Zmienia przede wszystkim przez zacieśnienie zakrętu i niwelowanie podsterowności czy przy ostrym przyśpieszaniu na prostej również ma znaczenie tj. zapobiega wyrwaniu kierownicy i "myszkowaniu"? Wiem, że ma duże znacznie, ale chyba sobie próbuje wytłumaczyć, że nie aż tak duże
Fotele przeżyję, nawet lepiej bo zapewne wysiadanie z Recaro jest bardziej utrudnione, a jednak w codziennym użytku ma to znaczenie - to akurat mało ważne.
Edit: Ty masz Klaudiusz bez szpery jak wyżej wynika - jeździłeś wersją z cup albo trophy?
Megane III RS bez CUP
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 19 mar 2019, 13:12
- Samochód: Megane
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Megane III RS bez CUP
Jak wynika nie mam szpery, ale musiałbym sprawdzić, Recaro nie mam bo nie chciałem - daily car - poza tym przy swojej posturze nie wiem czy bym sie zmiescil
Niestety nie mialem okazji jezdzic CUPem ....... wolno nie jezdze i w sumie zadowolony jestem z tego jak sie prowadzi po zakretach itd
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Niestety nie mialem okazji jezdzic CUPem ....... wolno nie jezdze i w sumie zadowolony jestem z tego jak sie prowadzi po zakretach itd
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk