc twarde , ale przyjemne w prowadzeniu.
jesli mialbym wybierac zawieszenie to blalbym kw z gornymi camberami.

co do strojenia to jak najbardziej mozna uzyskac 320KM/470Nm : potrzebujemy wynmienic : wkladke filtra powietrza , IC , DP 3'' , wydech , zawor BOV , remap

te nowe meganki 2016 sa juz na nowym sterowniku , ktorego na ta chwile jeszcze nie zlamano. wiec trzeba sie wstrzymac chwile z remapem ;-)
nowy sterownik to niestety tez wieksze spalanie o jakies 3L / 100km - potweirdzone na kilku nowych autach
Megane 3 RS CUP - Tor Poznan 1.50.1
Awatar użytkownika
Tanner
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 656
Rejestracja: 05 kwie 2014, 7:44
Miejscowość: Gdańsk/Kraków/Bielsko-Biała
Samochód: Renault Megane III Trophy

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

Serio 0.8cm? Myślałem, że tam normalny gwint jest i można zrobić niemiecką glebę...
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

Faktycznie... niewiele gwintu zostaje. Lipa, w takim przypadku pomyślałbym nad KW V3. :mrgreen:

Obrazek
LiS

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

nie znam KW, widać wypadłem delikatnie z obiegu. zakładam jednak, że nie odbiega bardzo jakością od ohlinsa widząc na forum opisy i polecenia tej marki. jak wygląda sprawa użytkowania codziennego. Z wielu źródeł słyszałem?czytałem, że ohlinsy mimo swojej twardości są jednak przyjazne i w użytkowaniu codziennym. Proszę jeszcze o podpowiedź i w tej kwestii.
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Renault Megane RS 265 - modyfikacje

Ohlins i KW V3 ma regulację kompresji i odbicia. Myślę, że przy ustawieniu "na miękko" narzekał nie będziesz. Ja mam gwint Bilsteina B14 bez regulacji twardości i wybiera drobne nierówności lepiej niż seryjne zawieszenie, więc myślę, że Ohlins jak i KW się sprawdzi. Przy KW bardziej bałbym się camberów bo to wpływa na komfort z racji, że w camber plate nie ma poduszki amortyzatora. Musisz poczytać opinie na jakichś zagranicznych forach jak KW V3 z camberami się sprawdza jeźli o komfort chodzi. Chyba, że na forum jest jakiś użytkownik. :P
ODPOWIEDZ