Jak w temacie, czy ktoś miała jakąś styczność z tym rozwiązaniem?
Myślałem też o chipie, z tego co wyszukałem największym problemem jest wystrojenie LPG po, czy już przy kombinacji z LPG chip sobie odpuścić?
Samochód ma służyć jako pierwszy i jedyny Roczny przebieg 35-50k km?
Z jakimi kosztami muszę się liczyć, co zużywa się szybko?
Megane III + LPG
Re: Megane III + LPG
Wszystko powinno być spoko, taki sterownik stag q-Box jaki mam sam potrafi się dość optymalnie wystroić podczas jazdy na pb robi jej mapę wiec po chip zrobi jeszcze raz
Re: Megane III + LPG
Tak mam na myśli RS.
Celuje w rocznik 2011-2013, wszystko zależy od stanu.
Devil: a jakie wtryski?
Jak auto reaguje na większe przebiegi?
Celuje w rocznik 2011-2013, wszystko zależy od stanu.
Devil: a jakie wtryski?
Jak auto reaguje na większe przebiegi?
Re: Megane III + LPG
Ja zrobiłem na razie około 10 tyś km i jest spoko, ogólnie polecam ci zestaw
Stag q-Box lub Premium
Wtryski keihin brązowe ogólnie bezpiecznie będzie jak wtrysk wyrobi 80 kucy na cylinder
Reduktor kme twin tur
Stag q-Box lub Premium
Wtryski keihin brązowe ogólnie bezpiecznie będzie jak wtrysk wyrobi 80 kucy na cylinder
Reduktor kme twin tur
Re: Megane III + LPG
Spalanie około 10% więcej utrata mocy też jakas jest ale myślę że jakby stroić konkretnie z sonda afr to uzyska się taka sama moc, spadek momentu u mnie jest na pewno, nie przeszkadza w codziennej jeździe a upalanie tylko na pb
- wander
- Real RS Owner
- Posty: 681
- Rejestracja: 24 sie 2018, 20:51
- Miejscowość: Płock
- Samochód: MIII RS CUP
Re: Megane III + LPG
Odkopię staaaaary temat.
Posiadam M3RS. Aktualnie seria ale w panie chip na ok 320-330.
Chciał bym założyć podtlenek gazu... LPG bo jednak to "oszczędność" z każym kilometrem.
Wiem że zaraz będą głosy że to profanacja i wgl zło wrodzone. To będzie moje 3 auto z LPG i nie mam z tego powodu złych odczuć a wręcz przeciwne.
Teraz pytanie do posiadaczy LPG w M3RS. Jakie macie instalacje(podzespoły), gdzie zakłądane? Jakieś uwagi do instalacji? I odczucia.
Z tego co zauważyłem dosyć mocno się reklamują Energu Gaz Polska z instalacją KME Nevo + wtryski EKO-POWER + reduktor KME extreme i butlą w kole. Może ktoś u nich zakąłdał LPG?
Posiadam M3RS. Aktualnie seria ale w panie chip na ok 320-330.
Chciał bym założyć podtlenek gazu... LPG bo jednak to "oszczędność" z każym kilometrem.
Wiem że zaraz będą głosy że to profanacja i wgl zło wrodzone. To będzie moje 3 auto z LPG i nie mam z tego powodu złych odczuć a wręcz przeciwne.
Teraz pytanie do posiadaczy LPG w M3RS. Jakie macie instalacje(podzespoły), gdzie zakłądane? Jakieś uwagi do instalacji? I odczucia.
Z tego co zauważyłem dosyć mocno się reklamują Energu Gaz Polska z instalacją KME Nevo + wtryski EKO-POWER + reduktor KME extreme i butlą w kole. Może ktoś u nich zakąłdał LPG?
-
- Real RS Owner
- Posty: 72
- Rejestracja: 11 kwie 2018, 10:32
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Clio Rs
Re: Megane III + LPG
Nie podpowiem ci jak jest w megane, ja w Clio mam brc założone już przez poprzedniego właściciela i chodzi bez zarzutów. Energy gaz polska widzę że wrzucało jakieś tam filmiki z Megane, ale polecam ci też wejść na LPG forum się rozejrzeć, i z tego co tam ludzie pisali to że są przereklamowani podobno ale ile w tym prawdy..
- wander
- Real RS Owner
- Posty: 681
- Rejestracja: 24 sie 2018, 20:51
- Miejscowość: Płock
- Samochód: MIII RS CUP
Re: Megane III + LPG
Też bym wolał założyc u siebie w mieście u gazownika co zakładałem w poprzednim aucie i u niego serwisowałem ale coś mi stęka że jak 250KM to ogarnie, jak już 320 KM to już że się boi podjąć.
Zastanawiam się czy sterownik STAG jakiś te qboxy czy może KME NEVO jak zakłądają w EGP czy już zaczaleć i iść w KME SKY MAX.
Reduktor to sprawa jasna.... raczej KME EXTREME, wtryski raczej EKO-POWER chcaż ktoś proponował DRAGONY BF lub jeszcze ktoś wymyślił aby po dwa wtryski na tłok dawać.
Zastanawiam się czy sterownik STAG jakiś te qboxy czy może KME NEVO jak zakłądają w EGP czy już zaczaleć i iść w KME SKY MAX.
Reduktor to sprawa jasna.... raczej KME EXTREME, wtryski raczej EKO-POWER chcaż ktoś proponował DRAGONY BF lub jeszcze ktoś wymyślił aby po dwa wtryski na tłok dawać.
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: Megane III + LPG
Hejka, ja mam coś takiego zdjęcie poniżej.
Ogólnie zrobiłem na nim ok 40 tyś, zwrócił się już z 2/3x
Spalanie w mieście przy mojej nodze 20L + na tą chwilę dolewa pb 20% przy 5tyś ; 30% przy 6 50% przy 7tyś obr. (przedtem tego nie było - teraz jest)
Spalanie w trasie - piękne ostatnio zrobiłem za 100 zł trasę Kraków - > warszawa -> kielce - ale nie jechałem w ogóle szybko na chillu maks 140
BTW, każdy pod nosem gada - jedno auto do zapierdalania drugie do jazdy - a może po prostu ktoś chce mieć do zapierdalania i do jazdy i się w ogóle nigdzie nie ograniczać różnica w praktyce w moim odczuciu to jest 50% tankowania tego co było na pb. Czyli jak zawsze lałem 200 zł co 4 dni to leję 100 zł .. miazga!!
Ogólnie zrobiłem na nim ok 40 tyś, zwrócił się już z 2/3x
Spalanie w mieście przy mojej nodze 20L + na tą chwilę dolewa pb 20% przy 5tyś ; 30% przy 6 50% przy 7tyś obr. (przedtem tego nie było - teraz jest)
Spalanie w trasie - piękne ostatnio zrobiłem za 100 zł trasę Kraków - > warszawa -> kielce - ale nie jechałem w ogóle szybko na chillu maks 140
BTW, każdy pod nosem gada - jedno auto do zapierdalania drugie do jazdy - a może po prostu ktoś chce mieć do zapierdalania i do jazdy i się w ogóle nigdzie nie ograniczać różnica w praktyce w moim odczuciu to jest 50% tankowania tego co było na pb. Czyli jak zawsze lałem 200 zł co 4 dni to leję 100 zł .. miazga!!
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Re: Megane III + LPG
Mam podobną instalacje co liszogt na baracudach tylko inny sterownik i reduktor i też podlewanie benzyna przy wyższych obrotach. Sprawuje się bez zarzutu a auto porobione
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- koma600
- Real RS Owner
- Posty: 2019
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 1:08
- Miejscowość: Nadarzyn
- Samochód: Megane rs 3
Re: Megane III + LPG
Ja posiadam to kme z energy gaz 40tys na gazie zrobiłem, ale moim zdaniem też sa troche przeraklamowani za duzo roboty biorą chlopaką ciężko nadążyć, z instalacja byl problem tego typy ze się kabel przetarł na początku od wtrysku bo nie dał kawałka akurat tam peszla i się zemściło naprawili, wtrysk też dostałem nowy ale 3 tyg zostałem bez wtrysku z odłączoną instalacją gazową miałem trase wiec wkurwili mnie tym bo chłopaki chcieli założyć coś dopuki nie wróci z gwarancji szef przyjechał powiedział że nie ma możliwości więc wszystko na fb tak super ahy i ohy a tak jak to u gaziarzy, a finalnie wystarczyło przejrzeć instalacje a nie to co komputer tylko pokazuje a z 15 tys bylo zrobione na niej, a tak to filtry co 10 tyś i spokój
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: Megane III + LPG
Osobiście polecam - http://autonagaz.net/ - żadnych problemów nigdy chłopaki nie robią, są bardzo elastyczni. Ceny... coś tam by było taniej gdyby ktoś byłby zainteresowany..
Wszystkie naprawy czy coś robione na miejscu, także maks godzinka i zrobione.
Instalacje zrobili w 6h.
Wszystkie naprawy czy coś robione na miejscu, także maks godzinka i zrobione.
Instalacje zrobili w 6h.
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Re: Megane III + LPG
Na forum lpg trochę się z tego energy gaz polska śmieją, ze montaż instalacji i strojenie w kilka godzin robią. Ogólnie wejdź na forum lpg masz tam mapę polecanych warsztatów.wander pisze:Odkopię staaaaary temat.
Posiadam M3RS. Aktualnie seria ale w panie chip na ok 320-330.
Chciał bym założyć podtlenek gazu... LPG bo jednak to "oszczędność" z każym kilometrem.
Wiem że zaraz będą głosy że to profanacja i wgl zło wrodzone. To będzie moje 3 auto z LPG i nie mam z tego powodu złych odczuć a wręcz przeciwne.
Teraz pytanie do posiadaczy LPG w M3RS. Jakie macie instalacje(podzespoły), gdzie zakłądane? Jakieś uwagi do instalacji? I odczucia.
Z tego co zauważyłem dosyć mocno się reklamują Energu Gaz Polska z instalacją KME Nevo + wtryski EKO-POWER + reduktor KME extreme i butlą w kole. Może ktoś u nich zakąłdał LPG?
https://www.google.com/maps/d/viewer?mi ... 689349&z=8
Szukaj speca, który nie odwali roboty w kilka godzin tylko takiego, który np. do wiercenia kolektora go zdemontuje i takiego co po montażu na spokojnie wystroi auto szerokopasmową sondą podczas jazdy. Gość z którym się kontaktowałem chciał auto na 2-3 dni. Jeden dzień montaż i jeden dzień strojenie plus dzień pewnie w zapasie.
Swego czasu się mocno zagłębiłem w temat i z gratów to tak:
Sterownik Stag qbox lub KME Nevo ewentualnie teraz wyszedł nowy Nevo Sky. Qbox ma możliwość w razie czego dolania do gazu benzyny jak byś podnosił moc i wtryski od gazu by nie wyrabiały. Najlepiej brać wersje Plus bo ma już wbudowany emulator poziomu paliwa (reno to taki dziwne auta,z e nawet jak jedziesz na gazie to wskaźnik pb opada )
Wtryski Eko Power lub Yeti+
Reduktor Magic III Power
Setup z realnym zapasem na jakieś 320KM bez dolewania PB
Miałem zakładać, nie założyłem. Dlaczego? O ile zwykłe auto majace LPG łatwiej sprzedać bo to atut to auto typu RS z LPG bedize trudniej sprzedać. Już by mi się instalacja dwukrotnie zwróciła ale odpuściłem. Koszt za te graty co pisałem to było swego czasu koło 3300zł z montażem