Cześć, czołem.
Auto w trakcie strojenia i niestety nie idzie po myśli tzn góra nie rusza. Dolne partie ładnie poszły a od ok 4000tys obrotów jest constans. Przed strojeniem wyszło 200hp i 320Nm.
No i moje pytanie czego można się spodziewać po seryjnym turbo w wersji GT? Wydawało mi się że widziałem tutaj ludzi robiących po ok 230hp na tym turbo. A tutaj więcej jak 200hp nie daje, Nm poszły do 360.
Jakie macie doświadczenia?
aha, IC jest nowy największy możliwy, sprzęgło i dmumas nowe z RS. Tutaj więc blokady nie ma.
Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
gdzie robisz program?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
- Real RS Owner
- Posty: 111
- Rejestracja: 01 gru 2021, 21:19
- Miejscowość: Bledzew / Lubuskie
- Samochód: Megane 2 RS
- Kontakt:
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Na t10 230 km ? Nie ma szans . Co do Turbo szukaj z RS-a najlepiej wtedy spokojnie 250 km tylko czy motor wytrzyma moment powyżej 400 Nm tego nie wiem ..
- golo89
- Fake RS Owner
- Posty: 113
- Rejestracja: 20 sty 2021, 23:15
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Samochód: Megane III GT
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Napisałem do dwóch osób z forum które jak dobrze zrozumiałem w ich wątkach tyle mieli. Tak czy siak 215 powinno chyba pójść bez problemu.
U siebie w JG. Warsztat z pewnością najlepszy, brakuje może doświadczenia z Renówkami. Zobaczymy jutro może się uda.
- FookU
- Emeryt RS
- Posty: 3364
- Rejestracja: 21 kwie 2017, 18:36
- Miejscowość: Stolica Warmii i Mazur
- Samochód: Clio 3RS + Kadżur
- Kontakt:
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Hamownia hamowni nie równa. Jednemu pokaże 230KM, drugiemu 200, a oba będą jechać identycznie albo ten z 200 będzie nawet szybszy
-
- Real RS Owner
- Posty: 111
- Rejestracja: 01 gru 2021, 21:19
- Miejscowość: Bledzew / Lubuskie
- Samochód: Megane 2 RS
- Kontakt:
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Turbo t10 jest mega dobre na dół ale góra masakra . Max 210 km i niewiadomo na ile wytrzyma turbo bo będzie ciągle max obciążone , chcesz żeby góra też trzymało i dało więcej mocy minimum t14 . Poza tym czy to ma sens robić moc na max efektywności turbo , a gdzie zapas eksploatacyjny . Chcesz ok 250-260 km bierz t14 jeżeli chcesz więcej do max ok 320 km to turbo z 3rs ale czy Twoje korby to wytrzymają wątpię.
- golo89
- Fake RS Owner
- Posty: 113
- Rejestracja: 20 sty 2021, 23:15
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Samochód: Megane III GT
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
No to fakt. Chyba za bardzo się tym przejąłem
Własnie nie chciałem tego 10t cisnąć nas maxa żeby zaraz nie siadło. Do 300ph też nie mam zapędów właśnie ze względów na korby i śruby. Bezpieczne 260 będzie super wynikiem. Turbo 14t jest od MII RS?? Pasuje plug&play?danielo9 pisze: ↑11 maja 2022, 22:59 Turbo t10 jest mega dobre na dół ale góra masakra . Max 210 km i niewiadomo na ile wytrzyma turbo bo będzie ciągle max obciążone , chcesz żeby góra też trzymało i dało więcej mocy minimum t14 . Poza tym czy to ma sens robić moc na max efektywności turbo , a gdzie zapas eksploatacyjny . Chcesz ok 250-260 km bierz t14 jeżeli chcesz więcej do max ok 320 km to turbo z 3rs ale czy Twoje korby to wytrzymają wątpię.
Jest jeszcze opcja przerobienia w PERUN TURBO. Ma to sens czy lepiej nówkę kupować. Ktoś ma doświadczenie w przeróbce 10t?
-
- Real RS Owner
- Posty: 111
- Rejestracja: 01 gru 2021, 21:19
- Miejscowość: Bledzew / Lubuskie
- Samochód: Megane 2 RS
- Kontakt:
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Za cenę przeróbki t10 powinieneś znaleźć nową lub prawie nowa turbinę z 3rs-a po czym reprog delikatny na jakieś 270km i ok 390 Nm i będzie to najlepsze rozwiązanie .
- golo89
- Fake RS Owner
- Posty: 113
- Rejestracja: 20 sty 2021, 23:15
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Samochód: Megane III GT
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Nówki 15t nie ma co brać bo to już grubo ponad 3k nawet u Muzyka (o ile będzie dostępne), 14t o 1k tańsze. A 15t i tak nie wykorzystam. Chciałem żeby było docelowo ok 260-270 tak aby nie ruszać silnika i do tego starczy 14t.
No chyba że jakaś sprawdzona używka 15t w dobrej cenie to biorę (czy lepiej nowe 14t?).
No chyba że jakaś sprawdzona używka 15t w dobrej cenie to biorę (czy lepiej nowe 14t?).
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
A seryjny wydech nie będzie tu dodatkowym ograniczeniem do takiej mocy?
- golo89
- Fake RS Owner
- Posty: 113
- Rejestracja: 20 sty 2021, 23:15
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Samochód: Megane III GT
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Z pewnością. W GT jest 1,8cala. Trzeba lecieć na 2,5cala.
- przemek2175
- Real RS Owner
- Posty: 201
- Rejestracja: 23 gru 2018, 11:55
- Miejscowość: Lublin
- Samochód: Megane I coupe F7R i M3RS
- golo89
- Fake RS Owner
- Posty: 113
- Rejestracja: 20 sty 2021, 23:15
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Samochód: Megane III GT
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Dopytam żeby być pewnym.
Jakie wyniki można bezpiecznie robić na turbo z MII czyli 14t? Max co chce osiągnąć to 260-270Km i 400Nm. Do ogarnięcia?
Jakie wyniki można bezpiecznie robić na turbo z MII czyli 14t? Max co chce osiągnąć to 260-270Km i 400Nm. Do ogarnięcia?
- Kampos
- Real RS Owner
- Posty: 867
- Rejestracja: 19 lip 2018, 17:59
- Miejscowość: Słupia J.
- Samochód: Megane II RS 293hp_402nm
Re: Możliwości seryjnego turbo od Megane GT (10t)
Tak, na 14T zrobisz 270, ale tylko po zrobieniu wydechu. 14T ma też Laguna 2 GT i laguna 3 GT
- golo89
- Fake RS Owner
- Posty: 113
- Rejestracja: 20 sty 2021, 23:15
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Samochód: Megane III GT