Blow off jak?
- Kampos
- Real RS Owner
- Posty: 867
- Rejestracja: 19 lip 2018, 17:59
- Miejscowość: Słupia J.
- Samochód: Megane II RS 293hp_402nm
Re: Blow off jak?
Jakie jeszcze zalety ma tak w ogóle blow off w odniesieniu do DV poza tym, ze teoretycznie chroni zimną stronę turbo przed powracającym powietrzem? Zmiejsza zwiększa laga? Co jeszcze?
- Kampos
- Real RS Owner
- Posty: 867
- Rejestracja: 19 lip 2018, 17:59
- Miejscowość: Słupia J.
- Samochód: Megane II RS 293hp_402nm
Re: Blow off jak?
I to koniec zalet? ;-) Bo co do wad, to może i się oczytałem tylko, ale widziałem, że potrafi ciśnienie doładowania spaść na bov'ie, ale czy to prawda... Myślę nad bovem do swojej Meganki i właśnie chciałbym znać korzyści tego rozwiązania. W przyszłym sezonie może wpadnie remap.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Blow off jak?
Bov opróżnia układ przed przepustnicą więc lag może się zwiększyć bo DV upuszcza tylko nadmiar i to z powrotem do dolotu dzięki czemu turbo powinno szybciej wstać.
Przy dużych ciśnieniach lepszy bov przy małych DV (do 1,5-1,6 BARa)
Przy dużych ciśnieniach lepszy bov przy małych DV (do 1,5-1,6 BARa)