Jak się dobrze urodziłeś to nie trzeba go montować :mrgreen:Vasterad pisze:Gaz to do kuchenki, a nie hot hatcha. :lol:
Megane III + LPG
- LiszoGt
- Posty: 471
- Rejestracja: 19 gru 2016, 15:07
- Miejscowość: Kraków
- Samochód: Megane III GT 20T RK
- Kontakt:
Re: Megane III + LPG
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Re: Megane III + LPG
Tylko żartuję. :-) Generalnie gaz w RSie przy odsprzedaży większość nabywców będzie zniechęcać + niewiadomo jak dobrze zostało to zrobione, wystrojone i czy było dobrze serwisowane.
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1713
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Megane III + LPG
A w przypadku problemów tuner będzie odsyłał do gazownika, a gazownik do tunera.
- wander
- Real RS Owner
- Posty: 681
- Rejestracja: 24 sie 2018, 20:51
- Miejscowość: Płock
- Samochód: MIII RS CUP
Re: Megane III + LPG
Dziś dotarłem do człowieka, dłuższą chwilę porozmawiałem i dwie drogi mi przedstawił:Pływak pisze:Sky max to nowość więc teoretycznie sterownik może być lepszy ale starsze wersje mogę być lepiej rozgryzione przez gazowników i łatwiejsze dla nich w wystrojeniu. Ogólnie czy to Stag czy KME Ty jako klient końcowy nie odczujesz różnicy zdaj się na to w czym lepiej się będzie czuł wybrany przez Ciebie gazownik. Na dzień dzisiejszy brałbym chyba Yeti+ choć te Eko power też są podobno dobre. Gazownik u którego robiłem wycenę ma 1.8T 320KM właśnie na eko power i stagu.
Co do zakładu wejdź w link i sprawdź na mapie kogo masz polecanego w okolicy widzę, ze jest w samym płocku jeden polecany zakład http://www.kmk-autoklima.pl/
1. z dotryskiem benzyny powyżej powiedzmy 4-5 tys obrotów. Instalacja na sterowniku TECH, reduktor MAGIC POWER, 2 filtry i wtryski raczej YETI cena ok 3200
2. to już na gazie w pełnym zakresie i 2 reduktory, 8 filtrów, 8 wtryskiwaczy i komputer na "V8"
Na plus na pewno że strojenie AFR, raczej sensownie mówił o schludności instalacji,
Z minusów które mi sie wydają to zero słyszałem o sterowniku TECH i trochę sie go boję
Re: Megane III + LPG
Jeżeli gazownik ogarnia techa to nie ma się czego bać a tym bardziej zmuszać go na siłę do qboxa
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- usn
- Fake RS Owner
- Posty: 742
- Rejestracja: 24 lut 2017, 22:02
- Miejscowość: Warszawa_Ursynów_Piaseczno
- Samochód: Superb
Re: Megane III + LPG
Jak ktoś się dobrze urodził to nie jeździ Renault :mrgreen:LiszoGt pisze:Jak się dobrze urodziłeś to nie trzeba go montować :mrgreen:Vasterad pisze:Gaz to do kuchenki, a nie hot hatcha. :lol:
- klaudiusz76
- Real RS Owner
- Posty: 1713
- Rejestracja: 03 mar 2016, 8:56
- Miejscowość: Wawa/Siemiatycze
- Samochód: Megane IV RS TROPHY
Re: Megane III + LPG
Nie zgodzę się .......usn pisze:Jak ktoś się dobrze urodził to nie jeździ Renault :mrgreen:LiszoGt pisze:Jak się dobrze urodziłeś to nie trzeba go montować :mrgreen:Vasterad pisze:Gaz to do kuchenki, a nie hot hatcha. :lol:
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Megane III + LPG
Trochę odkopie temat. Myślę o założeniu instalacji do M3 GT220. Autko obecnie ma zrobiony remap na 300km/460Nm.
Jakie graty byście polecili do takiego autka ? ( Skłaniam się ku Stag Qbox+, KME Gold, wtryski ?? )
Co sądzicie o dotrysku PB w przypadku instalacji LPG ?
Jakie graty byście polecili do takiego autka ? ( Skłaniam się ku Stag Qbox+, KME Gold, wtryski ?? )
Co sądzicie o dotrysku PB w przypadku instalacji LPG ?
-
- Real RS Owner
- Posty: 22
- Rejestracja: 16 kwie 2018, 16:38
- Miejscowość: Nisko
- Samochód: Megane3PH3 GT 220 Grandtour 330 Unitronic
Re: Megane III + LPG
face pisze:Trochę odkopie temat. Myślę o założeniu instalacji do M3 GT220. Autko obecnie ma zrobiony remap na 300km/460Nm.
Jakie graty byście polecili do takiego autka ? ( Skłaniam się ku Stag Qbox+, KME Gold, wtryski ?? )
Co sądzicie o dotrysku PB w przypadku instalacji LPG ?
Moim zdaniem przy tym silniku i tej mocy dobra instalacja i kumaty gazownik powinny sobie poradzić bez dotrysku PB, choć z dotryskiem, dla gazownika pewnie lepiej i bezpieczniej dla silnika przy słabej instalacji. Wtryskiwacze zakładałbym keihin brązowe (drogie ale bezawaryjne i jako jedne z nielicznych co obsłużą moc, są jeszcze ekopower ale jakość nie ta) z tanich to podwójne barracudy.
Wystroiłeś pewnie auto na PB98 i teraz chcesz zakładać gaz i oszczędzać? Nie lepiej było zrobić bezpieczne 270 koni na PB 95 i nic nie kombinować z LPG? W dłuższej perspektywie będą z tym problemy. Pamiętaj, że to silnik z turbo a nie wolnossący.
Re: Megane III + LPG
Auto kupiłem już po remap od handlarza, który totalnie nie znał albo nie chciał zdradzić jego historii ( Auto z Francji ). Kupiłem to jako seryjne GT220. Odrazu jednak pojawiły się wątpliwości co do mocy tego auta czy napewno tylko 220 - za dobre osiągi notował. W związku z tym udałem się na hamownie. Tam wykonano pomiar i wyszło że auto ma 300km | 460Nm - na górze nie wyrabia już seryjny IC. Teraz mam sporo znaków zapytania bo nie wiem co tam za soft jest, jak zrobiony, na jakim paliwie, nie wiem czy to na dłuższą metę będzie problematyczny w aucie użytkowanym jako rodzinne na codzień. Takich pytań | wątpliwości po sprawdzeniu mam więcej. Auto było kupowane z zamiarem założenia LPG bo robię duże przebiegi. Nie boje się LPG poprzednio też miałem turbo Benzynę + LPG i było ok. Tylko w tym przypadku okazało się że silnik jest dużo mocniej przerobiony niż zakładałem to podczas zakupu i wyboru auta - nie jest to seria i stąd szukam porady jak to teraz zrobić aby było dobrze zanim podejmę złe kroki.adam486 pisze: Wystroiłeś pewnie auto na PB98 i teraz chcesz zakładać gaz i oszczędzać? Nie lepiej było zrobić bezpieczne 270 koni na PB 95 i nic nie kombinować z LPG? W dłuższej perspektywie będą z tym problemy. Pamiętaj, że to silnik z turbo a nie wolnossący.
- koma600
- Real RS Owner
- Posty: 2019
- Rejestracja: 24 kwie 2014, 1:08
- Miejscowość: Nadarzyn
- Samochód: Megane rs 3
Re: Megane III + LPG
Reduktor magic power, wtryski np ac w03 bfc komp kme nevo lub nowszy. Strojenie na korekty i po afr.
- CZUCZU
- Real RS Owner
- Posty: 252
- Rejestracja: 06 kwie 2014, 8:56
- Miejscowość: Stalowa Wola
- Samochód: Renault Twingo RS
Re: Megane III + LPG
W moim twingo rs gaz.mo tował facet, który montował to w subaru, mitsu, 370z i wielu innych szybkich autach. Sam ma celice 400+ i ma lpg. Przed i po montażu pomiar na hamowni, niestety na kole bo u nas nie ma stacjonarnej. Pomiar afr itp. Mam staga i sobie chwalę. Koledze montował w scenicu 2.0t po remapie, 240 koników w lpg i jest ok.
Re: Megane III + LPG
Dokładnie to co wyżej a komp to taki jaki najlepiej umie obsługiwać Twój gaziarzkoma600 pisze:Reduktor magic power, wtryski np ac w03 bfc komp kme nevo lub nowszy. Strojenie na korekty i po afr.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Fake RS Owner
- Posty: 1003
- Rejestracja: 14 lis 2019, 14:42
- Miejscowość: Puławy
- Samochód: Megane II
- Kontakt:
Re: Megane III + LPG
A panowie czy na tych gratach da radę wystroić gaz przy ~225KM? Czy trzeba będzie dużo wymieniać?
Do tej pory jeździło to na 163KM ale od czasu zmiany ECU, wtrysków i turbo gaz jest wyłączony. Nawet nie próbowałem jeździć.
Do tej pory jeździło to na 163KM ale od czasu zmiany ECU, wtrysków i turbo gaz jest wyłączony. Nawet nie próbowałem jeździć.
https://www.facebook.com/m2gacek
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.
Megane 2.0T Ph1. Ze 163KM na 225KM.