Megane III RS - daily?
Re: Megane III RS - daily?
Cześć
Piszę z telefonu, i nie bardzo widzę opcje odpowiedzi do konkretnych postów, więc będzie zbiorczo.
Z tym komfortem BMW 3 bym nie przesadzał, E90 to sam twardy plastik i tworzywo w środku, skórzane to tylko fotele są, wybrałem ją tylko z uwagi na silnik, który nie sprawiał nawet żadnych problemów, gdyby nie uszkodzenie karoserii to pewno bym nie kombinował ze zmianą. A tak, każdy pretekst jest dobry.
Widziałem przynajmniej dwie 3RS w okolicach 42-44 tys, w tym jedna z pewnego źródła, ale to znowu kompromis - ponoć właściwości jezdne świetne, ale trzeba zaakceptować brak drugiej pary drzwi i wnętrze. Ale czytam opinie, tu i na innych forach, i testy, i każdy wypowiada się naprawdę pozytywnie.
Fiesta ST odpada, za małe, za ciasne, i nie podobaja mi się te nowsze generacje Forda, Focus ST mk2 polift wizualnie odpowiada najbardziej, ale znów wersji ze skórą trzeba szukać i nie ma łatwo.
Laguna 2.0T nie jechałem, podoba mi się tył, ale nie mogę przeboleć przodu :-) Turbo, więc wiadomo łatwo dodać mocy, to jakaś zaleta.
Clio za małe.
Cisza nt. Type R, jestem w pełni świadom, że 200 km i 190 nm to nie jest bolid, ale jechałem jako pasażer, i odczucia jak jazda jakimś ścigaczem, silnik brzmi jak bajka. Kubełki super. Ale znów tylko 2 drzwi, i legendarna już jakość lakieru..
Rozstrzał od hh do lochy jest, bo podróżowałem CLSem, tyle że 350. Airmatic tryb Sport, cała deska w skórze, świetnie się jechało, bagażnik duży, 4 drzwi. Tyle że wiadomo, Merc to już będą koszty, SBC czy Airmatic, nie mówiąc o spalaniu. Jestem w stanie zaakceptować relatywnie duże spalanie, ale mimo wszystko jak każdy, też zwracam uwagę ile pali, ile kosztuje serwis itd. No i wielkie to, a jak z parkowaniem w KRK to każdy raczej wie...
Ogólnie takie pytanie, jakie mogą być typowe podręcznikowe koszty utrzymania 3RS - tarcze, klocki, zawieszenie, ewentualne naprawy/serwis silnika?
Typowe, to znaczy takie które na bank się pojawią prędzej czy później?
Z góry dzięki Panowie!
Piszę z telefonu, i nie bardzo widzę opcje odpowiedzi do konkretnych postów, więc będzie zbiorczo.
Z tym komfortem BMW 3 bym nie przesadzał, E90 to sam twardy plastik i tworzywo w środku, skórzane to tylko fotele są, wybrałem ją tylko z uwagi na silnik, który nie sprawiał nawet żadnych problemów, gdyby nie uszkodzenie karoserii to pewno bym nie kombinował ze zmianą. A tak, każdy pretekst jest dobry.
Widziałem przynajmniej dwie 3RS w okolicach 42-44 tys, w tym jedna z pewnego źródła, ale to znowu kompromis - ponoć właściwości jezdne świetne, ale trzeba zaakceptować brak drugiej pary drzwi i wnętrze. Ale czytam opinie, tu i na innych forach, i testy, i każdy wypowiada się naprawdę pozytywnie.
Fiesta ST odpada, za małe, za ciasne, i nie podobaja mi się te nowsze generacje Forda, Focus ST mk2 polift wizualnie odpowiada najbardziej, ale znów wersji ze skórą trzeba szukać i nie ma łatwo.
Laguna 2.0T nie jechałem, podoba mi się tył, ale nie mogę przeboleć przodu :-) Turbo, więc wiadomo łatwo dodać mocy, to jakaś zaleta.
Clio za małe.
Cisza nt. Type R, jestem w pełni świadom, że 200 km i 190 nm to nie jest bolid, ale jechałem jako pasażer, i odczucia jak jazda jakimś ścigaczem, silnik brzmi jak bajka. Kubełki super. Ale znów tylko 2 drzwi, i legendarna już jakość lakieru..
Rozstrzał od hh do lochy jest, bo podróżowałem CLSem, tyle że 350. Airmatic tryb Sport, cała deska w skórze, świetnie się jechało, bagażnik duży, 4 drzwi. Tyle że wiadomo, Merc to już będą koszty, SBC czy Airmatic, nie mówiąc o spalaniu. Jestem w stanie zaakceptować relatywnie duże spalanie, ale mimo wszystko jak każdy, też zwracam uwagę ile pali, ile kosztuje serwis itd. No i wielkie to, a jak z parkowaniem w KRK to każdy raczej wie...
Ogólnie takie pytanie, jakie mogą być typowe podręcznikowe koszty utrzymania 3RS - tarcze, klocki, zawieszenie, ewentualne naprawy/serwis silnika?
Typowe, to znaczy takie które na bank się pojawią prędzej czy później?
Z góry dzięki Panowie!
Re: Megane III RS - daily?
Cześć, nie chce zakładać nowego tematu, szukam Megane RS3 na daily, o spalaniu już wiem, o kosztach eksploatacji trochę tez. Jeździłem wcześniej UFO TypeS, ale marzy mi się moc i postanowiłem ze jak nie teraz to kiedy, padło na TypeR’a w tej samej budzie, ale niestety same trupy, więc poszerzam zakres poszukiwań, Megane to moje TOP3 Hot Hatchy, wiec pytanie, czy za około 45-50+ jestem w stanie znaleźć zadbana sztukę?
Re: Megane III RS - daily?
Dzieki, moze ktos kojarzy czy jakis forumowicz nie przymierza sie do sprzedazy zadbanego egzemplarza?
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1713
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY