Blow off jak?

Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: Blow off jak?

Tak
Awatar użytkownika
Kozak1990
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 49
Rejestracja: 02 lis 2019, 21:10
Miejscowość: Elbląg
Samochód: Laguna III PHII by Kozak

Re: Blow off jak?

Zamówiłem się okaże ;P
Awatar użytkownika
Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 867
Rejestracja: 19 lip 2018, 17:59
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 293hp_402nm

Re: Blow off jak?

Jakie jeszcze zalety ma tak w ogóle blow off w odniesieniu do DV poza tym, ze teoretycznie chroni zimną stronę turbo przed powracającym powietrzem? Zmiejsza zwiększa laga? Co jeszcze?
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: Blow off jak?

Nie syka wieśniacko spod maski :-D
Awatar użytkownika
Kampos
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 867
Rejestracja: 19 lip 2018, 17:59
Miejscowość: Słupia J.
Samochód: Megane II RS 293hp_402nm

Re: Blow off jak?

I to koniec zalet? ;-) Bo co do wad, to może i się oczytałem tylko, ale widziałem, że potrafi ciśnienie doładowania spaść na bov'ie, ale czy to prawda... Myślę nad bovem do swojej Meganki i właśnie chciałbym znać korzyści tego rozwiązania. W przyszłym sezonie może wpadnie remap.
Awatar użytkownika
FookU
Emeryt RS
Emeryt RS
Posty: 3365
Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
Samochód: Clio 3RS + Kadżur
Kontakt:

Re: Blow off jak?

Bov opróżnia układ przed przepustnicą więc lag może się zwiększyć bo DV upuszcza tylko nadmiar i to z powrotem do dolotu dzięki czemu turbo powinno szybciej wstać.
Przy dużych ciśnieniach lepszy bov przy małych DV (do 1,5-1,6 BARa)
ODPOWIEDZ