Megane III + LPG

Awatar użytkownika
LiszoGt
Posty: 471
Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
Miejscowość: Kraków
Samochód: Megane III GT 20T RK
Kontakt:

Re: Megane III + LPG

Vasterad pisze:Gaz to do kuchenki, a nie hot hatcha. :lol:
Jak się dobrze urodziłeś to nie trzeba go montować :mrgreen:
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Megane III + LPG

Tylko żartuję. :-) Generalnie gaz w RSie przy odsprzedaży większość nabywców będzie zniechęcać + niewiadomo jak dobrze zostało to zrobione, wystrojone i czy było dobrze serwisowane.
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1709
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: Megane III + LPG

Liszo dobrze wystroił


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
Vasterad
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2796
Rejestracja: 11 paź 2014, 17:38
Samochód: Megane 4 RS Trophy FL

Re: Megane III + LPG

A w przypadku problemów tuner będzie odsyłał do gazownika, a gazownik do tunera. :P
Awatar użytkownika
wander
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 681
Rejestracja: 24 sie 2018, 20:51
Miejscowość: Płock
Samochód: MIII RS CUP

Re: Megane III + LPG

Pływak pisze:Sky max to nowość więc teoretycznie sterownik może być lepszy ale starsze wersje mogę być lepiej rozgryzione przez gazowników i łatwiejsze dla nich w wystrojeniu. Ogólnie czy to Stag czy KME Ty jako klient końcowy nie odczujesz różnicy zdaj się na to w czym lepiej się będzie czuł wybrany przez Ciebie gazownik. Na dzień dzisiejszy brałbym chyba Yeti+ choć te Eko power też są podobno dobre. Gazownik u którego robiłem wycenę ma 1.8T 320KM właśnie na eko power i stagu.

Co do zakładu wejdź w link i sprawdź na mapie kogo masz polecanego w okolicy widzę, ze jest w samym płocku jeden polecany zakład http://www.kmk-autoklima.pl/
Dziś dotarłem do człowieka, dłuższą chwilę porozmawiałem i dwie drogi mi przedstawił:
1. z dotryskiem benzyny powyżej powiedzmy 4-5 tys obrotów. Instalacja na sterowniku TECH, reduktor MAGIC POWER, 2 filtry i wtryski raczej YETI cena ok 3200
2. to już na gazie w pełnym zakresie i 2 reduktory, 8 filtrów, 8 wtryskiwaczy i komputer na "V8"
Na plus na pewno że strojenie AFR, raczej sensownie mówił o schludności instalacji,
Z minusów które mi sie wydają to zero słyszałem o sterowniku TECH i trochę sie go boję
drive
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 296
Rejestracja: 29 mar 2016, 19:03
Samochód: Megane

Re: Megane III + LPG

Jeżeli gazownik ogarnia techa to nie ma się czego bać a tym bardziej zmuszać go na siłę do qboxa


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
usn
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 742
Rejestracja: 24 lut 2017, 22:02
Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
Samochód: Superb

Re: Megane III + LPG

LiszoGt pisze:
Vasterad pisze:Gaz to do kuchenki, a nie hot hatcha. :lol:
Jak się dobrze urodziłeś to nie trzeba go montować :mrgreen:
Jak ktoś się dobrze urodził to nie jeździ Renault :mrgreen:
Awatar użytkownika
klaudiusz76
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 1709
Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
Samochód: Megane IV RS TROPHY

Re: Megane III + LPG

usn pisze:
LiszoGt pisze:
Vasterad pisze:Gaz to do kuchenki, a nie hot hatcha. :lol:
Jak się dobrze urodziłeś to nie trzeba go montować :mrgreen:
Jak ktoś się dobrze urodził to nie jeździ Renault :mrgreen:
Nie zgodzę się ....... ObrazekObrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
face
Posty: 5
Rejestracja: 02 maja 2020, 8:59
Miejscowość: Lublin
Samochód: Megane III GT 220

Re: Megane III + LPG

Trochę odkopie temat. Myślę o założeniu instalacji do M3 GT220. Autko obecnie ma zrobiony remap na 300km/460Nm.
Jakie graty byście polecili do takiego autka ? ( Skłaniam się ku Stag Qbox+, KME Gold, wtryski ?? )
Co sądzicie o dotrysku PB w przypadku instalacji LPG ?
adam486
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 22
Rejestracja: 16 kwie 2018, 16:38
Miejscowość: Nisko
Samochód: Megane3PH3 GT 220 Grandtour 330 Unitronic

Re: Megane III + LPG

face pisze:Trochę odkopie temat. Myślę o założeniu instalacji do M3 GT220. Autko obecnie ma zrobiony remap na 300km/460Nm.
Jakie graty byście polecili do takiego autka ? ( Skłaniam się ku Stag Qbox+, KME Gold, wtryski ?? )
Co sądzicie o dotrysku PB w przypadku instalacji LPG ?

Moim zdaniem przy tym silniku i tej mocy dobra instalacja i kumaty gazownik powinny sobie poradzić bez dotrysku PB, choć z dotryskiem, dla gazownika pewnie lepiej i bezpieczniej dla silnika przy słabej instalacji. Wtryskiwacze zakładałbym keihin brązowe (drogie ale bezawaryjne i jako jedne z nielicznych co obsłużą moc, są jeszcze ekopower ale jakość nie ta) z tanich to podwójne barracudy.

Wystroiłeś pewnie auto na PB98 i teraz chcesz zakładać gaz i oszczędzać? Nie lepiej było zrobić bezpieczne 270 koni na PB 95 i nic nie kombinować z LPG? W dłuższej perspektywie będą z tym problemy. Pamiętaj, że to silnik z turbo a nie wolnossący.
Awatar użytkownika
face
Posty: 5
Rejestracja: 02 maja 2020, 8:59
Miejscowość: Lublin
Samochód: Megane III GT 220

Re: Megane III + LPG

adam486 pisze: Wystroiłeś pewnie auto na PB98 i teraz chcesz zakładać gaz i oszczędzać? Nie lepiej było zrobić bezpieczne 270 koni na PB 95 i nic nie kombinować z LPG? W dłuższej perspektywie będą z tym problemy. Pamiętaj, że to silnik z turbo a nie wolnossący.
Auto kupiłem już po remap od handlarza, który totalnie nie znał albo nie chciał zdradzić jego historii ( Auto z Francji ). Kupiłem to jako seryjne GT220. Odrazu jednak pojawiły się wątpliwości co do mocy tego auta czy napewno tylko 220 - za dobre osiągi notował. W związku z tym udałem się na hamownie. Tam wykonano pomiar i wyszło że auto ma 300km | 460Nm - na górze nie wyrabia już seryjny IC. Teraz mam sporo znaków zapytania bo nie wiem co tam za soft jest, jak zrobiony, na jakim paliwie, nie wiem czy to na dłuższą metę będzie problematyczny w aucie użytkowanym jako rodzinne na codzień. Takich pytań | wątpliwości po sprawdzeniu mam więcej. Auto było kupowane z zamiarem założenia LPG bo robię duże przebiegi. Nie boje się LPG poprzednio też miałem turbo Benzynę + LPG i było ok. Tylko w tym przypadku okazało się że silnik jest dużo mocniej przerobiony niż zakładałem to podczas zakupu i wyboru auta - nie jest to seria i stąd szukam porady jak to teraz zrobić aby było dobrze zanim podejmę złe kroki.
Awatar użytkownika
koma600
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 2020
Rejestracja: 24 kwie 2014, 1:08
Miejscowość: Nadarzyn
Samochód: Megane rs 3

Re: Megane III + LPG

Reduktor magic power, wtryski np ac w03 bfc komp kme nevo lub nowszy. Strojenie na korekty i po afr.
Awatar użytkownika
CZUCZU
Real RS Owner
Real RS Owner
Posty: 252
Rejestracja: 06 kwie 2014, 8:56
Miejscowość: Stalowa Wola
Samochód: Renault Twingo RS

Re: Megane III + LPG

W moim twingo rs gaz.mo tował facet, który montował to w subaru, mitsu, 370z i wielu innych szybkich autach. Sam ma celice 400+ i ma lpg. Przed i po montażu pomiar na hamowni, niestety na kole bo u nas nie ma stacjonarnej. Pomiar afr itp. Mam staga i sobie chwalę. Koledze montował w scenicu 2.0t po remapie, 240 koników w lpg i jest ok.
drive
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 296
Rejestracja: 29 mar 2016, 19:03
Samochód: Megane

Re: Megane III + LPG

koma600 pisze:Reduktor magic power, wtryski np ac w03 bfc komp kme nevo lub nowszy. Strojenie na korekty i po afr.
Dokładnie to co wyżej a komp to taki jaki najlepiej umie obsługiwać Twój gaziarz Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MarcinekNu2
Fake RS Owner
Fake RS Owner
Posty: 1002
Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
Miejscowość: Puławy
Samochód: Megane II
Kontakt:

Re: Megane III + LPG

A panowie czy na tych gratach da radę wystroić gaz przy ~225KM? Czy trzeba będzie dużo wymieniać?
Do tej pory jeździło to na 163KM ale od czasu zmiany ECU, wtrysków i turbo gaz jest wyłączony. Nawet nie próbowałem jeździć.
Załączniki
DSC_0217_resize_1.jpg
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
ODPOWIEDZ