M IV RS Trophy-R
Re: M IV RS Trophy-R
Niech zgadnę pewnie tyle wnosi minimalna seria wyprodukowanych aut do oficjalnego zaliczenia rekordu dla aut seryjnych :lol:
Re: M IV RS Trophy-R
Dobieram do zwykłego 4RS i będę się chwalił, ze mam najszybszego heczbeka na ringu nikt nie musi wiedzieć, ze ten najszybszy jest 3 razy droższy
Kolejne dociekliwe pytanie czy podczas bicia rekordu auto miało GPF? Bo wersja produkcyjna będzie go musiała mieć
Komantarz znaleziony na necie
Being as though the full spec car is priced at ~£72k anyway I think you missed a trick by not just selling it at the same price as the ring lap time £74,010 = 7’40”10
:lol:
Kolejne dociekliwe pytanie czy podczas bicia rekordu auto miało GPF? Bo wersja produkcyjna będzie go musiała mieć
Komantarz znaleziony na necie
Being as though the full spec car is priced at ~£72k anyway I think you missed a trick by not just selling it at the same price as the ring lap time £74,010 = 7’40”10
:lol:
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1711
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: M IV RS Trophy-R
Znalezione w necie
MEGANE R.S. TROPHY-R
Skrajnie usportowiona wersja czwartej generacji MEGANE R.S. która przejechała Nurburgring z czasem 7:40:10 i zabrała podium Civickowi Rype-R w kategorii szybkich FWD.
R będzie wersją limitowaną do 500 szt. i będzie dostępna w trzech pakietach:
Podstawowy w cenie 51 140 GPB (ok.240.000 PLN !!!)
Carbon Wheels Pack 63 140 GBP (300.000 PLN !!!)
Nurburgring Record Pack - 340.000 PLN !!!!!!!
Ceny RS TROPHY-R są obłędnie wysokie i aż nie chce mi się w nie wierzyć, ale to fakt więc teraz krótko o tym za co tyle bilonu:
Silnik ten sam co w wersji TROPHY czyli cztery cylindry o pojemności 1.8 z turbo + sześciobiegowy manual.
Moc: 300KM 220kW przy 6000rpm
400Nm od 3200rpm
Maska z kompozytu plus wloty powietrza NACA, dyfuzor z włókien węglowych, cieńsze szyby.
Ultralekkie kubły Sabelt z opcjonalnymi pasami punktowymi (łącznie ważą o 14 kg mniej), brak kanapy z tyłu (25 kg w doł), nawet wycieraczka tylnej szyby zniknęła (kolejne 3 kg w doł)
Tytanowy układ wydechowy Acrapovica (-6 kg)
Ręcznie regulowany zawias Öhlins
lżejszą tylną oś H, wyleciał system skrętnych kół tylnej osi (-40 kg)
Brembo z opcjonalnymi węglowo-ceramicznymi tarczami w rozmiarze 355 i pozłacanymi czterotłoczkowymi zaciskami.
Opcjonalne karbonowe felgi w rozmiarze 19.0 x 8.5 + opony Bridgestone Potenza S007 w rozmiarze 245/35 J19
Waga: 1306kg
0-100 km/h: 5.4 sekund
Prędkość maksymalna: 262km/h
Różnica w wadze między TROPHY a TROPHY-R w pakiecie "Nurburgring Record Pack" to 130 kg, sporo ale czy warte równowartości drugiej Megane R.S.? Ciężko to ocenić ale samochód będzie można zamówić już pod koniec tego roku a kolejka ponoć już jest spora.
Drive4Life
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MEGANE R.S. TROPHY-R
Skrajnie usportowiona wersja czwartej generacji MEGANE R.S. która przejechała Nurburgring z czasem 7:40:10 i zabrała podium Civickowi Rype-R w kategorii szybkich FWD.
R będzie wersją limitowaną do 500 szt. i będzie dostępna w trzech pakietach:
Podstawowy w cenie 51 140 GPB (ok.240.000 PLN !!!)
Carbon Wheels Pack 63 140 GBP (300.000 PLN !!!)
Nurburgring Record Pack - 340.000 PLN !!!!!!!
Ceny RS TROPHY-R są obłędnie wysokie i aż nie chce mi się w nie wierzyć, ale to fakt więc teraz krótko o tym za co tyle bilonu:
Silnik ten sam co w wersji TROPHY czyli cztery cylindry o pojemności 1.8 z turbo + sześciobiegowy manual.
Moc: 300KM 220kW przy 6000rpm
400Nm od 3200rpm
Maska z kompozytu plus wloty powietrza NACA, dyfuzor z włókien węglowych, cieńsze szyby.
Ultralekkie kubły Sabelt z opcjonalnymi pasami punktowymi (łącznie ważą o 14 kg mniej), brak kanapy z tyłu (25 kg w doł), nawet wycieraczka tylnej szyby zniknęła (kolejne 3 kg w doł)
Tytanowy układ wydechowy Acrapovica (-6 kg)
Ręcznie regulowany zawias Öhlins
lżejszą tylną oś H, wyleciał system skrętnych kół tylnej osi (-40 kg)
Brembo z opcjonalnymi węglowo-ceramicznymi tarczami w rozmiarze 355 i pozłacanymi czterotłoczkowymi zaciskami.
Opcjonalne karbonowe felgi w rozmiarze 19.0 x 8.5 + opony Bridgestone Potenza S007 w rozmiarze 245/35 J19
Waga: 1306kg
0-100 km/h: 5.4 sekund
Prędkość maksymalna: 262km/h
Różnica w wadze między TROPHY a TROPHY-R w pakiecie "Nurburgring Record Pack" to 130 kg, sporo ale czy warte równowartości drugiej Megane R.S.? Ciężko to ocenić ale samochód będzie można zamówić już pod koniec tego roku a kolejka ponoć już jest spora.
Drive4Life
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Tanner
- Real RS Owner
- Posty: 656
- Rejestracja: 05 kwie 2014, 7:44
- Miejscowość: Gdańsk/Kraków/Bielsko-Biała
- Samochód: Renault Megane III Trophy
Re: M IV RS Trophy-R
Fotele Sabelt są petarda. Recaro w 4 RS są jakieś zbyt szerokie (słabe trzymanie boczne) i to opinia osób o różnej tuszy.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: M IV RS Trophy-R
50Patryk pisze:Co do ilości - na rynek UK mają w sumie trafić 32 egzemplarze. ;-)
-
- Real RS Owner
- Posty: 60
- Rejestracja: 27 lip 2018, 19:20
- Miejscowość: Zagłębie
- Samochód: Clio III R27
Re: M IV RS Trophy-R
W niemczech 85tys euro za full opcję, piszą że do 10 sztuk w tej wersji ma być u nich.
https://www.autobild.de/artikel/renault ... 52165.html
https://www.autobild.de/artikel/renault ... 52165.html
- majsterskla
- Real RS Owner
- Posty: 34
- Rejestracja: 29 sty 2017, 22:12
- Miejscowość: Gdynia
- Samochód: Megane IV RS Trophy
Re: M IV RS Trophy-R
Wyleciała masa gratów, a auto droższe o 200k, szok Ciekawe jak będzie wyglądało tco. Edycja limitowana więc powinny trzymać cenę. Trophy demonstracyjne można dorwać za 139k (-30k z ceny katalogowej). No ciekawe jak to wpłynie na ceny.
Renault Megane 4 GT 1.6Tce 205>235KM
Renault Megane 4 RS Trophy 1.8Tce 300KM
Renault Megane 4 RS Trophy 1.8Tce 300KM
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: M IV RS Trophy-R
Ja się tak zapytam - jaka masa gratów wyleciała? Bo oprócz kanapy out - cała reszta jest na miejscu :-)
- Bartek.Decar
- Real RS Owner
- Posty: 349
- Rejestracja: 10 wrz 2015, 9:25
- Miejscowość: Warszawa
- Samochód: Megane RS340
Re: M IV RS Trophy-R
4Control :p
In Progress Megane III R.S. 265+
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm
In Past Megane II R.S. 225 + 260KM/6300rpm i 390NM/4000rpm