Cześć,
mam dobrą ofertę na Megane III RS już po lifcie, ale niestety bez pakietu cup.
Chodzi mi głównie o szperę - macie porównanie z jazdy Megane III RS z szperą i bez niej? Warto się upierać w poszukiwaniach wyłącznie na egzemplarze z pakietem CUP? Dynamiczna jazda codzienna, brak planów na tor.
Megane III RS bez CUP
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 19 mar 2019, 13:12
- Samochód: Megane
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Megane III RS bez CUP
Ja nie mam CUP a i tak jest fajnie ale szpere mam, chyba
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Megane III RS bez CUP
A niby skąd szpera w non-cup? Nie ma.klaudiusz76 pisze:Ja nie mam CUP a i tak jest fajnie ale szpere mam, chyba
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 19 mar 2019, 13:12
- Samochód: Megane
Re: Megane III RS bez CUP
Człowiek uczy się całe życie
a można zamontować np. w salonie oryginalną i czy to jest plug&play czy wymaga rzeźby dodatkowej?
ale zasadnicze pytanie jest o wrażenia z jazdy z/bez
a można zamontować np. w salonie oryginalną i czy to jest plug&play czy wymaga rzeźby dodatkowej?
ale zasadnicze pytanie jest o wrażenia z jazdy z/bez
- Tctomasz
- Real RS Owner
- Posty: 735
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 18:17
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane 4 rs
Re: Megane III RS bez CUP
Ja jeżdżę często ze szperą i powiem ci że wrażenia mega...napadając szybkie łuki nie odejmujesz gazu tylko dodajesz jeszcze i auto koryguje tor jazdy przez co możesz to robić szybciej.
Nie da się koło tego przejść obojętnie. Bardzo fajna i przydatna sprawa tymbardziej przy, tylko, przednim napędzie :-)
Nie da się koło tego przejść obojętnie. Bardzo fajna i przydatna sprawa tymbardziej przy, tylko, przednim napędzie :-)
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 19 mar 2019, 13:12
- Samochód: Megane
- Tctomasz
- Real RS Owner
- Posty: 735
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 18:17
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane 4 rs
Re: Megane III RS bez CUP
Właśnie chciałem zapytać...a jak się będzie szpera włączać? Wystarczy skrzynię zamienić i nic więcej nie trzeba robić?usn pisze:Można skrzynie kupić ze szperą a swoją sprzedać:)
Nie ma do tego jeszcze jakiegoś sterownika czy modułu?
Czy może trzeba to uruchomić w CLIPie?
- usn
- Fake RS Owner
- Posty: 742
- Rejestracja: 24 lut 2017, 22:02
- Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
- Samochód: Superb
Re: Megane III RS bez CUP
Szpera jest mechaniczna, a nie elektroniczna, pasuje bez innych przeróbek.
Ktoś na allegro sprzedaje za niecałe 3k pln
Ktoś na allegro sprzedaje za niecałe 3k pln
- Tctomasz
- Real RS Owner
- Posty: 735
- Rejestracja: 05 kwie 2018, 18:17
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane 4 rs
Re: Megane III RS bez CUP
To dobrze.usn pisze:Szpera jest mechaniczna, a nie elektroniczna, pasuje bez innych przeróbek.
Nie wiedziałem dlatego pytałem z ciekawości.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Megane III RS bez CUP
Swego czasu skrzynie z Meg3RS ze szperą chodziły po około 1200 zł... Znajomi zaczęli wymieniać i wkładać choćby do Laguny 2 bo tam też pasuje PK4 i się skończyło...
Sam kupiłem ze 3 takie skrzynie na handel dalej :-P Teraz za 3tys też moim zdaniem dobra cena bo jakby ktoś chciał kupić sam mechanizm to cena podobna do tego dochodzi rozebranie skrzyni, nowy olej, demontaż/montaż. Czas + spore koszta
Sam kupiłem ze 3 takie skrzynie na handel dalej :-P Teraz za 3tys też moim zdaniem dobra cena bo jakby ktoś chciał kupić sam mechanizm to cena podobna do tego dochodzi rozebranie skrzyni, nowy olej, demontaż/montaż. Czas + spore koszta
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 19 mar 2019, 13:12
- Samochód: Megane
Re: Megane III RS bez CUP
Jeżeli już wymiana to wyłącznie na nową, muszę zapytać w serwisie jaki to koszt. Natomiast nie zmieni to faktu, że nie jestem zwolennikiem własnego dokładania elementów, wolę fabrykę.
Dlatego pytanie - czy przez brak pakietu CUP, a konkretnie brak szpery warto rezygnować z ładnego i pewnego egzemplarza? Tak jak pisałem to ma być daily.
Dlatego pytanie - czy przez brak pakietu CUP, a konkretnie brak szpery warto rezygnować z ładnego i pewnego egzemplarza? Tak jak pisałem to ma być daily.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Megane III RS bez CUP
Koszt za nową będzie taki że Ci się kolana ugną. Strzelam między 8 a 11 tys zł :lol:
Jeśli masz pewne 100% auto to nie warto rezygnować. Tak jak napisane powyżej skrzynię można zmienić (wymiana skrzyni to z 500 zł robocizny max + koszt olej)
Choć szpera to torsen to naprawdę zmienia prowadzenie auta.
Tak samo jest z kubełkami Recaro - choć tu wiadomo że baaaaardzo trudno je dostać (wymienić można samemu po 15-20 minut na fotel)
Jeśli masz pewne 100% auto to nie warto rezygnować. Tak jak napisane powyżej skrzynię można zmienić (wymiana skrzyni to z 500 zł robocizny max + koszt olej)
Choć szpera to torsen to naprawdę zmienia prowadzenie auta.
Tak samo jest z kubełkami Recaro - choć tu wiadomo że baaaaardzo trudno je dostać (wymienić można samemu po 15-20 minut na fotel)
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Megane III RS bez CUP
Jak sprawdzony i dobry egzemplarz to kupuj
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk